20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Big Sam så David Rozehnal mot Wales på lørdag  (Lest 1958 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Big Sam så David Rozehnal mot Wales på lørdag
« Svar #2 på: 04. Juni 2007, 14:37 »
Hadde jeg og gjort.

Synes Rozenhal virker ganske spennende. Husker jeg så en PSG-kamp på TV for en stund siden, da spilte han. Han gjorde det greit, men det var mest pga. navnet jeg husker ham igjen.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3 på: 04. Juni 2007, 16:10 »
Få han inn. En vil bli en utrolig forsterkning for forsvaret vårt. Kommer til å bli vår tredje beste forsvarsspiller dette tiåret, etter Woodgate og Taylor
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 04. Juni 2007, 16:16 »
Få han inn. En vil bli en utrolig forsterkning for forsvaret vårt. Kommer til å bli vår tredje beste forsvarsspiller dette tiåret, etter Woodgate og Taylor

hehe, ja han kaprer 3 plassen til ronny johnsen. Er ikke så vanskelig å komme inn på topp 3 lista:P

Men en fantastisk signering, hvis man tar den stadarden vi har hatt det siste i betraktning-
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

BallaJazz

• Gjest
« Svar #5 på: 04. Juni 2007, 16:47 »
Håper detta går i orden.Meget intresangt detta!.Ville vært toppers å fått litt nytt blod i forsvaret ;D