20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: West Ham kupper Barton?  (Lest 13878 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: West Ham kupper Barton?
« Svar #60 på: 07. Juni 2007, 17:12 »
Ja, herregud, jeg forstod det. Jeg skjønte sammenligningen, men disse er ikke Joey Barton. At han skal oppføre seg som et englebarn i Newcastle er vanskelig for meg å fatte, og jeg tror ikke at lagmoralen vil stige akkurat med han i stallen.

Da var det nok vanskelig for deg å fatte at Anelka og Diouf oppførte seg som englebarn i Bolton.

Les dette og du forstår muligens litt mer. Big Sam er en helt annen manager enn Souness og gjøken Roeder.

http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/journalsport/tm_headline=i-can-control-bad-boy%26method=full%26objectid=19259326%26siteid=50081-name_page.html
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #61 på: 07. Juni 2007, 17:19 »
Joda, men Barton er Barton, og det skal godt gjøres å forvandle ham til et englebarn.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #62 på: 07. Juni 2007, 18:29 »
Kefor skal han vær et englebarn? Han scorer mer mål enn heile midtbanen vår gjor i hele 06/07 sesongen. Han har alltid spilt bra og oppført seg bra på fotballbanen, men det e på fritiden han har litt problemer. Men det kommer Big Sam til å ordne opp i.
« Siste redigering: 07. Juni 2007, 18:33 av vannvakten »
Newcastlesupporter siden 1992

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 07. Juni 2007, 18:31 »
Godt oppsummert, Vannvakten.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 07. Juni 2007, 18:47 »
Han har temperamant på banen også, tenker jeg. Men som jeg allerede har sagt: Han er en veldig god fotballspiller, og jeg er villig til å gi ham en sjanse.

Men Bellamy var også god, og man kan si mye om Souness, man opptatt av disiplin, det var han. Og det gjorde vel ikke forholdet mellom de to noe særlig bedre.

Og utenomsportslige ting går også ut over det sportslige, når konflikter oppstår innad i laget. Får bare håpe at Barton kommer på god kant med Newcastle-spillerne. Men som noen allerede har sagt: Dyer og Barton på samme lag er skummelt.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 07. Juni 2007, 19:46 »
Han har temperamant på banen også, tenker jeg. Men som jeg allerede har sagt: Han er en veldig god fotballspiller, og jeg er villig til å gi ham en sjanse.

Men Bellamy var også god, og man kan si mye om Souness, man opptatt av disiplin, det var han. Og det gjorde vel ikke forholdet mellom de to noe særlig bedre.

Og utenomsportslige ting går også ut over det sportslige, når konflikter oppstår innad i laget. Får bare håpe at Barton kommer på god kant med Newcastle-spillerne. Men som noen allerede har sagt: Dyer og Barton på samme lag er skummelt.

Bartons engasjement og temperemant på banen er meget bra, og kan ikke brukes imot han.

At du på en måte sammenlikner Souness med Big Sam, noe du ufornektelig gjør, skjønner jeg ikke. Souness kjørte en diktatorstil som ikke likner grisen, mens Allardyce satser mer på en stødig, stram disiplinert linje, med god kontakt med spillerene.

Kieron Dyer har blitt voksen, og du så kanskje ikke at det var Bowyer som angrep Dyer, og ikke omvendt.

Noreng

• Gjest
« Svar #66 på: 07. Juni 2007, 19:55 »
Temperamant er bra! Har man IQ, noe man må ha for å komme så langt, klarer Barton (Med hjelp fra Sam) å omsette det til taklinger, hardt arbeid osv, istedet for kjefting, slåssing og voldtekter :P

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 07. Juni 2007, 20:03 »

Kieron Dyer har blitt voksen, og du så kanskje ikke at det var Bowyer som angrep Dyer, og ikke omvendt.

Nei, men nå er vel ikke Dyer helt uskyldig han heller. Men han har ikke vært i avisene i det siste, så han har helt klart forbedret seg. Men merk deg at det har vært rolig med Dyer ETTER at de andre bråkmakere forsvant, som Bellamy og Bowyer.

Men så er jo spørsmålet om man klarer å omsette Bartons temperamant til positive egenskaper. Og det håper jeg jo VIRKELIG at de gjør.

Ja, på en måte sammenligner jeg Souey og Sam. På den disiplinerte delen, altså. Og Souness skjørte ikke diktatorstil. Han mistet kontrollen over Bellamy og Robert, og det kan veldig fort også skje med Sam Allardyce og Barton. Men det håper jeg virkelig ikke.

Nei, jeg håper at Barton blir snill som et lam, jeg. Jeg håper at han vil bli voksen i Newcastle, og at Sam klarer å få ham til å bli "tam".

Noreng

• Gjest
« Svar #68 på: 07. Juni 2007, 20:07 »
HAHHAHAHHAHA!!!
Sammenligner du Souey og Sam???
Souness = Fjerne problemene
Big Sam = Fikse problemene

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 07. Juni 2007, 20:18 »
Ja, Souness var en håpløs manager i forhold til Big Sam, det er jeg enig i. Og Souness kan ikke måles opp med Big Sam.

Men begge er managere som legger vekt på disiplin, og i Souness sitt eksempel betydde det at både Bellamy og Robert forsvant.

Og Barton er verre enn de fleste andre bråkmakerne jeg vet om, og er vanskelig å sammenligne med noen andre, så han kan bli vanskelig å håndtere, selv for Big Sam.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 07. Juni 2007, 20:59 »
Det er som Noreng sier; Souness fjernet problemene, Sam fikser problemene. At begge to har temperament og disiplin, gjør dem på ingen måte like.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 07. Juni 2007, 21:02 »

Bartons engasjement og temperemant på banen er meget bra, og kan ikke brukes imot han.

At du på en måte sammenlikner Souness med Big Sam, noe du ufornektelig gjør, skjønner jeg ikke. Souness kjørte en diktatorstil som ikke likner grisen, mens Allardyce satser mer på en stødig, stram disiplinert linje, med god kontakt med spillerene.

Ærlig talt det skal 2 til for å sloss, og den ene parten er ikke mer uskyldig enn den andre! Synes det blir helt feil å forsvare Dyer slik overfor nevnte episode!

Men jeg er enig i det du skriver om Barton og Allardyce, for er det noe jeg har trua på at Big Sam får, så er det RESPEKT!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 07. Juni 2007, 21:05 »
Se på videoen av det som skjedde en gang til... Det Dyer gjør vil jeg ikke kalle slossing, heller forsvar...

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 07. Juni 2007, 21:08 »
Det er som Noreng sier; Souness fjernet problemene, Sam fikser problemene. At begge to har temperament og disiplin, gjør dem på ingen måte like.

Vel, vi får håpe at du har rett. Men jeg tror allikevel ikke at Barton vil bli englebarn med en gang han kommer til Newcastle. Så enkelt er det nesten ikke. Jeg tror ikke at Barton forandrer personligheten over natta, det er ønsketenkning.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 07. Juni 2007, 21:11 »
Ja, Dyer forsvarte seg, men prøvde vel å få inn noen slag han også, uten at jeg husker helt korrekt. Og han slang vel også litt med leppa, med mindre Bowyer hisset seg litt for fort opp.

Men dette vet vi ingenting om.