20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 676457 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #4050 på: 10. Juli 2012, 22:34 »
vet ikke hvor seriøst dette rykte er, men kan newcastle skifte eiere allerde neste uke?

http://news.kuwaittimes.net/2012/07/10/hasawi-seals-nottingham-forest-deal-arabi-chief-mulls-buying-newcastle/

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4051 på: 10. Juli 2012, 22:38 »
Kuwait Times? Jeg gidder ikke bruke en eneste kalori mer enn jeg bruker på å skrive dette innlegget her på dette ryktet. Gi meg flere og bedre kilder.

Forøvrig tror jeg det hører bedre hjemme under "Generelt".
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #4052 på: 10. Juli 2012, 22:49 »
Moderator kan legge det til i tråden "Mike Ashley". Er vel der vi har diskutert dette tidligere..

Selve saken vil jeg ikke diskutere, da det sannsynligvis er BS.

Sitat
He bought the club known as ?Magpies? in 2007 for £134.4 million and it is said that he is willing to sell it for less than £80 million.

Har de hørt om Mike Ashley, og hvordan han driver butikk?  ???
« Siste redigering: 10. Juli 2012, 22:51 av Anders »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4053 på: 11. Juli 2012, 00:45 »
Hehe. Tror ikke et fnugg på dette!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4054 på: 12. Okt. 2012, 14:21 »
Kommer ikke til å få bilde av feiten Mike Ashley som sitter å smiler å ler når vi ligger under 3 - 0 for United...

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4055 på: 12. Okt. 2012, 14:35 »
Hva skal han gjøre? Gråte? Finne frem barberbladet og kutte seg? Dra frem en pistiol å skyte ned alle som sitter rundt han? Selv om Newcastle taper kan da han har en samtale med vennen sin som er både fin og morsom, eller tar jeg helt feil?
Når Newcastle tapte for Chelsea tidligere i sesongen sendte både jeg og min bror ut noen gloser og setninger som fikk motparten til å le, uavhengig av hvor forrbanna, sure og grinete vi var. Det er normalt å kunne le når an prater med venner, vøtt.
Nei.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4056 på: 12. Okt. 2012, 22:30 »
Kommer ikke til å få bilde av feiten Mike Ashley som sitter å smiler å ler når vi ligger under 3 - 0 for United...

Kva er det du snakkar om no?

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4057 på: 12. Okt. 2012, 22:34 »
Kameraene fanget opp et bilde hvor Mike og Llambias satt og snakket og lo når Man Utd ledet over Newcastle.
Nei.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4058 på: 12. Okt. 2012, 22:48 »
Kameraene fanget opp et bilde hvor Mike og Llambias satt og snakket og lo når Man Utd ledet over Newcastle.
Diskuterte sikkert driblingen til Harper. Selv min søster som hater fotball måtte le litt der.. :P

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4059 på: 16. Okt. 2012, 11:12 »
Hva skal han gjøre? Gråte? Finne frem barberbladet og kutte seg? Dra frem en pistiol å skyte ned alle som sitter rundt han? Selv om Newcastle taper kan da han har en samtale med vennen sin som er både fin og morsom, eller tar jeg helt feil?
Når Newcastle tapte for Chelsea tidligere i sesongen sendte både jeg og min bror ut noen gloser og setninger som fikk motparten til å le, uavhengig av hvor forrbanna, sure og grinete vi var. Det er normalt å kunne le når an prater med venner, vøtt.
For all del, det er lov å spøke og le selv om laget ditt ligger under, men det tar seg jævlig dårlig ut på TV.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4060 på: 16. Okt. 2012, 12:02 »
Hvem vet. Mulig dette er klippet inn også, at det ikke var live. Men skal være lov å ha det artig på kamp, galgenhumor er viktig ;)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4061 på: 16. Okt. 2012, 12:54 »
Galgenhumor er vel og bra, men det tar seg ekstremt dårlig ut at klubbens eier og styreformann sitter og ler når laget ligger under 3-0. Det kan selvsagt hende at det var klippet inn og sånn og sånn, men det tar seg uansett jævlig dårlig ut. Hva hadde man sagt om Alan Pardew satt der og gliste da ManU la på til 3-0? Det er godt mulig Carver hadde fortalt en dårlig vits, eller at Steve Stone hadde sluppet ut gass, but there's a time and place for everything.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4062 på: 16. Okt. 2012, 13:22 »
Synd og skam! Kast ham til ulvene!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #4063 på: 16. Okt. 2012, 13:39 »
Det var jo ikke rett etter 3-0 målet kom, men en liten stund etter. Skal man ikke snakke under en kamp, fordi man er redd for å smile hvis vi ligger under?..
Kan ikke fatte og begripe hvorfor dette blåses så fryktelig opp. Kun pga at det er Ashley og Llambias?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4064 på: 16. Okt. 2012, 15:15 »
Jeg har sett spillere og trenere på banen le av morsomme situasjoner eller le ironisk av dommeravgjørelser på banen når laget ligger under for å si det sånn. Kan huske at Drogba sa noe til Pardew og lo etterpå mens han ristet på hodet da Cissé la på til 2-0 med et sykt mål på Stamford forrige sesong. Betyr det at Drogba gjorde noe galt da?
« Siste redigering: 16. Okt. 2012, 15:17 av Eriksen »