20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Viduka skriver under  (Lest 15643 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

braegg

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Viduka skriver under
« Svar #45 på: 02. Juni 2007, 13:13 »
Olav: Har du i det hele tatt sett Ben Haim i år? Skjønner ikke hvordan du ikke ser på han som en bra forsterkning.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #46 på: 02. Juni 2007, 13:30 »
Viduka er ihvertall pur class. 4 plass på topscorer lista i PL, er helt sjukt når han bare startet 22 kamper.
Viduka - Owen på topp med Martins som backup
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

djmattis

• Gjest
« Svar #47 på: 02. Juni 2007, 13:42 »
Martins kommer aldrig til å godta benk. Skjer det så regner jeg med at han forsvinner rimelig fort.
Viduka - Martins er bedre alternativ, få ut Owen.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 02. Juni 2007, 13:52 »
Sitat
Gratis, ja. Bedre enn Bramble, Moore og Ramage, ja!

Du kan ikke sammeligne han med de da! Det der er forsvarsspillere, det;) ikke angrepspillere!

Jeg sammenlignet med Bramble, Moore og Ramage siden jeg uttalte meg om Ben Haim som ble diskutert ovenfor. Mulig det ble litt uklart siden dette er Vidkua tråden ;)

Sons

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #49 på: 02. Juni 2007, 14:10 »
ah! Da forstår jeg;)

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 02. Juni 2007, 14:11 »
Hva med å spille med Martins-Owen, siden de er de BESTE. Viduka er en perfekt backup.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Sons

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #51 på: 02. Juni 2007, 14:50 »
Sitat
Hva med å spille med Martins-Owen, siden de er de BESTE.

Jeg er redd de er litt for like i spillestilen! Bevegelige spisser med enorm fart! jeg er enig valget med å spille 4-3-3 med en stor og sterk midtspiss, kanskje er Viduka denne mannen, men jeg tviler litt. Martins og Owen på hver sin side av en stor og sterk spiss, kan gi stor skusess tror jeg, ettersom et hvert forsvar ikke kan la martins og owen vandre fritt, samtidig som de må stoppe den fyssisk store midtspissen;)

Jeg ville prøvd Viduka i den rollen, og det er det Allaryce har planer om tipper jeg.

Men, som dere alle skjønner, så er vi HELT avhengig av at vi har en meget god sentral midtbane i 4-3-3! En slik spiller må ha mange kvaliteter. Kondisjon, presis pasningsfot, blikk for spillet, duellstyrke osv. Der må vi bruke god tid på å finne den riktige mannen! Først burde vi kanskje prøve de vi har allerede, tenker på emre blant annet! Men jeg tror nok at Parker er en spiller som innfrir de fleste kravene jeg stilte! Se for dere det da! Duff, som jeg tror vil få godt utbytte av at Allardyce har blitt trener, på venstresiden. Og den trofaste høyrefoten til Nobby Solano på høyresiden av midtbanen! Det blir bra tenker jeg;)

Men så er det forsvarsslekken og, da. Vi sliter i forsvaret, det har vi gjort leeenge! Vi trenger rett og slett et helt nytt forsvar! Taylor kan vi ha, men resten holder ikke standard, altså

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 03. Juni 2007, 12:59 »
Synes egentlig Viduka er bedre enn både Martins og Owen om han ikkje finner tilbake storformen. Han fortjena heilt klart ein plass i start-11.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #53 på: 03. Juni 2007, 13:22 »
Voldsomt så god Viduka var blitt det siste året da! Så god var han ikke i fjor sommer da Roeder ville ha han!

Jeg er glad for at Viduka har kommet, men jeg tror nok enkelte her  tror han er bedre enn det han er. Han er ikke bedre enn verken Owen eller Martins.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 03. Juni 2007, 13:24 »
Viduka er vel ikke bekreftet Newcastle spiller enda. Dette blir antakeligvis gjort i begynnelsen av neste uke, men er et noen smo vet spesifikt? Birmingham har også sagt de vil ha han nå, men hvis Viduka har noe mellom ørene så velger han Newcastle med glans. Håper selv denne avtalen går i boks.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 03. Juni 2007, 13:28 »
Voldsomt så god Viduka var blitt det siste året da! Så god var han ikke i fjor sommer da Roeder ville ha han!

Jeg er glad for at Viduka har kommet, men jeg tror nok enkelte her  tror han er bedre enn det han er. Han er ikke bedre enn verken Owen eller Martins.

Eg vart utrulig skuffa i fjor når vi ikkje fekk Viduka, men det var vel kanskje like greit sida vi beholdt Milner.

Eg trur enkelte her trur Viduka er dårligare enn det han egentlig er. At folk samanliknar han med Ameoni og Carrol seier litt. Han er fleire klasser høgare enn dei!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #56 på: 03. Juni 2007, 13:39 »
Han er bedre enn Carrol og Ameobi ja. Men sånn som enkelte her skryter ham opp i skyene skulle man nesten tro det var Klose vi hadde kjøpt!

Men ikke misforstå, jeg er glad for at vi har hentet ham.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 03. Juni 2007, 23:20 »
Lag med ambisjoner om å være med i toppen trenger flere gode spisser.  Viduka vil gi oss mye større taktiske variasjoner.
Og jeg er helt sikker på at vi kommer til å få skader på spissene i løpet av sesongen. I tilleg har vi cupene. Da kan vi spare 1 valget, men samtidig være trygg på at de som kommer inn kan gjøre en god jobb. Og hvis en av de 3 ikke tåler å bli benket, kan de like gjerne stikke.

Hadde vi bare hatt f.eks  martins-viduka med ameobi som backup, ville folk ropt på en ny spiss.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #59 på: 05. Juni 2007, 11:44 »
Ja folkens, dette tar tid..
Personlig begynner jeg å bli lei av alt og alle som linkes til og bort fra oss. Her er jo ingenting sikkert før man står der med skjorta og poserer på St.James. Det har vel bare å gjøre med nerver regner jeg med:-)
Who else...... Alan Shearer