20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 676973 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #4350 på: 23. Feb. 2015, 23:11 »
Er derfor jeg lurer på hvorfor noen tror han kommer til å selge i nær framtid? Dette er jo en melkeku for han.
Til sommeren kommer Sissoko til å forsvinne for et sted mellom 15-20 mill. pund. Dette kommer max vårt overgangsbudsjet til å være også. Da kommer det inn 2-3 spillere + de fra Nottingham. Kommer nok heller til å gå i pluss selvsagt. S.Taylor og De Jong + Aarons blir også som "nye signeringer"

Et nedrykk vil han overleve også pga. fallskjermen, men om en blir nede der 2-3 år tror jeg ikke han gidder. Ikke akkurat et drømmescenario og håpe på heller. Er rett og slett trist for tiden og jeg ser ikke noe lys heller der framme.

Tremblem

• Gjest
« Svar #4351 på: 24. Feb. 2015, 22:41 »
1. En "Head Coach" som holder bra internasjonal klasse, noenlunde underholdene spillestil på hjemmebane samt kapabel til å utvikle spillere
2. Minimum 2 midtstoppere av bra klasse + en spiss kapabel til å putte +15 mål i PL
3. Beholde nøkkelspillere som Krul, Janmaat, Sissoko samt lovende spillere som Ayoze og Cabella
4. Om en etablert spiller dog selges, må en dugelig erstatter være klar før noen går
5. Kvitte seg med bøss som Willo, Gouff, Anita...

Skal jeg vurdere å følge med fra igjen fra høsten. Igjen, holder ikke pusten akkurat.... 

Lenge har ledelsen påstått at de "ønsker klubben skal vokse og utvikle seg", nå må påstandene backes med handling og bruk av penger! Blir JC ansatt som head Coach sier jeg opp PL-kanalen og kjøper meg Gateshead-drakt.
« Siste redigering: 24. Feb. 2015, 22:52 av Tremblem »

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4352 på: 24. Feb. 2015, 22:49 »
Og ikke minst et apparat som faktisk klarer å forebygge skader samt vet hvordan de skal behandle skader og når spillere er klare til å bli kasta utpå igjen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4353 på: 07. Mars 2015, 20:33 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastle-united-not-start-search-8793059

Bare ett av flere tema som ble tatt opp på fans-forumet med klubben. Ikke lest alt inngående- men jeg kjenner at jeg blir matt av hele jævla Ashley og hans forbanna nikkedukke Charnley. Klovn!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tremblem

• Gjest
« Svar #4354 på: 08. Mars 2015, 13:32 »
http://www.nufc.co.uk/articles/20150307/fans-forum-minutes_2281670_4542476

Her er referatet fra siste Fans Forum. Stoler ikke en dritt på hva klubben sier, før de faktisk backer det med handling.

Vedrørende head coach, de har nok en liste med navn som er aktuelle, men lite populært blant andre klubber om de driver å fisker rundt før sesongslutt.

Og, når slipper de regnskapet for 13/14-sesongen? Er langt på overtid nå!!!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4355 på: 10. Mars 2015, 12:37 »
A boycott forced Ashley out of Rangers, it's a shame Newcastle supporters haven't got the same balls, because we use the excuses;
1. We're supporting the team not the regime.......zzzz
2. Ashley saved us, we should be grateful......really?
3. Being in the Premier League no matter where we finish is the most important thing........yeah right!
4. No one else would buy us......Not from Ashley maybe!
5. I have a season ticket so I'm not going to waste my money.....So I'll renew again no matter what!

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/rangers/11459366/Rangers-new-bosses-stunned-at-lack-of-Ibrox-staff-after-Mike-Ashley-regime.html

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4356 på: 10. Mars 2015, 13:04 »
Nå er det jo en helt annen situasjon i Rangers, i og med at eierposisjonen hans på langt nær er like sterk som hos oss. Likevel kan man håpe at dette er begynnelsen på slutten for Ashleys "fotballeventyr", og at det som blir funnet i regnskapene i Rangers kan sette i gang bølger som gjør seg gjeldende også Tyneside.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #4357 på: 06. April 2015, 13:38 »

http://ashleyout.com/

Gå inn å lik siden på Facebook også
« Siste redigering: 06. April 2015, 13:44 av Geordie »
No fate but what you make

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #4358 på: 07. April 2015, 23:40 »

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4359 på: 08. April 2015, 10:27 »
Ja Ashley skjelver nok no :P
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4360 på: 08. April 2015, 14:29 »
Kanskje ikke helt riktig tråd, men ikke helt på avveie heller: gode gamle Noby Solano med gode poenger da han stiller spørsmålstegn til ledelsen av klubben, og hva folka på toppen egentlig vil:

http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/nobby-solano-questions-direction-leadership-8997861

Veldig enig i mye av det som står her. Særlig dette med spørsmålet om ledere. Har egentlig tenkt over det over lengre tid nå at det er få utpregede ledere på banen. Greitt nok at det blir litt ekstra synlig med Colo ute som tross alt er kaptein. Men er han egentlig noen god kaptein? Og er en person som lederskikkelse alene godt nok? Hvis den personen er Colo så tror jeg ikke det.

Oppfatter dette som bare nok en konsekvens av Newcastles innkjøpspolitikk. Unge lovende spillere som skal selges videre med profitt gir ikke sterke ledertyper!

Og hvor er talspersonene for klubben nå etter at det gikk rett vest mot Sunderland IGJEN?! Vi husker alle Charnleys forholdsvis lange bullshit-intervjuv fra tidl. i år uten noe særlig meningsfylt innhold. Nå velger han å holde seg innelåst på kontoret igjen.

Føler Solano har mye rett i spørsmålene han stiller her. Dessverre så liker jeg ikke fullt så godt dette snakket om "buy at least five players". Hva er det egentlig som tyder på at tjukken på toppen skal innse dette i sommer? Og hvis det blir fem nye spillere, hva blir det da? Flere Riviere'er og Ferreyra'er?!

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #4361 på: 08. April 2015, 21:35 »
Ja Ashley skjelver nok no :P

Godt noe endelig skjer sier jeg. Tragisk å se kamper fra St.James' for tiden. Ikke bare på banen det er dødt, helt dødt på tribuna og. Håper det blir noe av den varslede boikotten mot Spurs.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4362 på: 08. April 2015, 21:50 »
Blir nok en ny flau protest der en ser 10-20 stk. med en A4 plaket med Ashley Out på.

Protestene som har vært tidligere har rett og slett bare vært helt tannløse. Har ikke tro på at en ny protest til Tottenham kampen kommer til å bli noe bedre enn tidligere.

Nei, vanskelig situasjon klubben er i for øyeblikket. Er kun en som vinner på dette og det er Ashley.

Siden vi allerede er en sirkusklubb så hadde det selvsagt vært show med en skikkelig protest der 30 000 bare forsvinner ut av stadion, men det virker som fansen er blitt til noen zoombier som bare " er der"

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4363 på: 09. April 2015, 08:57 »
Er meninga at supporterne skal forlate stadion eller ikke dukke opp mot Spurs?
Hadde fått inntrykk av at det var en ren boikott hvor man rett og slett bare ikke møtte opp til kampen, har litt mer troa på det enn at "alle" går i løpet av kampen, men klart man bli skeptisk av de protestene som har vært til nå.

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4364 på: 09. April 2015, 09:42 »
Ikke dukke opp.