20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Scott Parker klar for West Ham  (Lest 15258 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Scott Parker klar for West Ham
« på: 31. Mai 2007, 13:31 »
Scott Parker er så og si klar for West Ham United. Nå er det kun de personlige detaljene i kontraktene som gjenstår i en avtale som antas å være verdt 7 millioner pund.

West Ham skal visstnok ha hatt hard konkurranse fra Tottenham om Parkers signatur, men nå tyder alt på at fjorårets kaptein går til byrival West Ham.

Newutd.no kommer tilbake med mer utfyllende info om overgangen.

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
Sv: Scott Parker klar for West Ham
« Svar #1 på: 31. Mai 2007, 14:06 »
begynner ikke å grine, men han er et ganske stort tap. Og dette er det beste minne om Parker i newcastle: http://www.youtube.com/watch?vs_tdBdoCA5s
Nyt!
Howay the Lads!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 31. Mai 2007, 14:12 »
Linken virka ikkje hos meg. Uansett kan ein lage gode slike videoar om dei fleste. Parker er utvilsomt ein god spelar, men eg syns vi skal selge.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 31. Mai 2007, 14:42 »
Selv skulle jeg ønsket han hadde blitt. Lurer på hva jeg skal gjøre med PARKER-drakta mi nå???

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4 på: 31. Mai 2007, 15:15 »
Jeg skjønner at Parker har lyst til å spille for gamle manageren sin i West Ham. Takk for all den gode innsatsen du la ned som Newcastle spiller. Du hadde fortjent å oppleve mer suksess på St'James. Lykke til videre i karrieren.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #5 på: 31. Mai 2007, 16:00 »
Hva faen!? Hvorfor Parker av alle?! Dette var rett og slett et dumt salg, ikke noe annet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 31. Mai 2007, 16:04 »
Hva faen!? Hvorfor Parker av alle?! Dette var rett og slett et dumt salg, ikke noe annet.

Han spilte dårlig sist sesong, og ville til London. Vi fikk også en meget god pris.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 31. Mai 2007, 16:07 »
Egentlig et grait salg spør du meg. Han har hatt en dårlig sesong som resten av laget.  Jeg håper vi får in sissoko, og rendyrker ham i den deffensive rollen. 2.valget mitt til erstatter er barton.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 31. Mai 2007, 16:07 »
Jeg er uenig når du sier at han spilte dårlig sist sesong. Han var en av våre beste, uten tvil. Og med nøyere ettertanke vil jeg heller ha Parker enn Barton.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 31. Mai 2007, 16:09 »
greit at vi solgte parker , men nå skal faen ikke emre eller noen av de andres selges, og sam skal hente en JÆVLI god erstatter.
lt;3 Newcastle <3

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 31. Mai 2007, 16:10 »
Selv skulle jeg ønsket han hadde blitt. Lurer på hva jeg skal gjøre med PARKER-drakta mi nå???

Hehe, har samme problem selv... Tør faen ikke bruke den lenger nå

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 31. Mai 2007, 16:10 »
greit at vi solgte parker , men nå skal faen ikke emre eller noen av de andres selges, og sam skal hente en JÆVLI god erstatter.

Nettopp.

Barton er grei, men jeg anser Parker som bedre. Sissoko inn, og jeg vil ikke klage lenger.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #12 på: 31. Mai 2007, 16:10 »
Jeg synes detta er helt greit!.Parker kan uten problem erstattes av noe bedre eller minst like bra!.For 7 mp.Synes jeg detta er en bra deal.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 31. Mai 2007, 16:13 »
syns jeg leste en plass at fiorentina var interesert i sissoko, og prisen var på ca 8mp. Synes Sam bør slå til på sissoko, han har et megatalent.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 31. Mai 2007, 16:14 »
Huff, jeg vil savne Parker noe sykt. En av de få spillerne jeg hadde enorm respekt for i sesongen som var...