20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 676462 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #4035 på: 05. Juni 2012, 12:39 »
Husker de lagde Forest sin for to sesonger siden ellerno sånt og det tror jeg er den flotteste drakta jeg noensinne har sett utenom våre. Den var så ren og pen, pur klasse!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4036 på: 05. Juni 2012, 12:49 »

Vakkert. Purisme kalles det vel?
Ellers kunne jeg begått den kardinalsynden å dra frem en Mackems-drakt som også er ren, men i verdens styggeste striper. Generelt - for meg er Umbro veldig klassiske, rene fotballdrakter i fin retrostil.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4037 på: 05. Juni 2012, 13:09 »
Gi meg Nike, så skal jeg brøle av glede til lungene vrenger seg.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4038 på: 05. Juni 2012, 13:10 »
Den drakta har hedesrplass hos meg som en av de fineste Gers-draktene noensinne! Bortedrakta den sesongen var heller ikke ufin, den med røde og hvite striper om noen har sett den ::)

Og andersdosen: Nike har kommet med mye shiit de siste årene!

www.footballshirtculture.com Sikkert en side Christian kjenenr godt til ;) Her kommer alle nye drakter i nesten hele verden ut. Fint sted å se hva slags mønstre leverandørene kjører. Mitt inntrykk er at Nike og Adidas hvert år kun har fire-fem mønstre som de gjentar på alle lag, mens Puma og Umbro er litt mer fleksible og får frem fine detaljer som frembringer klubben. Et godt eksempel er årest City drakt hvor Blue Moon vel var brodert inn på brystet i form av lydbølgene, ikke dårlig!!
« Siste redigering: 05. Juni 2012, 13:14 av Andymag »

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4039 på: 05. Juni 2012, 13:13 »
Jeg synes Puma generelt har en enkel og fin design. Umbro har jeg tradisjonelt sett hatt lite sansen for.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4040 på: 05. Juni 2012, 13:18 »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4041 på: 05. Juni 2012, 13:22 »
Vi er åpenbart veldig enige når det kommer til drakter, Andymag!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4042 på: 05. Juni 2012, 13:24 »
http://www.football-shirts.co.uk/fans/wp-content/uploads/2011/06/foresthome1.jpg

Kan det bli penere uten sorte og hvite striper?

Må innrømme at den der var veldig pen.... Men sorte og hvite striper er jo pent på alt.. :smug:

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #4043 på: 05. Juni 2012, 13:27 »
Diskuterer vi draktene Ashley går med? Skjønner ikke helt sammenhengen til trådtittelen ;)
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #4044 på: 05. Juni 2012, 13:28 »
Skal inntømme at både rangers og forrest drakta var fine. Det er bårdene umbro ofte bruker jeg ikke tåler

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4045 på: 07. Juni 2012, 11:00 »
Den Forest-drakta er fin, men den er gørr kjedelig.
Og det er det som er poenget mitt. Det er flott, javisst. Enkle, rene drakter, ikke noe vissvass. Men det er jo så inn i hampen kjedelig.

Nå kan jeg forøvrig ikke huske å ha sett Umbro lage så veldig mange stripete drakter, så hvis noen har bedre eksempler enn Nottingham Forest å komme med, så hadde jeg satt stor pris på det.
Nå er det jo begrenset hva du kan gjøre med vertikale striper i sort og hvitt, men jeg klarer ikke se at enklere nødvendigvis er bedre i dette tilfellet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4046 på: 07. Juni 2012, 11:05 »
Umbro laget vel Sunderland sine drakter denne sesongen?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4047 på: 07. Juni 2012, 11:16 »
Jeg tenker automatisk på de siste års Sunderland-drakter, jeg. Det blir aldri pent med røde og hvite striper uansett - det er satans drakter hvorenn du er i verden. Men hadde man bytta det ut med korrekte farger hadde det vært - ja nettopp - stilrene drakter. Jeg er stor fan av Umbro, og har vært det i noen år. Mulig jeg er veldig konservativ og gammeldags av meg - men det er noe med de draktene som sender meg tilbake til gamle tider - altså før det fæle 80-tall hvor det var jævla mye fiksfakseri og elendighet på endel drakter.

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4048 på: 07. Juni 2012, 11:57 »
Skal Umbro lage noe for Newcastle, må de se å lage noe unikt, slik som de har gjort for Manchester City. Ikke noe standarddrakt med utbytting av farger, takk.

Christian

• Gjest
« Svar #4049 på: 07. Juni 2012, 12:34 »
Umbro sine tailored drakter er deilige. (Som t.d City, England, Forest og Rangers). Katalog draktene til Umbro derimot, er ikkje så digg. (Som store deler av TL bruker)

Nike, gode landslagdrakter til EM. Men må sei dei har skuffet stort med draktene til neste års sesong. Barca, Arsenal og Scum har alle meget stygge drakter frå Nike.

Daniel: Umbro laget Sunderland sine denne sesongen, men dei bytter til Adidas nå.

Kan legge til at Umbro har laget nokon sikkleg digg tailored drakter til Athletic Club Bilbao dei siste sesongene.

Nokon bilder frå sist me hadde umbro: