20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Viduka skriver under  (Lest 15627 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Viduka skriver under
« Svar #76 på: 07. Juni 2007, 18:08 »
Halleluja!  :D

Optismen brer seg igjen - med god grunn.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #77 på: 07. Juni 2007, 18:13 »
Så vakkert bilde
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 07. Juni 2007, 18:16 »
Leste av intervjuet at Big Sam har tenkt å bruke Fat Viduka i samme rolle som Big Al. Han stiller vil stille med en klassisk stor spiss som kan holde på ballen, altså Viduka, og en liten rask en som kan løpe fra forsvaret, altså Oba eller Owen. Shola er backup for Viduka, mens Oba sannsynligvis er backup for Owen. Dette virker litt rart, jeg ønsker Viduka velkommen til klubben fordi han er en spisstype vi sårt trenger, men jeg mener at vi ikke har råd til å beholde Owen OG Oba..Oba er yngre, men scorer ikke like mange gåll som Owen. Samtidig har sistnevnte en vanvittig lønn og kosta flesk og hente.

Kanskje vi starter med Owen, håper at han scorer litt slik at pool henter ham for £20 eller noe..ikke vet jeg..

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 07. Juni 2007, 18:20 »
Så da ble det vel ingen 4-3-3 på Newcastle neste sesong?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 07. Juni 2007, 18:22 »
Vi har jo faktisk råd til å beholde både Oba og Owen. Ashleys pengesekk blir ikke tømt av noen skarve millioner pund.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 07. Juni 2007, 18:48 »
Tja, nå som Martins allerede har oppført seg så dumt som han har gjort, tror jeg ikke det blir særlig bedre om vi benker ham. Vi får nå se hva som skjer frem til jul, men om Martins blir benket, blir han vel ikke særlig lenge.

Og det får være det samme. Vi har jo Viduka og Owen  ;)

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 07. Juni 2007, 19:32 »
Tåler han ikkje å sitte på benken litt har han ingenting i klubben å gjere.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 07. Juni 2007, 20:15 »
Leste av intervjuet at Big Sam har tenkt å bruke Fat Viduka i samme rolle som Big Al. Han stiller vil stille med en klassisk stor spiss som kan holde på ballen, altså Viduka, og en liten rask en som kan løpe fra forsvaret, altså Oba eller Owen. Shola er backup for Viduka, mens Oba sannsynligvis er backup for Owen. Dette virker litt rart, jeg ønsker Viduka velkommen til klubben fordi han er en spisstype vi sårt trenger, men jeg mener at vi ikke har råd til å beholde Owen OG Oba..Oba er yngre, men scorer ikke like mange gåll som Owen. Samtidig har sistnevnte en vanvittig lønn og kosta flesk og hente.

Kanskje vi starter med Owen, håper at han scorer litt slik at pool henter ham for £20 eller noe..ikke vet jeg..

Du skriver som om Owen kommer til å gå skadefri gjennom hele kommende sesong. Selvsagt har vi råd til å beholde begge. Vi hadde jo det i fjor, så hvorfor ikke i år? At Owen var skadet forandrer ikke på utgiftene.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 07. Juni 2007, 22:10 »
Tåler han ikkje å sitte på benken litt har han ingenting i klubben å gjere.

Enig. Å selvfølgelig kommer Sam til å sette ham inn under kampene. Jeg ser for meg at Oba kan komme inn hvis vi ligger under, så går vi over til en mer offensiv 4-3-3 f.eks.

Og skal jeg være helt ærlig, så tviler jeg på at hvis Viduka blir skadet, så blir det owen-ameobi, istedenfor martins-owen.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Grundemaister

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #85 på: 07. Juni 2007, 22:31 »
Folkens, skal vi bli en topp 4-klubb igjen så er vi avhengige av å flere strenger å spille på. Viduka er hentet inn fordi han er bedre enn Ameobi.(nokså like spilltyper)

Derfor er det glimrende at Viduka nå er hentet inn(noe som jeg for øvrig tror fører til at Carroll hensiktsmessig lånes ut).

Men la oss si at vi selger Owen, og lar være å erstatte ham(fordi vi har Viduka).

Da risikerer vi å sitte igjen med kun en rask, driblesterk spiss, nemlig Martins.
Det finnes for det første ingen sikkerhet angående skader, og hva gjør vi når han drar til African Nations Cup?

Et annet argument er at det vil være hensiktsmessig å ha stor konkurranse, samt at man kan rotere på mannskapet i perioder med mange kamper..(og landskamper)

Et siste argument er hensynet til motstander. Hvem skal spille? Spørsmål og svar:

A. Vi spiller borte mot et middelmådig lag som ligger høyt i banen på hjemmebane. De har to stoppere som begge er meget gode i lufta, men mangler fart.

B. Vi spiller borte mot Chelsea. Vi blir presset tilbake.

C. Vi spiller hjemme mot et lag som vi nokså enkelt skal slå.

Svar A: Owen og Martins
Svar B: Viduka(oppspillspunkt, holde på ballen) og Owen/Martins, avhengig av form
Svar C: Her spiller vi med de som er i best form og de som ikke er skadet  :o

Innspill?

Grundemaister

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 08. Juni 2007, 08:31 »
Sant så sant. Lenge siden jeg har lest at Jensen er positiv i sine uttalelser.

Mark Jensen, editor of fanzine The Mag, said: "When you hear what Middlesbrough fans are saying about Viduka coming to Newcastle, it says a lot about him as a player.

"He was the difference between them finishing in a respectable position in the table instead of really struggling in a relegation battle, and they are not happy at all about him leaving.

"When you compare it to last season when in Antoine Sibierski, we took a player Manchester City no longer wanted, this season, we have taken Manchester City's best player and pretty well Middlesbrough's best player.

"That is what we have to aim for, to be taking the best players away from other teams. That is how you are going to improve."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 08. Juni 2007, 08:59 »
Herlig å ha en manager som kan overbevise spillere.

?Sam has come in and if we can get success it will be special.

"The main thing that attracted me to the club was that it is moving in the right direction.

?The potential here is enormous and I?m really pleased to be part of it.

?Talking to Sam was a big turning point. I wanted to hear what his plans were and what players he was looking to bring in - and his answers matched what I was thinking.?

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ny Publikumsyndling
« Svar #88 på: 08. Juni 2007, 12:20 »
Viduka ser ut til å bli vår nye Publikumsyndling ;D
Dette liker jeg som supporter...

Mark has turned out at St. James' Park in the past for both Leeds United and Middlesbrough - and now he's looking forward to having the Geordie crowd on his side.

He added: "I cannot wait to play at St. James' in a black and white shirt.

"I've played there a few times for other teams but that's a bit different!

"Now having those fans behind you when you play promises to be something special."
Who else...... Alan Shearer

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #89 på: 12. Juni 2007, 02:34 »

Var det ikke noe om at FA betalte deler av lønnen til Michael Owen siden han ble skadet under spill for landslaget ? Uansett, nå er sparegrisen til Mike Ashley snart knuseklar og vi har da mer enn nok råd til å beholde begge.

Du skriver som om Owen kommer til å gå skadefri gjennom hele kommende sesong. Selvsagt har vi råd til å beholde begge. Vi hadde jo det i fjor, så hvorfor ikke i år? At Owen var skadet forandrer ikke på utgiftene.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."