20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Scott Parker klar for West Ham  (Lest 15291 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
Sv: Scott Parker klar for West Ham
« Svar #60 på: 03. Juni 2007, 17:08 »
For eksempel Barton eller Reo-Coker!
Howay the Lads!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #61 på: 03. Juni 2007, 17:17 »
Sesongen før denne slo ikke Parker bare pasninger bakover, og da var han ifølge statestikkene den med flest vellykkede pasninger da også om jeg ikke husker feil.

Barton er grei, men for de som ikke vil ha Bellamy i klubben, de vil heller ikke ha Barton. Samme personlighet. Urokråke. Reo-Coker er god, men ikke like god som Parker. Langt ifra.

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #62 på: 03. Juni 2007, 17:47 »
Arteta hadde ikke vært så dum! Han hadde vært genial! Men at han kommer til oss er vel like sannsynlig som om Michael Jackson ble ny styreformann.
Howay the Lads!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 03. Juni 2007, 20:53 »
Barton er grei, men for de som ikke vil ha Bellamy i klubben, de vil heller ikke ha Barton. Samme personlighet. Urokråke. Reo-Coker er god, men ikke like god som Parker. Langt ifra.
Nei ikke nødvendigvis, jeg vil ikke ha Bellamy i klubben utelukkende på grunn av at jeg ikke ser de helt store fotballferdighetene han har, og da hjelper det selvfølgelig ikke med en barnslig og arrogant oppførsel!

Barton er jeg derimot veldig begeistret for, en mann med et forykende skuddbein, meget god pasningsfot, scorer mye mål fra midtbaneposisjon og en sliter og kjemper for laget! Mener Barton er en bedre spiller enn Parker, men det optimale hadde nok vært å hatt disse 2 sammen som duo, mener jeg!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #64 på: 03. Juni 2007, 21:13 »
Synes det er patetisk (og barnslig) at folk ønsker Barton velkommen og avskyr Bellers. Bellers har i allefall vist at han brydde seg om newcastle da han var her.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 03. Juni 2007, 21:22 »
Synes det er patetisk (og barnslig) at folk ønsker Barton velkommen og avskyr Bellers. Bellers har i allefall vist at han brydde seg om newcastle da han var her.
Er det patetisk og barnslig at folk ikke synes Bellamy er en god eller etter din mening en fantastisk fotballspiller ??? Hva kan han tilføre NUFC som vi pr dags dato IKKE har?

Er det patetisk og barnslig at folk synes at Joey Barton er en meget god fotballspiller som kan tilføre laget noe "vi" har manglet i en årrekke? Nemlig å ha en midtbane spiller som vet hvor målet står og derfor er god for flere mål i løpet av en sesong!

Og hvor mye Bellamy brydde seg om klubben "vår" så vi jo i feiringen hans da han scoret LFC sitt ledermål på SJP sist sesong!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #66 på: 03. Juni 2007, 21:23 »
Eller da han faket skade...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #67 på: 03. Juni 2007, 21:24 »

kremt *host* hørte ikke! Bellamy brydde seg om klubben? Mannen som fornærmet kongen på det groveste. Kaster stoler på trenerapparetet og oppfører seg som en dust.
Barton har ikke gjort noe dumt som Newcastle spiller enda, men den dagen han gjør lignende ting som Bellamy kommer jeg til å avsky han og. Men tror ikke det vil skje pga Sam Allardyce
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #68 på: 03. Juni 2007, 21:29 »
Hehe, ligger i familien til Barton å være gal :
Fra Wikipedia.
Sitat
Joey's half brother, Michael Barton, was convicted of the racially motivated murder of Anthony Walker

Anthony Walker:
Sitat
Anthony Walker (21 February 1987 – 30 July 2005) was a Black British A-level student from Huyton, Merseyside, England. He was murdered with an ice axe in a racially motivated crime by Michael Barton, a half-brother of Manchester City footballer Joey Barton, and his cousin Paul Taylor near to McGoldrick Park in Huyton.
:o
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 03. Juni 2007, 21:44 »
Bellamy køddet med kongen og klubben min!

Barton køddet med Dabo og en pissklubb som jeg driter i.

Der har du forskjellen! Hvis Barton fortsetter i Newcastle og kopierer Bellamy sine "bragder" skal selvsagt han på hue og ræva ut også.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #70 på: 03. Juni 2007, 22:01 »
Barton er Bellamy i en verre utgave.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 03. Juni 2007, 22:43 »
Den viktigste forskjellen på Barton og Bellamy er at Barton kan tilføre laget en type spiller vi trenger. Og en spiller vi trenger bare enda mer etter at Parker mest sannsynlig drar. Bellamy er ingen dårlig fotballspiller, men han tilfører ikke laget det helt store så lenge vi har både Owen og spesielt Martins. I tillegg har Bellamy en problematisk fortid i klubben, noe Barton ikke har. I disse to faktorene ligger den helt store forskjellen på å ønske seg Barton og IKKE Bellamy, slik jeg ser det iallfall.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 04. Juni 2007, 03:44 »

Lol
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

BallaJazz

• Gjest
« Svar #73 på: 04. Juni 2007, 05:59 »

DET der var  PATETISK sagt.Først å fremst så er det latterlig av deg å komme med en sånn uttalse.Først å fremst starter Barton med blanke ark i Newcastle..Å vi alle vet jo hva Bellamy er å hva han gjorde sin historie i Newcastle å det var ikke akuratt en god historie ;).Barton starter med nye å blanke ark i Newcastle og han fortjener en ny sjangse.Også fortjener han sjangsen før han blir dømt .Jo akuratt fordi det som skjedde har skjedd.Det er tilbake i tid!.Han er en god fotball spiller å det jeg synes fokuset her burde være ikke hva som har skjedd rundt han tidligere.Detta er bra signering for oss og en spiller som har helt klart noe å tillføre laget.