20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: West Ham kupper Barton?  (Lest 13846 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: West Ham kupper Barton?
« Svar #45 på: 05. Juni 2007, 22:33 »
Så lenge Big Sam klarer og temme Joey så blir han en hit ;)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 06. Juni 2007, 10:04 »
De fleste engelske avisene skriver i dag at Barton vil tjene £45.000 i uka. Det er langt mer normalt i mine øyne. Det skal sies at West Ham var villige til å gi han ca £70.000 i uka, som er den samme lønna som Parker vil få når han skriver under senere denne uka.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #47 på: 06. Juni 2007, 11:13 »
det skulle stemme bra. £11Mill på 5 år vil si £2.2Mill pr år- som igjen vil si ca £45k pr uke.

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #48 på: 06. Juni 2007, 12:46 »
Liker ikke dette byttet. For det første tror jeg ikke Barton er så jævla mye bedre enn Parker... Tenk å sette Barton og Kieron Dyer i samme klubb.. vi ber jo om trøbbel..
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 06. Juni 2007, 13:05 »
Liker ikke dette byttet. For det første tror jeg ikke Barton er så jævla mye bedre enn Parker... Tenk å sette Barton og Kieron Dyer i samme klubb.. vi ber jo om trøbbel..

Er det noe verre en Roy Keane og Cantona, eller Diouf og Anelka?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Utheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
whoopwhoop

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #51 på: 07. Juni 2007, 11:21 »
Hvorfor går ikke NUFC.CO.UK ut med signeringen av Barton??? Rart!
Who else...... Alan Shearer

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #52 på: 07. Juni 2007, 12:18 »
Sitter og å venter på den ja..

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #53 på: 07. Juni 2007, 16:13 »

Hva har det med saken å gjøre?

Joey Barton er og forblir en bråkmaker, som jeg anser som å være enda verre enn Craig Bellamy og atpåtil Robbie Savage. Forskjellen er heldigvis at Barton er bedre enn begge disse to.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 07. Juni 2007, 16:21 »

Hva har det med saken å gjøre?

Joey Barton er og forblir en bråkmaker, som jeg anser som å være enda verre enn Craig Bellamy og atpåtil Robbie Savage. Forskjellen er heldigvis at Barton er bedre enn begge disse to.

Det han mente var selvsagt at det gikk bra i disse nevnte tilfellene. Det skjønte du vel?

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 07. Juni 2007, 16:29 »
Ja, herregud, jeg forstod det. Jeg skjønte sammenligningen, men disse er ikke Joey Barton. At han skal oppføre seg som et englebarn i Newcastle er vanskelig for meg å fatte, og jeg tror ikke at lagmoralen vil stige akkurat med han i stallen.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 07. Juni 2007, 16:41 »
Cantona sparket til en supporter, hvorfor syns du ikke han er like ille som Barton?

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 07. Juni 2007, 16:43 »
Kan vi ikke oppføre oss med måte mtp Joey Barton og hans fortid som en viss bråkebøtte.
Han har nettopp kommet til Newcastle. Gi han litt tid før dere dømmer han nord og ned. At han har hatt noen episoder før, betyr ikke at han vil ha det i Newcastle.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 07. Juni 2007, 16:54 »
Cantona sparket til en supporter, hvorfor syns du ikke han er like ille som Barton?

Dette var jo i kampens hete, og selv om det ikke var pent gjort, ser jeg på Barton som mye verre. Jeg vet ikke om Cantona har gjort så mange andre forferdelige dumme ting utenom denne ene episoden, men jeg tror ikke at han kan måles med Barton. Barton er en notorisk bråkmaker, og det ikke bare på fotballbanen.

Jeg er selvfølgelig villig til å gi Barton en sjanse i Newcastle når han først er her, men jeg er, som dere kan se, veldig skeptisk til han. At folk som var veldig imot Bellamy, virker veldig fornøyde med Bartons ankomst, syntes jeg er litt rart. Og jeg skal gledelig innrømme at jeg heller vil ha Parker enn Barton på laget. Ikke knallsikker på det sportslige, men det er altså det utenomsportslige som avgjorde det.

Men nå som han først er her, kan jeg som sagt gi han en sjanse. Men de mindre hyggelige overskriftene om Barton vil nok komme etter hvert med stor sannsynlighet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 07. Juni 2007, 16:55 »
For å si det sånn, han har en trøblete fortid, og han får nok ikke snill gutt-prisen med det aller første, men vi må gi ham en sjanse, og så lenge han leverer varene på banen og holder seg unna de aller verste episodene utenfor banen, så er jeg egentlig fornøyd. Og såpass bør han klare.

Han mangler nok et eller annet vesentlig i toppetasjen, men det skal ikke forhindre ham fra å spille god fotball, og holde seg for god til å slå ned menigmann på gata.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon