20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Mark Viduka  (Lest 42452 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Mark Viduka
« på: 07. Juni 2007, 19:53 »
Viduka har signert for Newcastle, noe som ser ut til å glede de fleste. Det må av den grunn opprettes en tråd om nevnte Viduka - la den bli lang og fyldig, med masse ros  :)

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Mark Viduka
« Svar #1 på: 07. Juni 2007, 19:55 »
Husker Vidukas dager i Leeds. Utrolig, utrolig, utrolig at vi fikk han GRATIS  :D Århundrets kupp.

Noreng

• Gjest
« Svar #2 på: 07. Juni 2007, 20:13 »
Kan ikke si annet enn:

Roeder sin hele sommer:
Martins
Duff
Sibierski
Rossi
vs.
Big Sam sin en uke
Tal Ben Haim (Ikke helt sikkert)
Mark Viduka
Joey Barton

Alle de fire øverste har vært usikre på å fortsette :P

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 07. Juni 2007, 20:15 »
Men nå må vi ikke glemme at Sam har fått ut flere enn det han har fått inn, så jeg feirer ikke før alle erstatterne er på plass.

Noreng

• Gjest
« Svar #4 på: 07. Juni 2007, 20:16 »
En uke, Olav. forresten, savner du noen av de som stakk?

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 07. Juni 2007, 20:20 »
Japp, jeg savner allerede Parker.

Men som sagt, nå er laget vårt helt demontert, og jeg gjentar: Feiringen starter ikke før alle erstattere er på plass. Men så klart tror jeg at Sam klarer det i løpet av hele sommeren.

Noreng

• Gjest
« Svar #6 på: 07. Juni 2007, 20:22 »
Japp, jeg savner allerede Parker.

Men som sagt, nå er laget vårt helt demontert, og jeg gjentar: Feiringen starter ikke før alle erstattere er på plass. Men så klart tror jeg at Sam klarer det i løpet av hele sommeren.

Joa, Parker var en god spiller. Men får vi inn Fernardes eller noen, så er nok han glmemt.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 07. Juni 2007, 20:27 »
Om det skjer, så. Da skal jeg ikke syte særlig mer.

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #8 på: 07. Juni 2007, 21:34 »
Mark Viduka er en annen spisstype enn de vi har i klubben idag.
Gleder meg til å se hva han kan tilføre klubben!

Og: Gratis er noe vi liker!!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 07. Juni 2007, 23:01 »
Mark Viduka er det nærmeste vi kommer Alan Shearer, uten at jeg skal dra den sammenligningen særlig mye lengre. Han er råsterk, han er god til å holde på ballen, han er god i lufta, han har et farlig godt skudd og han scorer mange mål. Han er den targetmannen vi har savnet etter at kongen abdiserte. Han er en tvers gjennom profesjonell spiller. En god partner til både Owen og Martins, og en ypperlig læremester for Carroll.

Hjertelig velkommen skal du være, Mark.

Det skal være lov å savne Parker nå, men innen desember skal Joey Barton ha sørget for at vi overhodet ikke savner Scott Parker lenger. Jeg nekter å tro at noen savner noen av de andre. Allardyce har begynt på restaureringsarbeidet. Han har ryddet i skuffer og skap, og revet en bjelke. Men han har allerede fått opp en ny bjelke som har manglet i et helt år, og han kommer straks til å erstatte den bjelken han har revet.

Allardyce har ikke demontert noe som helst når han har sluppet Sibierski, Bramble, Bernard og Srnicek på free transfer. Han har bare tatt ut noen løse småsteiner, og ryddet i skuffer og skap. Det er alt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 07. Juni 2007, 23:17 »
Velkommen Mark! Får faen håpe han får en like god sesong som han hadde for boro i år. Sammen med owen kan de bli mange hyggestunder:)

De spillerne som har gått ut : sibierki, moore, bramble, srnicek, bernard.

Sam har så god oversikt over billige gode spillere rundt om i verden fra tiden i bolton, at OM det skulle bli krise, skal jeg vedde på han kan erstattte alle 5 for under 2mp.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #11 på: 09. Juni 2007, 00:12 »
Glimrende å få Viduka på FREE TRANSFER. Han er en Glimrende makker til Owen og Martins. Hvis Viduka leverer sakene sine like bra som han gjorde i Boro vil han gli inn i førsteellveren. Han er en kjempemakker til Owen/Martins. Ow og Ma er lynraske, og når Viduka er råsterk og skaffer et hav med rom er jo hele greia biff. Men gleder meg sånn til sesongen begynner! HOWAY THE LADS sier jeg bare!
Howay the Lads!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 09. Juni 2007, 19:57 »
Viduka er et kupp gratis, og regnet blant endel Boro-folk som en av deres aller beste spillere forrige sesong. God erstatter for spillertypen Alan Shearer, spesielt til den prisen. Han vil vi nok nyte mye godt av. Ser for meg Viduka og Owen som et superpar.
Feil tråd, men Parker vil jeg savne samma faen hvor bra Barton gjør det!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 11. Juni 2007, 20:31 »
Viduka er en glimrende partner både til Owen og Martins. Spiller han sammen med Owen blir det han som skal binde opp forsvarsspillere og gi rom til owen. Spiller han sammen med Martins, er det nok heller Oba som blir å binde opp forsvarere og lage rom for Viduka.

Her har vi en spillertype som både kan være tanksenter og goalgetter. Det vil være av stor verdi.

Jeg vil aldri glemme taklingene til Parker, og spesielt ikke Den Ene, mot Chelsea.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 11. Juni 2007, 21:14 »
Scott Parkers takling på Joe Cole er en takling jeg vil huske i hele mitt liv. Åh, som jeg savner Parker allerede...