20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Scott Parker klar for West Ham  (Lest 15273 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Scott Parker klar for West Ham
« Svar #15 på: 31. Mai 2007, 16:27 »
Parker spilte dårlig i 06/07 sesongen, ingen tvil. Dette er ikke et dårlig salg, hvis vi får inn en bedre erstatter som jeg vet vi vil få. Og nei, Sissoko er absolutt ikke den erstatteren, jeg fatter ikke at dere kan synes at han er god. Hvilke egenskaper har han da? Nei, hvis vi ikke sikter høyere enn Sissoko så er det skremmende.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #16 på: 31. Mai 2007, 16:28 »
Igjen må jeg nevne det. Hva med Marcelinho?  :P

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 31. Mai 2007, 16:30 »
Tror Sissoko er noen hakk bedre enn Barton.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 31. Mai 2007, 16:32 »
Tror Sissoko er noen hakk bedre enn Barton.

Sissoko er milevis fra Joey Barton. MILEVIS. Det eneste Sissoko er i stand til å gjøre på en fotballbane er som skrevet tidilgere å ødelgge spillet, mao og ligge bak der som et dypt anker å slakte spillere som prøver å nærme seg. Annet kan han ikke. Basisferdigheter er et must, noe ikke Sissoko har. Håper virkelig ikke vi signerer dette oppskrytte ankeret.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 31. Mai 2007, 16:34 »
Barton passer vel mer til beskrivelsen som en som slakter spillere som nærmer seg.

Men, men. Det er lov til å være uenige.

sivernil

• Flaskebærer
  • *
  • :)
    • Vis profil
« Svar #20 på: 31. Mai 2007, 17:43 »
Ej synst nesten dette var bra eg..
Trudde ikkje eg kom til å like det når eg hørte ryktene, men no har eg ingenting i mot det!
Trur vi treng å få inn noke nytt. Barton kan bli bra!
Alan Shearer vill alltid være Nr.9 på Newcastle United!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 31. Mai 2007, 17:50 »
Litt trist er det jo. Men eit lurt salg er det og. Sentrale mitbanespillere er sjelden mangelvare hos Newcastle. Føler også Parker er for svak offansivt. Og stopper opp angrepa med og gå rundt seg sjølv 2 gonger før han gir ballen videre 7 Mill er mykje penger.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 31. Mai 2007, 18:00 »
Ja når eg tenker meg om så er det litt trist at han reiser. Han var en spelar som alltid ga alt på bana og virkelig blødde for drakta. Men uansett er 90 mil NOK mykje pengar og eg er glad vi selger. Vi treng litt forandring på midtbana også.

devilfinn

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #23 på: 31. Mai 2007, 18:06 »
men er vel ikke sikkert at barton kommer for å ta over?
hva skjer om den planen går i vasken?
spille med boateng fast på midten? høres ikke så jævla lovende ut...
;)

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #24 på: 31. Mai 2007, 18:06 »
Eg e glad vi solgte Parker. Og for ein pris vi fikk for han. Har aldri likt han noe særlig, og han var mye bedre når han spilte i Charlton, enn han noen gang har vert hos oss. Eg banna kver gang han begynte med det der tullet om å gå rundt og rundt 2 ganger, før han enten mista ballen eller sentra den bakover. Han eier ikkje offansive kvaliteter. Er glad at Big Sam har mot til å rydde litt i midtbanen og
Newcastlesupporter siden 1992

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 31. Mai 2007, 18:09 »
men er vel ikke sikkert at barton kommer for å ta over?
hva skjer om den planen går i vasken?
spille med boateng fast på midten? høres ikke så jævla lovende ut...

Eg er villig til å ta sjansen. Om planen skulle gå til helvete har vi jo også Butt som er minst like god som Parker. Om Big Sam har stor tru på Boateng så stola eg på han. Det hadde vore verre om det var Roeder for å sei det slik.

devilfinn

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #26 på: 31. Mai 2007, 18:30 »
Butt var god nok for newcastle ifjor når vi kom på 13 plass(eller var det 14?), men om laget skal ha ambisjoner om å kjempe om minst top6 så er vel ikke han spillern å satse på fremover... greit nok at han gjør en god jobb på midten og har en jævla bra innstilling, men kanke tenke meg at han skal lede newcastle til europatoppen fra sentral midtbane akkurat...

;)

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #27 på: 31. Mai 2007, 18:34 »
Selvfølgelig trenger vi en erstatter for Parker. Barton og Sissoko er begge gode alternativer etter min smak.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

devilfinn

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #28 på: 31. Mai 2007, 18:37 »
er sissoko akutell a? han hadde jo vært et glimrende kjøp om liverpool slippern. konge spiller!
og hva med kevin nolan a? skjer med at han ikke blir linka a? trodde han lett kom til å bli den første spillern Big Sam tok med seg fra bolton jeg ass..
;)

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 31. Mai 2007, 18:42 »
Butt var god nok for newcastle ifjor når vi kom på 13 plass(eller var det 14?), men om laget skal ha ambisjoner om å kjempe om minst top6 så er vel ikke han spillern å satse på fremover... greit nok at han gjør en god jobb på midten og har en jævla bra innstilling, men kanke tenke meg at han skal lede newcastle til europatoppen fra sentral midtbane akkurat...

Nei Butt er ikkje noko å satse på då, planen er jo å erstatte Parker. Eg oppfatta det som "kva om planen går i vasken?"