20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Scott Parker eller Joey Barton?  (Lest 10043 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Scott Parker eller Joey Barton?
« på: 30. Mai 2007, 14:17 »
Det går rykter om at Allardyce vil hente inn Joey Barton, og at Scott Parker er på vei til West Ham. Kom med tanker rundt dette...

Selv ville jeg spillemessig absolutt hatt Barton, men tanken på at han er klin gæren i hodet får meg til å tenke meg om...

Toon84

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: Scott Parker eller Joey Barton?
« Svar #1 på: 30. Mai 2007, 14:22 »
Hvis det er noe Newcastle trenger nå så er det spillere med baller.
Joey Barton har baller så det holder og jeg vil gjerne se han i Newcastle drakt, gjerne sammen med Parker sentralt selv om det ser ut som han er på vei til Hammers.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 30. Mai 2007, 14:24 »
Hvis Parker blir, bør han ihvertfall ikke være kaptein. Den rollen bør en annen bekle, spør du meg.

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #3 på: 30. Mai 2007, 14:30 »
Vi bør beholde Parker. Han er en spiller som blør for drakta. Han går i alle slags taklinger og offrer seg. Parker er en viktig spiller for oss og jeg ser helst at han blir. For han er en virkelig kriger baki der.

Når det gjelder Barton er jeg ganske positiv. Selv om han er en bråkebøtte vil Sam få orden på gutten og han kommer til å bli en stor suksess.

Ja takk, begge deler!
Howay the Lads!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 30. Mai 2007, 14:32 »
Vil helst at begge blir, men om eg skulle velge ville eg hatt Barton.

sivernil

• Flaskebærer
  • *
  • :)
    • Vis profil
« Svar #5 på: 30. Mai 2007, 14:56 »
Meiner at viss vi skal ha spelerar so e d defensive spelara!! Joey Barton hadde våre eit bra kjøp men synst vi har feil fokus på spelarkjøp. Kunne vår bra med Duff,emre,Barton og Milner på midten..Masse bra enkelt spelara værtfall..
Alan Shearer vill alltid være Nr.9 på Newcastle United!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #6 på: 30. Mai 2007, 15:13 »
De er jo begge nesten helt identiske i spillestilen. Å ha begge to i laget ville vært en drøm. Men igjen, de er litt for identiske i spillestilen, og spørsmålet er jo om vi trenger tre slike defensive midtbanespillere på sentralen (Butt, Parker, Barton)

Om man fikk ordnet det på en fornuftig måte er jeg for et kjøp av Barton.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 30. Mai 2007, 15:49 »
Parker. Barton er jo klin gærn i hue.
Men om ein får solgt Parker for mykje meir enn ein kan få kjøpt Barton så er det jo ikkje så veldig dumt.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 30. Mai 2007, 15:51 »
Parker. Barton er jo klin gærn i hue.
Men om ein får solgt Parker for mykje meir enn ein kan få kjøpt Barton så er det jo ikkje så veldig dumt.
Enig i den, i tillegg er vel Allardyce en god kandidat til å få orden på det klin gærne hodet til Barton?

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 30. Mai 2007, 16:05 »
Langt intervju med barton

Gutten har jo en moden holdning til fotballen. problemet hans er jo temperamentet.

Jeg ville valgt barton. fordi han er mye bedre offensivt. parker sinker spillet.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 30. Mai 2007, 19:44 »
Barton er selvsagt klin gærn. Men jeg tror han er enn bedre spiller enn parker. Parker er kanongod bakover, men det er også Barton. Det som skiller Barton fra Parker er at førstnevnte også er god fremover. Var meget god i de siste kampene for City. Det er rett og slett ikke fornuftig å ha så identiske spillere på banen. Siden Barton er bedre fremover må Parker ut..

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 30. Mai 2007, 20:02 »
West Ham har nettopp kommet med et bud på Parker. Budet er på £8,5 millioner. Løp og selg.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 30. Mai 2007, 20:07 »
West Ham har nettopp kommet med et bud på Parker. Budet er på £8,5 millioner. Løp og selg.

Link?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 30. Mai 2007, 20:09 »

Link?

Var nettopp på kanalen SSN.

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=469448&CPID=8&clid=21&lid=3&title=Hammers+move+for+Parker&channel=&
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 30. Mai 2007, 20:10 »
8,5 millioner? SELG SELG SELG!