20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Scott Parker eller Joey Barton?  (Lest 10014 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Scott Parker eller Joey Barton?
« Svar #16 på: 30. Mai 2007, 20:14 »
For 8,5mp kan vi nesten finansiere både Baines og Barton...

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 30. Mai 2007, 20:17 »
Selg for min del om vi får ein fullgod erstattar (Barton).

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 30. Mai 2007, 20:19 »
For 8,5mp kan vi nesten finansiere både Baines og Barton...

Nå har vel også Parker £60.000 i  lønn akkurat som Emre. Det er nok til å lønna både Baines og Barton også tror jeg. Barton kan ikke kreve allverden etter hans oppførsel de siste årene.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 30. Mai 2007, 22:27 »
Håper vi selger! Dette er blodpris!:)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 30. Mai 2007, 22:32 »
Barton og Parker sammen på midtbanen tiltrekker meg mer enn et salg! Penger får vi mest sannsynlig mer enn nok av anyway!?!  ;D

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 30. Mai 2007, 22:35 »
Tja, vi gjør kanskje det. Men jeg synes ikke midtbanen blir svekket av Barton i stedet for Parker. Dessuten så er det jo ganske tydelig at Parker ønsker seg til London, så jeg mener det er best for alle parter ,hvertfall når vi først kan selge UTEN å tape penger. Det er ikke ofte...

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #22 på: 30. Mai 2007, 22:38 »
Om Parker drar.Ser jeg ikke det på noe som et stort tap.Leste et sted.Tror det var newcastle-online.At newcastle hadde vunnet mer kamper uten parker enn med han. ;D Skal newcastle bli bedre tror jeg nok kanskje at parker må gå.Hvis ikke han blir like god som i charlton igjen.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 30. Mai 2007, 22:41 »
Om Parker vil flytte til London igjen stiller saken seg i et helt annet lys for meg! Spillerne må ønske å spille for klubben for å få lov til å bli værende!
Uansett, Barton er en fantastisk spiller, som jeg har sammenlignet med Gerrard, Lampard og Scholes før! Ser gjerne at han kommer!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 31. Mai 2007, 00:16 »
£8,5 mil. for Parker er helt fint for meg. Faktisk en overgang vi endelig kan tjene litt på. Det virker heller ikke som det blir altfor vanskelig å finne andre sentrale midtbanespillere, og i tillegg har vi jo allerede både Butt og Emre.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 31. Mai 2007, 00:32 »
Sportslig sett så tror jeg ikke klubben vil tape på å selge Parker og erstatte ham med Barton.

Siden jeg har Parker på trøya mi håper jeg han blir :) Synes han var fantastisk god førstesesongen, og håper fortsatt at han kan komme tilbake til det nivået neste sesong. Tror ikke det gjorde Parker noe positivt å bli utnevnt til kaptein, så om han blir bør noen andre ta over det vervet...

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #26 på: 31. Mai 2007, 00:47 »
jeg må innrømme at jeg ikke klarer å bestemme meg;s
jeg har lyst til å beholde Parker,
men 8.5 mill pund for han er vel bra?!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 31. Mai 2007, 12:17 »
Då MÅ vi slå til. 5 mill er jo ingenting for eit av englands største talent. I hvertfall i forhold til Heargreaves er dette dritbillig, i tillegg er han i mine auge minst like god.