20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: West Ham kupper Barton?  (Lest 13813 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

plebbster

• Gjest
Sv: West Ham kupper Barton?
« Svar #15 på: 04. Juni 2007, 00:05 »
Vil overhodet ikke ha han i Newcastle. Han bråker jo no jævlig hele tiden.

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #16 på: 04. Juni 2007, 00:55 »
West Ham bygger et godt lag nå, ser jeg. De kan bli skumle i sesongen som kommer.
West Ham fikk jo nye eiere i fjor, og vil være med å kjempe i toppen i årene som kommer! Ny stadio er også høyt prioritert i klubben! Transfermidler har klubben også tilgjenglig i stor grad, det så vi jo senest i januar vinduet!

En klubb med sjel og stolte tradisjoner er det også, for å ta med Bobby Moore (kaptein på Englands VM lag i 1966), og med målscorerne Martin Peters (1 mål i finalen) og Geoff Hurst (3 mål i finalen), alle 3 West Ham spillere, var de meget delaktige for at England vant sitt VM gull i 1966, og foreløpig det eneste!
og
Skummelt om de nå skal sikre seg Joey Barton også, de ville fått en meget sterk midtbane duo i Parker - Barton, og med Benayon og Boa Morte på kantene og ungutter som Mark Noble, Lee Bowyer og Hayden Mullins også presser på for spilletid vil de være godt forspent. På topp har de plenty av spillere i Ashton, Zamora, Tevez, Harewood og Cole!

Men jeg stoler på det kesse skreiv lenger oppe her, at Alan Curbishley ikke var interessert i Barton grunnet hans rykte! Jeg håper Barton kommer til "oss" og spiller for NUFC i de kommende sesongene!  ;)

"..og ungutter som Mark Noble, Lee Bowyer og Hayden Mullins.."

og når ble godeste Lee en unggutt ? ;p

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 04. Juni 2007, 08:50 »
Barton og David Rozehnal for Parker er good business. Da snakker vi både overgangspenger og lønn.

Parker yesterday agreed personal terms and the Hammers are due to unveil their £8m signing today.

Barton, expected to sign a three-year £40,000-a-week deal, said: ?It?s always nice to be wanted.

?Sam Allardyce is a good manager and did a great job at Bolton getting them into Europe this season.

?At one point they were close to the Champions League, on a shoestring budget.

?He has taken on a very big club in Newcastle and if he does half the job there that he did with Bolton, the sky?s the limit.?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #18 på: 04. Juni 2007, 11:07 »
Nå skal Barton snart være klar til sin nye klubb-karriere, og han skal ifølge ha en klausul i kontrakten som sier at han går frigis om han må sitte i fengsel for det han gjorde med sin lagkamerat i City.

Kilde: http://www.nettavisen.no/sport/fotball/england/article1087405.ece
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

kuno

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #19 på: 04. Juni 2007, 21:43 »
jeg vil heller ha parker i klubben enn barton. altså misforstå meg rett barton er en god spiller men jeg fortrekker heller parker.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 04. Juni 2007, 22:02 »
Då velge eg å misforstå deg så er vi enige ;)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 05. Juni 2007, 13:56 »
Barton er på SJP nå.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #22 på: 05. Juni 2007, 14:03 »
link??
Howay the Lads!

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #24 på: 05. Juni 2007, 14:52 »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 05. Juni 2007, 15:01 »
Ja, han skal til London og ta en prat med Curbishley også, men sannsynligvis ender han opp her, mens Parker drar tilbake til London. Det er positivt at han kommer hit først. Jeg tolker det som at han har størst interesse av å spille for Allardyce og Newcastle. Så forhåpentligvis er han her igjen i morgen eller overmorgen og signerer kontrakten.

Allardyce er forøvrig langt smartere enn sin forgjenger, og kommer ikke til å slippe Scott Parker før han vet at Barton er i boks.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #26 på: 05. Juni 2007, 15:48 »
jeg vil heller ha parker i klubben enn barton. altså misforstå meg rett barton er en god spiller men jeg fortrekker heller parker.

Ja, samme her. Foretrekker Parker langt fremfor Barton.

Heldigvis selger vi Parker dyrere enn det vi får Barton, ellers hadde det vært århundrets verste trekk av Sam Allardyce.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 05. Juni 2007, 16:00 »
Medisinsk test nå ifølge Sky Sports TV :-)

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 05. Juni 2007, 16:05 »
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=42389

grunn til bekymring?

west ham tilbyr mega lønn
« Siste redigering: 05. Juni 2007, 16:08 av annern »
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 05. Juni 2007, 16:09 »
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=42389

grunn til bekymring?

west ham tilbyr mega lønn

Han gjennomgår jo den medisinske testen nå. Ingen grunn til bekymring om helsa hans er i orden.