20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newutd T-skjorte  (Lest 25668 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newutd T-skjorte
« Svar #105 på: 03. Okt. 2007, 00:05 »
Hva med å lage et produkt ( f.eks t-skjorte, siden den er billigst) og ha det som den "offisielle" newutd.no skjorta?
Då kan flere ta seg råd til å kjøpe den, og samtidig kan det være god reklame for newutd.no.   

Jeg er enig i at "av supportere - for supportere" burde kanskje kommet bedre frem.

Jeg komme iallefall til å bestille et newutd.no produkt uansett, dette var et meget bra tilltak!  Det er forresten rart hva man får til med minimale ressurser. en desse klærne hadde kosta dobbelt så mye hos nussc.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 03. Okt. 2007, 00:12 »
Klarte ikke holde meg jeg heller, hehe

http://www.spreadshirt.com/shop.php?sid=142167

Hehe, er ganske moro å holde på!;) Men det blir kanskje litt dumt med mange forskjellige shopper? Er bedre å samle alle produktene i en synes jeg.

Er også litt enig med annern, kunne vært ålereit å et "offisielt" newutd.no produkt.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 03. Okt. 2007, 00:14 »
Hvis noken har peiling kunne det kanskje vore ein ide å lage en Newutd.no-logo, og klistre den på noken av produkta.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 03. Okt. 2007, 00:15 »
Jupp, en newutd.no logo kunne vært kult!:)

Btw, hvis du Addis vil "ta over" å videreutvikle det greine her må du gjerne gjør det ! :) Har ikke så mye tid til overs selv, men hadde vært kult hvis noen kunne dedikert litt arbeid i det her for å få til noe skikkelig bra!  :)
« Siste redigering: 03. Okt. 2007, 00:17 av kesse »

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #109 på: 03. Okt. 2007, 00:16 »
Dickies hettejakke for menn er jo mer eller mindre et prakt plagg, men det skal ha vært laget noe uten noe på ryggen. Synes det blir litt mye.

Kunne tenke meg alle forsovidt uten det som står bakpå, at Newutd står på en arm er ingen negativ ting:)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 03. Okt. 2007, 00:28 »
Dickes hettejakke er konge ja!:)

Gleder meg til jeg får den!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 03. Okt. 2007, 00:30 »
Er det noen kvinnfolk her inne da??

Isåfall kan jeg ta på meg ansvaret for å lage noen snasne topper og en g-streng.....det hadde vært noe det! newutd.no foran puppa... :P

Eller kanskje det kan være julegave til dama....komplett newutd.no undertøy...?
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #112 på: 03. Okt. 2007, 00:53 »
Veldig bra arbeid av Kesse (og Eivind som la ut en sak på forsiden). Jeg legger ut en permanent shop-link ved neste oppdatering.

Siden blir jo enda mer "av supportere - for supportere", når de som egentlig ikke er med i teamet selv tar tak og gjør siden bedre! Stå på!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #113 på: 03. Okt. 2007, 01:01 »
Takker!:)

Hvis ingen andre har brennende lyst til å gjøre dette så kan jeg godt ta på meg ansvaret med å holde den gående med nye produkter fra tid til annen. Men jeg har ikke mulighet til å sette av altfor mye tid.

Merk; noen av produktene har jeg justert opp prisen med 3-4 kr for å få de opp på 169kr feks i stedet for 167.34 osv. Hvis jeg blir rik så skal jeg love å sende penger til Newutd.no !! ;)

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #114 på: 03. Okt. 2007, 07:59 »
bra tiltak det her og det her er ikke kritikk, men burde kanskje hatt noen varer med klubblogoen på også??
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 03. Okt. 2007, 08:08 »
bra tiltak det her og det her er ikke kritikk, men burde kanskje hatt noen varer med klubblogoen på også??
Hvis du leser hele tråden så ser du at det ikke bare er å bruke den. Man må ha godkjending av klubben. Men dette kan helt sikkert ordnes.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 03. Okt. 2007, 10:21 »

Det er som Danield sier, jeg vil nødig komme i en tvist med Newcastle pga bruk av logo da det er jeg som er ansvarlig for den shoppen. Men hvis vi skulle få godkjenning hadde det vært supert! :)

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #117 på: 03. Okt. 2007, 10:32 »
Bra initiativ! kesse og andre ! Skal bestille meg en 12-15 stykker naar jeg kommer hjem til jul
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #118 på: 03. Okt. 2007, 10:34 »
Klarte ikke holde meg jeg heller, hehe

http://www.spreadshirt.com/shop.php?sid=142167

Hehe, er ganske moro å holde på!;) Men det blir kanskje litt dumt med mange forskjellige shopper? Er bedre å samle alle produktene i en synes jeg.

Er også litt enig med annern, kunne vært ålereit å et "offisielt" newutd.no produkt.

hehe ja det var ikke meningen å ødelegge din shop. gjorde det bare for gøy. din er den offisielle! bare knabb noen fra meg om du syns de var bra

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 03. Okt. 2007, 11:35 »
hehe, var ikke sånn jeg mente det. Men for enkelthetsskyld bør vi ha 1 butikk, men hvem som styrer den bryr jeg meg lite om. Vi kan jo også gjøre det slik at 2-3 stk får ansvaret for å oppdatere butikken regelmessig feks, 1 dagligleder og 2 assistenter? ;)

Kommer nok til å stjele et par av t-skjortene dine! ;)
« Siste redigering: 03. Okt. 2007, 14:21 av kesse »