20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Francois Sterchele?  (Lest 1806 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
Francois Sterchele?
« på: 25. Mai 2007, 11:26 »
Linkes til newcastle av nufc.co.uk. Sterchele er 25 år, har en landskamp for Belgia, og er toppscorer i Belgia med 21 mål på 28 kamper for Germinal Beerschot.
For min del er jeg skeptisk til å hente en slik spiller. For det første har vi råd til bedre spisser, og jeg synes det er bedre å satse trygt på en spiller vi VET klarer nivået i PL, som vil alle vet er litt høyere enn nivået i Belgia... Får nesten litt sånn Stephane Guivarch følelse av det hele... Han var jo god...

Les mer om Sterchele her:

http://en.wikipedia.org/wiki/Fran%C3%A7ois_Sterchele
« Siste redigering: 25. Mai 2007, 11:28 av localhero »
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Francois Sterchele?
« Svar #1 på: 25. Mai 2007, 11:54 »
Linkes til newcastle av nufc.co.uk. Sterchele er 25 år, har en landskamp for Belgia, og er toppscorer i Belgia med 21 mål på 28 kamper for Germinal Beerschot.
For min del er jeg skeptisk til å hente en slik spiller. For det første har vi råd til bedre spisser, og jeg synes det er bedre å satse trygt på en spiller vi VET klarer nivået i PL, som vil alle vet er litt høyere enn nivået i Belgia... Får nesten litt sånn Stephane Guivarch følelse av det hele... Han var jo god...

Les mer om Sterchele her:

http://en.wikipedia.org/wiki/Fran%C3%A7ois_Sterchele

Det er slike kjøp som dette vi kan forvente oss når vi har BIG SAM som manager. Han henter billige spillere som ikke krever en vannvittig lønn. Jeg er glad han ikke bare henter storstjerner. Se bare på Wenger, han henter sjeldent store stjerner.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 25. Mai 2007, 12:03 »
Jepp. Det er jo nettopp dette Big Sam har sagt han vil gjøre, hente spillere som folk flest aldri har hørt om! :D

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 25. Mai 2007, 12:13 »
Et ukjent navn for meg, men som dere påpeker her, det er kanskje dette vi må vende oss til nå med Big Sam ved roret...