20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Flesteparten av dere bør lese dette gode innlegget  (Lest 3849 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Siden fleste parten av dere er blant disse 43 prosentene som blir kaldt CRAP. Alt det jeg har sagt tidligere kommer fram i dette innlegget.
Nå kan selvsagt ikke dere fornye noen sesongkort, men dere har ihvertfall de samme meningene som disse personene. Det er det vel liten tvil om. Jeg sier ikke alle her inne, men flesteparten.

Over 43% of Toon fans are CRAP Fans
By Nick Raynor - May 28 2005

It seems that over 43% of Newcastle fans surveyed in The Journal are poor fans in my opinion, and at the first sign of the trouble they leave.

There are two main figures that I pulled out from the articles:

·          43% urging for a new management team to be put in place.

·          13% are not going to renew their season tickets and 43% are yet to make up their minds

Rant No.1 is about these ****ing pessimists will relate to Graeme Souness. A man who has not been in the job a whole year and already 43% of you want him to go!

How many of you wanted him to go during the ?Honeymoon? period, when we were unbeaten in all competitions under him.

Not many of you wanted him to go when he signed Boumsong, Babayaro and Faye.

But then we hit trouble, Oh we need a scapegoat, so lets blame Souness! Was it his fault Babayaro turned out to be lazy? Was it his fault that Nicky Butt season turned to pot? Was it his fault Dyer and Bowyer had a scrap? Was it his fault that we had so many players injured we couldn?t even have a full 16-man squad for the Norwich game? NO, IT?S NOT!

I?m not even Souness? biggest fan. I didn?t feel he was the right man for the job but he?s here now, he?s manager of Newcastle United, and until he does so poor that we are facing relegation, I will NOT turn on him, and neither should any of you!

This man, who has a proven track record, got us to the quarter-finals of the UEFA Cup, where we lost to the finalists, Sporting Lisbon. He got us to the semis of the FA Cup, where we also lost to the finalists. He bought us Boumsong, a top quality defender. His team knocked Chelsea out of the FA Cup. He was the one who straightened out a bunch of players who were going off the rails and gave them a second chance. He made Bramble play well for ****?s sake!

How would you like it, if you were trying to do something, and after not even having enough time for a real go, you were being told to leave? That does no wonders for your confidence and I?m sure as hell that Souness and the whole team would perform better if we ALL GOT BEHIND THEM, AND STOP THE WHINGING AND MOANING!

Plus, if we sack him and paid off his high compensation, who is going to take him place? Martin O?Neill? The man who has just left a club he loves to look after his sick wife, he?s going to come to us? Unlikely. If you look the managers better than Souness, none of them will come.

People are even going on about how we shouldn?t have sacked Bobby, but people were not saying that when we lost 4-2 to Aston Villa, our players we?re going off the rails and everyone was falling out with each other. Bloody hypocrites.

Rant No.2 is about the poor support. How can 56% of you not be renewing, or even considering not renewing the season ticket just because of a bad year?!?! OK, a few percent might be because of other reasons, but the majority are just **** fans!

How do you expect the club to improve if nobody is there to watch them? How do you expect bigger names to come to the club if we have no bleeding money to buy players with?

It?s disgusting, that some of you, who call yourself Newcastle FANS, would turn on the club in a time of trouble.

Look at Leeds United. Totally destruction and relegation last year with massive finacial debt. There fans turned up this past season, louder, and with more support than ever. And that?s one of the reason?s they had such a great year.

We finished 14th obviously a bad year but, nowhere near as bad as Leeds and other clubs and 56% of you might just think ?**** that, I'm not going anymore?. I?m so bloody angry, because you are a disgrace to the word 'fan'. The club has trouble, and you decide NOT TO COME!

Right, now I guess I better apologise to those who will stick through the club through thick and thin, to those who will back the club, support the manager, and are the REAL fans.

Thanks for reading.

Rant over.

http://www.sportnetwork.net/main/s70/st73988.htm?fromrss=1
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Flesteparten av dere bør lese dette gode innlegget
« Svar #1 på: 28. Mai 2005, 16:05 »
Siden du sikter til mange her inne på forumet, vil jeg gjerne få sagt noe:

Du er også pessimist! Du syter og klager over hvor dårlige spillere vi har! Kommer med at Kluivert og Robert er drittspillere jo..

Dessuten har ikke jeg vært pessimistisk. Man må vel få lov til å ønske seg en ny manager uten å bli kalt pessimist?

For det tredje: Souness er en dårlig manager! Ellers syntes jeg at alt er rimelig bra i klubben. Bortsett fra det med alt mediaoppstyret. Men det ordner vi etterhvert.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 28. Mai 2005, 16:08 »
Liker ikke pessimister, og folk som klager på absolutt alt når vi taper, men Souness er faktisk syndebukken. Han har ødelagt i mange klubber tidligere. Blackburn-fansen var lettet da han endelig forlot dem, og Liverpool-fansen er fortsatt bitre over hva han gjorde hos dem. Souness må vekk!

Fotballeksperter klager jo hele tiden om dårlig ledelse i Newcastle jo...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 28. Mai 2005, 16:16 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Siden du sikter til mange her inne på forumet, vil jeg gjerne få sagt noe:

Du er også pessimist! Du syter og klager over hvor dårlige spillere vi har! Kommer med at Kluivert og Robert er drittspillere jo..

Dessuten har ikke jeg vært pessimistisk. Man må vel få lov til å ønske seg en ny manager uten å bli kalt pessimist?

For det tredje: Souness er en dårlig manager! Ellers syntes jeg at alt er rimelig bra i klubben. Bortsett fra det med alt mediaoppstyret. Men det ordner vi etterhvert.

Det er stort sett pessimisme er inne for tiden. Kluivert er ingen drittspiller. Det har jeg aldri sagt. Men han er langt fra verdt 800.000 i uka, og spesielt ikke når han er mer skadet enn frisk. I tillegg er det flere journalister som setter et spørsmålstegn ved hans holdninger. Har du lest om en Engelsk journalist eller en Engelsk Newcastle fan som vil ha Kluivert i klubben? Det tviler jeg faktisk på. Det er vel kun bartenderene i Newcastle som er lei seg for det.

Robert er heller ingen drittspiller, og det  har jeg heller aldri sagt. Han var ekstremt god i sin første sesong i Newcastle drakta. Etter dette har han vært meget varierende, og i de to siste sesongene har han ikke vært god nok i mine øyne. Det viser også assist statistikken som var hans styrke for noen år tilbake. Defensiv jobbing er et fremmedord for franskmannen.

Ellers så er stort sett alle supportere for alle lag kritiske til enkelte spillere i egen klubb. Det er noe helt annet enn det som foregår blant enkelte Newcastle fans om dagen. Det er noen som tror vi kunne hentet en hvilken som helst manager i Januar, men fasiten er at Shepherd fikk nei fra mange managere. Boros manager ville ikke pga at  han fryktet den dårlige klubbkulturen. Det sa han rett ut til Evening Chroinicle.

Det er enkelte som dessverre lever i en urealistisk FM verden.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4 på: 28. Mai 2005, 16:17 »
He got us to the semis of the FA Cup, where we also lost to the finalists.

HAHAHA
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 28. Mai 2005, 16:20 »
Liker ikke pessimister, og folk som klager på absolutt alt når vi taper, men Souness er faktisk syndebukken. Han har ødelagt i mange klubber tidligere. Blackburn-fansen var lettet da han endelig forlot dem, og Liverpool-fansen er fortsatt bitre over hva han gjorde hos dem. Souness må vekk!

Fotballeksperter klager jo hele tiden om dårlig ledelse i Newcastle jo...

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 28. Mai 2005, 16:20 »
Greit. Jeg legger ikke press på Souness med å kritisere han, men allikevel har jeg alltid vært skeptisk til ham. Vi kunne faktisk ha fått en annen manager i klubben, men Shepherd gjorde en feil av valget. Uansett så sitter Souness i managerstolen nå. Ikke noe å gjøre med det. Da syntes jeg ikke at det er vits i å klage hele tiden.

Men han har fortsatt ikke gjort noen god jobb i Newcastle, noe jeg forventer at han gjør NESTE sesong!

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7 på: 28. Mai 2005, 16:23 »
Patetisk innlegg.. Skal vi sitte på sidelinjen å se på at klubben blir ødelagt? Vi endte på 14. plass, HALLO!
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 28. Mai 2005, 16:26 »
Sitat fra: "Mushans"
He got us to the semis of the FA Cup, where we also lost to the finalists.

HAHAHA

Nok et slående argument fra deg mushans. Fortsett slik, for slike argumenter gjør forumet til et bra sted å være.

Artig at du drar fram 1 setning fra et så langt innlegg. Det eneste du kan svare er HAHAHA.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 28. Mai 2005, 16:28 »
Dette er et forum. Prøv å diskuter seriøst nå. Ikke bare slå løs på hverandre. At Newcastle-fan krangler med hverandre innad gjør dem bare til enda dårligere supportere.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 28. Mai 2005, 16:30 »
Sitat fra: "Mushans"
Patetisk innlegg.. Skal vi sitte på sidelinjen å se på at klubben blir ødelagt? Vi endte på 14. plass, HALLO!

Ja er det ikke det disse personene gjør? Eller nei, de sitter  hjemme i stua.

Du sier vi. Hva er det du gjør for at klubben skal gå framover egentlig?

Tror du drittslenging og buing fører fram?

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 28. Mai 2005, 16:34 »
Dette er et forum. Prøv å diskuter seriøst nå. Ikke bare slå løs på hverandre. At Newcastle-fan krangler med hverandre innad gjør dem bare til enda dårligere supportere.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #12 på: 28. Mai 2005, 16:37 »
Vi har allerede en haug med tråder om Souness. Dette passer fint under dem. Du kan støtte manageren vår der, Asbjørn.
Toon, Toon,
Black and white army