20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: West Ham kupper Barton?  (Lest 13845 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
West Ham kupper Barton?
« på: 02. Juni 2007, 10:52 »
Joey Barton could start next season as Scott Parker's team-mate rather than his replacement, with West Ham hoping to snatch both players from Sam Allardyce's grasp.

Les mer her: http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/journalsport/tm_headline=hammers-blow-to-sam%2Ds-plans%26method=full%26objectid=19235588%26siteid=50081-name_page.html

Dette hadde vel ikke vært ideelt...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: West Ham kupper Barton?
« Svar #1 på: 02. Juni 2007, 10:54 »
Joey Barton could start next season as Scott Parker's team-mate rather than his replacement, with West Ham hoping to snatch both players from Sam Allardyce's grasp.

Les mer her: http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/journalsport/tm_headline=hammers-blow-to-sam%2Ds-plans%26method=full%26objectid=19235588%26siteid=50081-name_page.html

Dette hadde vel ikke vært ideelt...

Tviler jeg sterkt på. Tipper Barton velger å spille for Big Sam og Newcastle om vi skulle være interessert.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #2 på: 02. Juni 2007, 11:12 »
Enig! Men jeg liker ikke at West Ham melder seg på. De kan by Barton en stor kontrakt. Husker jo hvordan Neill valgte West Ham istede for Liverpool. Så dette er ikke bra! :(
Howay the Lads!

Sons

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #3 på: 02. Juni 2007, 11:15 »
Trist at Parker drar til West Ham, og lurer på hvem som blir erstatteren hvis det ikke blir Barton!  ::)

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 02. Juni 2007, 11:18 »
Newcastle er vel flinke til å tilby høye lønninger de også. Men uansett, en spiller som velger klubb etter størrelsen på lønnsposen er ikke veldig velkommen i mine øyne uansett. Tror litt av problemene til Newcastle de siste sesongen har vært at de har litt for mange spillere i klubben som spiller i Newcastle fordi Newcastle fordi de har betalt best.

Det samme tror jeg var litt av årsaken til Chelseas "kolllaps" i fjor. For mange overbetalte selvgode stjerner som spilte i Chelsea for pengenes skyld og ikke fordi de ønsket sportslig suksess...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 02. Juni 2007, 11:19 »
Enig! Men jeg liker ikke at West Ham melder seg på. De kan by Barton en stor kontrakt. Husker jo hvordan Neill valgte West Ham istede for Liverpool. Så dette er ikke bra! :(
Neill sitt valg var vel riktignok et meget spesielt valg, og noe man ikke opplever hver dag. Der var det helt klart penger før ambisjoner, noe som kanskje er litt uvanlig for en yngre spillere, Barton er jo tross alt en del yngre enn Neill. Men når det er sagt så kan jo nettop Barton være tullingen som foretrekker en skyhøy lønn fremfor en klubb med store ambisjoner.

Barton er nok en bra erstatter for Parker, men ingen super-spiller mener jeg iallfall. Om West Ham klarer å lure til seg begge to finnes det fortsatt mer enn nok gode midtbanespillere som lett matcher begge to, og som er mulige å hente til Newcastle.

Det skumle her er kanskje nettop det at West Ham som ikke er noen storklubb i PL målestokk nå kan matche lønnsnivået i de store klubbene. Newcastle har nok så avgjort større ambisjoner enn West Ham, og da skulle man tro at Newcastle kunne tilby høyere lønninger også, men sånn er det nødvendigvis ikke lengre. En litt merkelig utvikling....

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 02. Juni 2007, 11:20 »
Jeg leste litt på West Ham sitt forum, der er det en som visstnok har gode kontakter innad i klubben og serverer brukerne "inside information" som som regel stemmer. Han sa at West Ham ikke ville gå for Barton da Curbs ikke liker spillere med "atferdsproblemer" ;)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 02. Juni 2007, 11:22 »
Neill sitt valg var vel riktignok et meget spesielt valg, og noe man ikke opplever hver dag. Der var det helt klart penger før ambisjoner, noe som kanskje er litt uvanlig for en yngre spillere, Barton er jo tross alt en del yngre enn Neill. Men når det er sagt så kan jo nettop Barton være tullingen som foretrekker en skyhøy lønn fremfor en klubb med store ambisjoner.

Barton er nok en bra erstatter for Parker, men ingen super-spiller mener jeg iallfall. Om West Ham klarer å lure til seg begge to finnes det fortsatt mer enn nok gode midtbanespillere som lett matcher begge to, og som er mulige å hente til Newcastle.

Det skumle her er kanskje nettop det at West Ham som ikke er noen storklubb i PL målestokk nå kan matche lønnsnivået i de store klubbene. Newcastle har nok så avgjort større ambisjoner enn West Ham, og da skulle man tro at Newcastle kunne tilby høyere lønninger også, men sånn er det nødvendigvis ikke lengre. En litt merkelig utvikling....

Dere er klar over at Neill er den best betalte i West Ham med vanvittige 72.000 pund i uka!!! Og det for en middelmådighet! Vanvittig....!!! Hvis Parker skriver under ryktes det om 80.000 i ukelønn!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 02. Juni 2007, 11:25 »
Som jeg sa: en både litt skummel og merkelig utvikling. Lucas Neill bedre betalt enn Carlos Tevez ja, når de begge spiller i samme klubben. Se logikken i det, den som kan....  ::) ;D

Sons

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #9 på: 02. Juni 2007, 12:36 »
Newcastle er en større klubb enn West Ham, og når man ser på hva Allardyce har gjort med Bolton med lite midler, så føler jeg meg ganske sikker på at Allardyce vil kunne gjøre NUFC til et av Englands beste fotballag igjen :D Jeg tror også det at Newcastle er en mer attraktiv klubb med Allardyce ved roret, enn ved Roeder

Jeg håper bare han bruker midlene riktig, ikke bare går ut og handller. Vi må nesten ha en helt ny 4'er i forsvaret + en midtbaneforsterkning. Håper vi henter en meget solid erstatter for Parker! Litt synd at han drar.

Er litt skeptisk til at Barton skal være den erstatteren!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #10 på: 02. Juni 2007, 12:37 »
West Ham bygger et godt lag nå, ser jeg. De kan bli skumle i sesongen som kommer.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 02. Juni 2007, 15:46 »
West Ham bygger et godt lag nå, ser jeg. De kan bli skumle i sesongen som kommer.
West Ham fikk jo nye eiere i fjor, og vil være med å kjempe i toppen i årene som kommer! Ny stadio er også høyt prioritert i klubben! Transfermidler har klubben også tilgjenglig i stor grad, det så vi jo senest i januar vinduet!

En klubb med sjel og stolte tradisjoner er det også, for å ta med Bobby Moore (kaptein på Englands VM lag i 1966), og med målscorerne Martin Peters (1 mål i finalen) og Geoff Hurst (3 mål i finalen), alle 3 West Ham spillere, var de meget delaktige for at England vant sitt VM gull i 1966, og foreløpig det eneste!

Skummelt om de nå skal sikre seg Joey Barton også, de ville fått en meget sterk midtbane duo i Parker - Barton, og med Benayon og Boa Morte på kantene og ungutter som Mark Noble, Lee Bowyer og Hayden Mullins også presser på for spilletid vil de være godt forspent. På topp har de plenty av spillere i Ashton, Zamora, Tevez, Harewood og Cole!

Men jeg stoler på det kesse skreiv lenger oppe her, at Alan Curbishley ikke var interessert i Barton grunnet hans rykte! Jeg håper Barton kommer til "oss" og spiller for NUFC i de kommende sesongene!  ;)

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #12 på: 02. Juni 2007, 23:06 »
Det gjør ikke jeg. Mannen er en psykopat.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #13 på: 03. Juni 2007, 01:02 »
Jeg håper også Barton kommer til oss ;D.Det hadde vært lækkert

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #14 på: 03. Juni 2007, 23:36 »
Er i tvil når det kommer til Barton.. men hvilke bedre alternativer har vi?
Kevin Nolan
Oscillons From The Anti-Sun