20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Mark Viduka  (Lest 42631 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mark Viduka
« Svar #105 på: 22. April 2008, 22:45 »
At den mannen er en av flere i dagens Newcastle-lag som er i Newcastle mye på grunn av pengene, føler jeg ikke er spesielt overraskende. Er nok fler av de, men så lenge de fortsatt opptrer profesjonelt og gjør sin jobb, så er jeg fornøyd. Vi hadde aldri verden hatt mange av de spillerne vi har, hadde det ikke vært for de lønningene vi betaler ut.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 23. April 2008, 16:56 »
Hadde det ikke vært for vår vilje til å hive penger etter gode spillere, så hadde Alan Shearer neppe vært en "local hero" heller, uten at jeg vil prøve å påstå at han bare var ute etter pengene.

Og hadde det ikke vært for at vi har vært så flinke til å hive penger etter dårlige spillere også, hadde vi ikke hatt skampletter som Hugo Viana og Albert Luque på samvittigheten.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #107 på: 08. Mai 2008, 14:08 »
"He also revealed that the club would find out in the next fortnight the length of Mark Viduka's unavailability through injury estimated at anything between three & six months"

Hentet fra NUFC.COM. Da mister han hele sesongoppkjøringa, og på det værste 1/3 av sesongen. På tide å kjøpe en "erstatter"? :)

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #108 på: 08. Mai 2008, 14:12 »
samme meldes på nufc.co.uk

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1308302,00.html

Blir nok satset på en ny kraftspiss ja, Tørr vi tippe vi legger inn bud på Johnson i Everton?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #109 på: 08. Mai 2008, 14:16 »
Andy Johnson er ikke god nok.....han er også for lav til å ruve i lufta!

Vi trenger en diger spiss med skikkelig power og som kan score greit med mål.

Hva med Santa Cruz?
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 08. Mai 2008, 14:22 »
Tipper oddsen på Crouch til Newcastle går betraktelig ned nå.
Selv håper jeg på Dean Ashton!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #111 på: 08. Mai 2008, 16:11 »
benitez har meldt om at han vil ha 15mill for crouch..!! vil ikkje tru at ashton blir så veldig masse billigere ..
- carry on!

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #112 på: 08. Mai 2008, 16:29 »
Tror Gomis og Ashton vil bli vurdert som erstattere. Ville vært konge!

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #113 på: 08. Mai 2008, 16:44 »
Ja, gomis eller Santa Cruz hadde vært fantastisk. 15mp på Crouch er vanvittig, han er ikke verdt mer enn MAKS 50 % av den summen der.

Ellers syns jeg han store jævelen fra Valencia, husker ikke navn, hadde vært et spennende kjøp.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 08. Mai 2008, 16:46 »
Setter vi et komma mellom de to sifrene i Crouchs transfersum, så kan jeg bli villig til å kjøpe. Men hvis valget står mellom Crouch og Ashton til omtrent samme pris, vil jeg velge Ashton i 10 av 10 tilfeller.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #115 på: 08. Mai 2008, 16:53 »
Setter vi et komma mellom de to sifrene i Crouchs transfersum, så kan jeg bli villig til å kjøpe. Men hvis valget står mellom Crouch og Ashton til omtrent samme pris, vil jeg velge Ashton i 10 av 10 tilfeller.
Der er ikke jeg enig med deg. Ashton har ikke de komplimentære ferdighetene til Martins og Owen, så jeg tror med de tre fremme, blir ikke vi et bedre angrep. Jeg sier ikke at jeg vil ha Crouch, men hvis jeg skulle velge, så hadde jeg tatt Mr. Crouch, for han tror jeg hadde passet bedre sammen de.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 08. Mai 2008, 16:55 »
Har han ikke?
Ashton er jo en stor, sterk spiss med targetman-egenskaper. Ueffen fremfor mål er han eller ei.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #117 på: 08. Mai 2008, 16:58 »
Har han ikke?
Ashton er jo en stor, sterk spiss med targetman-egenskaper. Ueffen fremfor mål er han eller ei.
Ser man på størrelsen, så er ikke han noe targetman. Han er ganske lik Andy Johnson syns nå jeg, begge har fart avslutteregenskaper og begge typer som kjemper for alle baller, derav sterk fysisk, men ikke noen man spiller lange baller opp mot, da han ikke vil klare videreføre ballen til Martins/owen.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #118 på: 08. Mai 2008, 17:02 »
Eller type Alan Smith...

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 08. Mai 2008, 17:05 »
AJ er 1.70 høy mens Ashton er 1.85, så du er litt på villspor...Ashton er ikke så veldig ulik Viduka, Ashton vinner nok en god del mer i lufta enn Viduka også. Hvem jeg vil ha av Ashton og Crouch vet jeg ikke....Crouch er nok en bedre spiller, men jeg er ikke spesielt glad i å hente vrakgodset til de 4 store...virker som om noen av de som kommer sliter litt med innstillingen til å spille i en mindre klubb.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM