20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: David Dein?  (Lest 2275 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: David Dein?
« Svar #1 på: 03. Juni 2007, 12:18 »
Bra at det jobbes i kulisene
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2 på: 03. Juni 2007, 12:45 »
At han har fått sparken/sluttet er jo en av grunnene til at Wenger ikke vil skrive under på ny kontrakt. Hvis Sam ikke tilfredsstiller Ashelys krav krav neste sesong kan det være vi får Wenger?

Hadde slett ikke vært meg imot!
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #3 på: 03. Juni 2007, 12:55 »
Jeg velger å stole på Sam i første omgang. Hadde vi fått Wenger hadde han solgt alle britiske spillerne og bare handlet franskmenn.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4 på: 03. Juni 2007, 13:40 »
Jeg velger å stole på Sam i første omgang. Hadde vi fått Wenger hadde han solgt alle britiske spillerne og bare handlet franskmenn.

Det hadde ikke gjort meg noe, dersom vi hadde vunnet PL og kommet oss til CL finale
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5 på: 03. Juni 2007, 21:46 »
det hadde gjort meg noe

Hehe sånn sett ja. Det hadde gjor meg noe og :D
Hvis jeg noen gang opplever å se Newcastle vinne noe i mitt liv, kommer jeg neppe til å være den samme etterpå