20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Beckham til Newcastle?  (Lest 3280 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Beckham til Newcastle?
« på: 27. Mai 2007, 09:23 »
New Toon boss Sam Allardyce would jump at the chance to take Beckham to Tyneside.

He said last night: "If it is possible to get David Beckham to St James' Park, we would really go for it. I would love to have David on board."

http://www.people.co.uk/sport/tm_headline=becks-for-toon%26method=full%26objectid=19206528%26siteid=93463-name_page.html
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Beckham til Newcastle?
« Svar #1 på: 27. Mai 2007, 09:37 »
Henta robert og få Shearer comeback me innleggå t bachs og robert me Shearer sin styre;P sweet
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 27. Mai 2007, 10:15 »
Ikke særlig interessert i en slik deal, er jo kun snakk om 2-3 mnd! Da synes jeg dette bare blir tull! Men skulle det være snakk om en avtale på 1 år eller mer, så er han hjertlig velkommen!

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #3 på: 27. Mai 2007, 10:24 »
Beckham ble linka for litt siden også... vi har ikke nubbekjangs til å matcdhe lønna han får i USA, så hvorfor prøve?
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 27. Mai 2007, 10:25 »
Beckham ble linka for litt siden også... vi har ikke nubbekjangs til å matcdhe lønna han får i USA, så hvorfor prøve?

Nettopp. Og om vi hadde prøvd, hadde til og med Ashley blitt "bankrupt"...

BallaJazz

• Gjest
« Svar #6 på: 27. Mai 2007, 12:39 »
Beckham?? Nei uff.Han er å bli uaktuelt for oss.Han vill aldri komme å thats it!.Ganske klart på hvor han vill spille i framtiden siden det ikke er så lenge sia han har signert en kontrakt for et viss amerikans fotball lag så begynne å spekulere på om han vill komme hit... ::)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 27. Mai 2007, 12:49 »
Du bør kanskje lese artikkelen før du uttaler deg? Er snakk om en låneavtale mens MSL har pause..

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 27. Mai 2007, 13:40 »
Hadde vert genialt Beckham er ein fantastisk god fotballspiller. Såg Real Kampen i går og han var banens beste spør du meg. Skaper konstant trussel med sine presise langpasninger. Og Skuddfoten er det heller ikkje noke i vegen med.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 27. Mai 2007, 16:30 »
Det hadde vært rått, men det skjer jo ikke. Herregud, så sykt det er å være Newcastle-supporter. Nok en sommer med ville spekulasjoner. Artig :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

djmattis

• Gjest
« Svar #10 på: 27. Mai 2007, 19:10 »
Jeg leste et sted at Etoo har vært fan av Newcastle siden barnsben og er villig til å gå hit for 13 mp.
Det håper jeg på.

::)

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #11 på: 27. Mai 2007, 19:48 »
Skal vi først ha spillere, vil jeg ha spillere som er glad i Newcastle United. Ikke noen bortskjemte, egoistiske stjerner.

Om Etoo har vært Newcastlefan som liten, er jeg skeptisk til.

djmattis

• Gjest
« Svar #12 på: 27. Mai 2007, 19:56 »
Jo jo han fikk en Newcastle trøye som gatebarn av en engelsk misjonær.
Så ble han en lykkelig Newcastle fan :D

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #13 på: 27. Mai 2007, 20:17 »
Haha, konge hvis det er sant! Men det tviler jeg desverre på.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

djmattis

• Gjest
« Svar #14 på: 27. Mai 2007, 20:45 »
Hahaha, jeg bare kødder da. haha
Relax, dont dooo iiit