20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Mark Viduka  (Lest 42496 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mark Viduka
« Svar #180 på: 06. Okt. 2008, 21:17 »
Det er vel ikke Butt sin feil at en ikke har menn i denne klubben som kan fotball, og dermed ser at vi har en skamtynn stall.
Butt har alikevel vært særdeles skuffende sålangt denne sesongen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #181 på: 08. Okt. 2008, 15:58 »
sunt pueri pueri puerilia tractant

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 08. Okt. 2008, 19:53 »
Noke eg synst er trist. Kan godt henda vi spara "masse" peng, men vi mysse ein ekstremt god spiss som va ein av PL sine beste kun par år sidan. Alltid hatt sans for han.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 08. Okt. 2008, 20:35 »
Alltid synd når så gode spillere må gi seg på grunn av skader.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #184 på: 08. Okt. 2008, 20:38 »
Han har litt under 2 måneder før han er tilbake i følge han selv. Han kommer neppe til å forlate ettersom han kun vil spille i max. 2 år til før han pensjonerer seg. Kontrakten hans er 2 år, så med mindre klubben tvinger han til salg (noe de ikke kan?) så blir han i klubben til ut 09/10-sesongen før han reiser til Kroatia og pensjonerer seg i villaen sin der.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #185 på: 08. Okt. 2008, 20:42 »
Og i følge han selv skulle han være klar i starten av september også :P ...Spørs nok om ikke vi har sett det siste av Viduka i Newcastle-drakta. Og jeg gråter ikke av den grunn...

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 08. Okt. 2008, 21:32 »
Feil Radar...kontrakten til Viduka går ut etter denne sesongen, men han er en opsjon på ytterligere ett år. Og regner da med at det er opp til klubben og bestemme, da kan jeg aldri tenke meg at vi ser Viduka spille for Newcastle sesongen 09/10..Griner ikke akkurat jeg heller, Viduka er en average spiller.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #187 på: 08. Okt. 2008, 22:50 »
OK. Forsto det slik at han hadde kontrakt ut 09/10-sesongen for det var da han så for seg å trekke seg tilbake. Han kommer sikkert til å legge opp etter denne sesongen da dersom Newcastle ikke tilbyr han ett år til. For min del skal han bare dra. Interessen hans ligger ikke i å prestere for klubben likevel.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 08. Okt. 2008, 22:54 »
har du ennå kontakt med fyren?
Han kom, ble mett og dett var dett....

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #189 på: 08. Okt. 2008, 22:57 »
Viduka er ein god spelar, men no har han slitt so mykje med skader at eg tvilar på han kjem tilbake til et bra nok nivå. Gjer meg derfor ingenting om han forsvinner etter sesongen. Håpar derimot at vi kan få inn ein lignande spelartype, Viduka har jo ein fantastisk evne til å ta ned ballen, skaffe rom for andre og ta med seg laget i angrep, i tillegg til ein meget bra ballkontroll. Hadde håpt Xisxo var ein lignande type men kan ikkje sei eg har så altfor stor tru på den karen.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 09. Okt. 2008, 09:09 »
Viduka er ein god spelar, men no har han slitt so mykje med skader at eg tvilar på han kjem tilbake til et bra nok nivå. Gjer meg derfor ingenting om han forsvinner etter sesongen. Håpar derimot at vi kan få inn ein lignande spelartype, Viduka har jo ein fantastisk evne til å ta ned ballen, skaffe rom for andre og ta med seg laget i angrep, i tillegg til ein meget bra ballkontroll. Hadde håpt Xisxo var ein lignande type men kan ikkje sei eg har så altfor stor tru på den karen.

Og ikkje minst scora mål!? Er\var ein bedre målscorar enn Martins...

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #191 på: 09. Okt. 2008, 14:16 »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 09. Okt. 2008, 20:31 »
Det er synd for internasjonal fotball at vi trolig har sett det siste av Mark Viduka.
For på sitt beste er han en veldig god fotballspiller, og han har gjort veldig mye bra på fotballbanen. Dog hovedsaklig for andre klubber enn Newcastle.

For Newcastle er det ikke noe stort tap.
Han har kvaliteter, men han har vist svært lite av det her. Og skal vi tro vårt allvitende orakel er han her kun for pengenes skyld, og da er tapet enda mindre.

Jeg takker han dog for at han reddet oss fra to tap mot Derby i fjor.
Det holdt i massevis med ett.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 10. Okt. 2008, 00:22 »
Skal ikke glemme kampen mot Boro heller. Trist dette, en spiller med kvaliteter. Men alt for mye skadd...

Kjartan

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #194 på: 22. Okt. 2008, 17:04 »