20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: kjøp brede hangeland  (Lest 38233 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: kjøp brede hangeland
« Svar #135 på: 24. Juli 2007, 21:12 »
Ok..Du har ikke tilfeldigvis noen link? Bare litt int. i å lese..

Vi har blitt hintet til i artikler og det er vel der disse diskusjonene rundt han har dukket opp. Du finner det under arkivet til Newcastle-news nederts på siden. Skulle gjerne postet linkene dirkete, men pcen min henger seg hele tiden. Sakene heter "Big Sam "Wants Big Stoppers" og "Sam Cools Barzagli Talks".
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #137 på: 24. Juli 2007, 21:29 »
Synes det hadde vært nice med Hangeland i Newcastle. Håper han kommer.

djmattis

• Gjest
« Svar #138 på: 24. Juli 2007, 22:27 »
Jeg har vært veldig negativ til å hente Hangeland, og mener fortsatt at hvis vi skal satse på å vinne PL og gå langt i CL osv så hjelper det ikke å hente han.
Men for meg virker det som om Mike vil stabilisere klubbens ekonomi før han kjøper inn for mange spillere, eller så er det uenigheter hvilke spillere som Sam og Mike vil hente.
Kanske det er noe papir arbeid som må gjøres før de kan sprute ut penger?
Men uansett så hvis vi ikke satser høyere enn Hangeland materiale så kan vi jo like gjerne hente han så har vi hvertfall en backup.
Så slipper vi stå med få spillere i forsvaret når serien starter, bedre å ha spillere som er sultne og som kjemper livet av seg i det minste.

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #139 på: 24. Juli 2007, 23:34 »
Det finnes sikkert mange midtstoppere der ute om er bedre enn Hangeland, men han er NORSK for crying out loud! Det betyr mye mer oppmerksomhet i norsk media. Før var jo Aston Villa bare en fis for mange nordmenn, men etter at Carew kom har det plutselig blitt til en "storklubb"

I tillegg er også Hangeland god. Han er høy, teknisk brukbar og rask nok. Kjøp!

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #140 på: 25. Juli 2007, 07:46 »
Jeg tror vi skal være litt edruelige når det gjelder hvem vi forventer inn i klubben nå. Vi er ikke et topplag pr nå, og kan ikke forvente at alle verdensstjernene sikler etter å komme til oss. Brede vil definitivt bli en toppsignering. Han er den beste norske forsvarsspilleren siden Ronny Johnsen og Henning Berg styrte forsvaret til Norge og Man U. Jeg håper (og tror) han signerer for oss i løpet av en ukes tid.

Christian A

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #141 på: 25. Juli 2007, 18:49 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1078878,00.html

"Meanwhile, Sam distanced the Magpies from a move for FC Copenhagen centre-back Brede Hangeland, a player linked with the Geordies in various newspapers in recent weeks.

Brede Hangeland is not a player I have watched," he added."

Brede vil ikke bli sett i Newcastle drakt denne sommeren...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #142 på: 25. Juli 2007, 18:56 »
Tja, vil ikke ta den uttalelsen så seriøst. Det er ganske tydelig at Newcastle har hatt følere ute etter Hangeland, og jeg ser denne uttalelsen som et "triks" fra Big Sam. Tipper Brede signerer innen seriestart.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #143 på: 25. Juli 2007, 19:24 »
Hvis Brede er tilgjengelig for den prisen som har vært antydet (£3,5 mil.?) så syns jeg det er en like grei signering som Davies til 8 eller der omkring, men jeg antar at Big Sam & co vet dette bedre enn meg. Om vi ikke henter Hangeland så gråter jeg ikke. Om vi faktisk henter ham så gråter jeg heller ikke. Hvorvidt Allardyce sin uttalelse er en ren taktikk eller ikke vil jeg ikke spekulere i. tiden vil vise hva som skjer, jeg er bare litt frustrert over at det skjer så lite NÅ for tiden...

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #144 på: 25. Juli 2007, 23:05 »

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #145 på: 02. Jan. 2009, 10:39 »
Skal si NUFC gikk glipp av en billig og meget solid forsterkning her. Synd at ikke interessen de viste kom enda lenger. Hangeland har tatt PL med storm og er den store sjefen i Fulham sitt forsvar, akkurat hva vi hadde trengt.

Nå er han også kåret blant de beste januar kjøpene de siste årene, og faktisk også blitt sammenlignet med Bobby Moore!!!

http://www.dagbladet.no/2009/01/01/sport/fotball/premier_league/brede_hangeland/4218172/

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #146 på: 02. Jan. 2009, 15:07 »
måtte le litt når eg  lese gjennom kommentarene. Hadde vært noe med Brede hangeland og Bassong ^^
« Siste redigering: 03. Jan. 2009, 12:35 av Eirik515 »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #147 på: 02. Jan. 2009, 16:19 »
Brede Hangeland har jo faktisk vært RÅ også da! Han dominerer jo mot de aller beste i PL!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BallaJazz

• Gjest
« Svar #148 på: 02. Jan. 2009, 22:25 »
Hangeland har utvikla seg utrolig mye i sin tid i fullham til å bli en av PL beste midstoppere!.

Pokkern at vi ikke kjøpte han når vi kunne :P.Han er jo et kupp kjøp fra fullham sin side

De fleste stor klubbene i england er  inter i Hangeland.Regner med han forsvinner til en stor klubb i dette transf vinduet
« Siste redigering: 02. Jan. 2009, 22:27 av BallaJazz »

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #149 på: 02. Jan. 2009, 22:51 »
Det er en del som må spise ordene sine her ja :) Hehe..

Utrolig god jobb Hangeland har gjort den korte tiden han har vært i PL.