20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvem blir første spiller inn?  (Lest 2388 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Hvem blir første spiller inn?
« på: 31. Mai 2007, 09:56 »
Hvem blir første spiller inn? Selv tipper jeg Joey Barton, da det ser ut som Parker ganske sikkert forsvinner...

djmattis

• Gjest
Sv: Hvem blir første spiller inn?
« Svar #1 på: 31. Mai 2007, 10:06 »
Satser på Barton jeg også.
Er en haug av med og mot argumenter man kan bruke mot han kisen der.
Men får virkelig håpe herr sam veit hva han driver med.

Mere drama er vel neppe hva Newcastle trenger i klubben sin tross allt, vi har hatt nok av uheldige hendelser gjennom årene.
Men samtidig hvis Sam får barton til å skjerpe seg så er han et kjempe kjøp, for er det noe som virkelig irriterer meg med Parker så er det når vi får kontringer og han driver og snurrer rundt på midtbanen og stopper opp helt.
Barton er mye mere rett på i anfallet, skal mye til men får håpe at hvis Newcastle kjøper Barton så skjerper han seg mere enn bare noen hakk.

EDIT:

virker som om det skjer sinnsykt mye i dag, hehe
Nonda fra roma, Silvestre fra manu, ONeill fra west ham osv osv.
« Siste redigering: 31. Mai 2007, 10:46 av djmattis »

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 31. Mai 2007, 11:05 »
Jeg tror det blir Viduka.

Håper for gudsskyld vi ikke kjøper Nonda. Har sett en del Blackburn kamper i år hvor han er en vandrende katastrofe.. En mer inneffektiv spiss skal du lete lenge etter! Nei, da vil jeg heller ha Ameobi som fast spiss forran.

Lucas Neill derimot er jeg positiv til, så lenge han ikke skal ha altfor høy lønn.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 31. Mai 2007, 12:12 »
Lucas Neill beviste vel nettop at han skal ha en høy lønn da han valgte West Ham fremfor Liverpool i Januarvinduet.
Viduka er jeg sånn delvis fornøyd med. Ingen kjempesignering men mer enn god nok, særlig på free transfer. Tror han kan funke bra sammen med både Owen, Martins og Ameobi, en rutinert spiller som har bevist sine kvaliteter i Premier League og forhåpentligvis ganske profesjonell også. Ikke en ideell signering, men heller ikke langt ifra da han kommer på free transfer.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #4 på: 31. Mai 2007, 12:33 »
Det blir nok Viduka tror jeg men hvem som kommer etter det blir en vanskelig nøtt å knekke siden vi er jo linka til så mange spillere så gud veit hvem det blir.

krybel

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #5 på: 31. Mai 2007, 12:59 »
Hvor gammel har Viduka blitt?

Grundemaister

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #6 på: 31. Mai 2007, 13:08 »
31? Fyller vel snart 32...

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 31. Mai 2007, 14:45 »
Tipper Viduka kommer først, med Ben Haim som nummer to og Barton nummer 3.

I mine øyne er Viduka en bedre spiller enn det Shearer var de siste årene han spilte i Newcastle...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 04. Juni 2007, 18:44 »
Der er jeg helt uenig. Shearer var Shearer som han alltid har vært, og Viduka vil aldri bli brøkdelen av det Shearer var.

Problemet til Shearer var først og fremst en skotte kalt Graeme Souness. Han hadde ingen begrep om at Shearer trengte hjelp for å score mål. Viduka trenger også støtte fra gode medspillere for å score mange mål. Hadde Shearer hatt et bedre kollektiv rundt seg de to siste sesongene hadde han scoret langt flere mål. Shearers statistikk under Roeder er såvidt jeg husker absolutt ikke å kimse av.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

folesvert

• Gjest
« Svar #9 på: 04. Juni 2007, 18:47 »
... hva skal vi med en brøkdel av Shearer? Enig med førstemann her - denne Shearer-nostalgien må vi komme oss litt ut av. Vist var han en kanon. Sikker i sine beste stunder en av de beste vi har hatt. Men alt kan jo ikke sammenlignes med han lenger. Sunt både for oss supportere, spillerne og klubben.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 04. Juni 2007, 19:36 »
Uansett hvem som var manager eller ikke var manager for NUFC, så mener jeg og huske at Shearer de siste sesongene hadde VELDIG få spillemål, de aller fleste kom på straffe om jeg husker rett! Så at Viduka er bedre enn en 36 år gammel Shearer håper jeg da inderlig, hvis ikke har vi vel ikke brukt for han!
Men jeg er helt enig med Andrè S, og tror at Viduka vil være en knallgod tilvekst skulle han komme!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 05. Juni 2007, 15:19 »
Jeg synes sammenligningen med Shearer er idiotisk, fordi ingen i mine øyne kan sammenlignes med Shearer. Ja, Shearer hadde få spillemål de siste sesongene. Kanskje først og fremst på grunn av at Souness ikke hadde begrep om angrepsspill og hvordan få det beste ut av hver enkelt spiller.
Greit nok, antallet spillemål gikk noe nedover, også under Robson, men det har selvsagt sitt med at skadene preget han mer enn tidligere, og at han mistet mye av eksplosiviteten. Men veldig mye har også en årsak i at vi slet mer og mer spillemessig etter 02/03-sesongen.

Hvis vi prøver å se på hvor mange gode innlegg Shearer fikk å jobbe med under Souness, så tror jeg vi finner mye av forklaringen på hvorfor Shearer scoret så få spillemål. Viduka er ingen trollmann han heller, og har begrensede muligheter til å bøtte inn mål helt på egenhånd. Jeg er svært positiv til Viduka, og tror han vil være en enorm forsterkning, og en glimrende partner til Owen, evt. Martins.

Men bedre enn Shearer vil han aldri være.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon