20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 676903 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #3945 på: 18. Jan. 2012, 21:49 »
Tror du ikke managere ser på motstanderens siste kamper for å finne svakheter? Selvsagt gjør de det. Og  Simpson er ikke svakere enn Santon   :spytt:  Greit, da sier vi det..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3946 på: 18. Jan. 2012, 21:50 »
Enig her torfinn. Simpson hadde forøvrig en strålende førstedel av sesongen sist - og vært meget solid sålangt. Såklart ikke en back av ypperste klasse fordi han mangler litt teknisk - men jeg føler meg trygg når jeg ser at Simpson spiller høyreback - mot alle lag i PL. Ikke noe svakere kort enn Willie for min del heller.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3947 på: 18. Jan. 2012, 21:56 »
Strålende? Det er å ta i. Han har vært god for ham å være. Ba har vært strålende, Colo har vært strålende. Blir spennende å se 11. februar da vi igjen er oppe mot et lag som har en sterkere venstreside enn høyreside, Tham. Hvis han klarer seg noen lunde der, da skal han få kudos, og jeg skal være den første til å innrømme at hypotesen min er feil.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3948 på: 18. Jan. 2012, 21:57 »
Tror du ikke managere ser på motstanderens siste kamper for å finne svakheter? Selvsagt gjør de det. Og  Simpson er ikke svakere enn Santon   :spytt:  Greit, da sier vi det..

Simpson har da for pokker ikke vært noe svakere enn noen av de andre de siste kampene han heller?  :spytt:

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3949 på: 18. Jan. 2012, 22:02 »
Simpson var solid sist mot Spuds. Ja, jeg veit Bale spilte 20 minutter på Raylor sin side - men resten av kampen var han på venstrekant og Simpson hadde god kontroll på ham.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3950 på: 18. Jan. 2012, 22:07 »

Simpson har da for pokker ikke vært noe svakere enn noen av de andre de siste kampene han heller?  :spytt:

Igjen så glemmer du å se det innbyrdes styrkeforholdene på lagene vi har møtt. LFC var åpebart bedre på sin venstre side, hvor Enrique hadde det svært så gøy mot SImpson. Resultatet var hans verste kamp for året. ManU hadde sitt klart sterkeste våpen på sin høyre side gjennom Nani og Valencia. På motstatt hadde de Evra som på langt nær var så mye med fremover som Valencia, og en Park som skar mer innover i banen og utfordret derfor i mindre grad Simpson. I løpet av 2. omgang begynte vingene å bytte plass siden Nani ikke klarte å utrette noe som helt mot Santon og Jonas. Klart det hadde noe å si for Simpsons prestasjoner. Om ManU hadde hatt samme styrkeforhold som LFC, ville Simpson med stor sannsynlighet blitt rundlurt. Eller tror du han ville klart å stoppe en av de med mest assist i PL de siste årene?

Peter

• Gjest
« Svar #3951 på: 18. Jan. 2012, 22:08 »
Det andre målet til Spurs, var jo så vidt jeg husker også Raylors feil, da han ikke fulgte Defoe, og lot han vende opp og skyte nærmest helt upresset.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3952 på: 18. Jan. 2012, 22:09 »
Simpson var solid sist mot Spuds. Ja, jeg veit Bale spilte 20 minutter på Raylor sin side - men resten av kampen var han på venstrekant og Simpson hadde god kontroll på ham.

Mener å huske at han ble flyttet over til venstre side i 2. omgang. Bale hadde en veldig dårlig kamp, takk og pris. Og det bør vel være åpenbart, siden han heller ikke klarte å gjøre noe med Raylor.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3953 på: 18. Jan. 2012, 22:11 »
Nei, han ble flytta over ganske tidlig i kampen fordi det overhodet ikke fungerte fremover for de, husker jeg.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3954 på: 18. Jan. 2012, 22:15 »
Stemmer, Kristoffer. Ble flytta over ganske tidlig i førsteomgang. Hører også med til historien at han ikke fikk til stor i de 20 minuttene han hadde mot Raylor heller.

Igjen så glemmer du å se det innbyrdes styrkeforholdene på lagene vi har møtt. LFC var åpebart bedre på sin venstre side, hvor Enrique hadde det svært så gøy mot SImpson. Resultatet var hans verste kamp for året. ManU hadde sitt klart sterkeste våpen på sin høyre side gjennom Nani og Valencia. På motstatt hadde de Evra som på langt nær var så mye med fremover som Valencia, og en Park som skar mer innover i banen og utfordret derfor i mindre grad Simpson. I løpet av 2. omgang begynte vingene å bytte plass siden Nani ikke klarte å utrette noe som helt mot Santon og Jonas. Klart det hadde noe å si for Simpsons prestasjoner. Om ManU hadde hatt samme styrkeforhold som LFC, ville Simpson med stor sannsynlighet blitt rundlurt. Eller tror du han ville klart å stoppe en av de med mest assist i PL de siste årene?

Nei, jeg glemmer ikke det. Og hvordan gikk det med fantastiske Nani etter han ble bytta over mot Simpson? Dominerte sikkert?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3955 på: 18. Jan. 2012, 22:19 »
Du vet at det er  vanskeligere for en høyrefotet spiller å spille på venstre side ikke sant? Mitt poeng er at ManUs høyre side er like sterk som den venstre siden som Simpson møtte mot LFC.. Og vi vet hvordan det gikk.

tigerstaden

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3956 på: 18. Jan. 2012, 22:22 »
Er det meg, men hva har de siste innleggene med MA og gjøre??
Feil tråd??
Mulig det er meg, har tatt en eller to øl idag

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3957 på: 18. Jan. 2012, 22:26 »
Du vet at det er  vanskeligere for en høyrefotet spiller å spille på venstre side ikke sant? Mitt poeng er at ManUs høyre side er like sterk som den venstre siden som Simpson møtte mot LFC.. Og vi vet hvordan det gikk.

Det er da absolutt ingen automatikk i det. Se på Jonas. Nani er også en særs god teknisk spiller, og er minst like giftig fra en venstrekantposisjon.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #3958 på: 18. Jan. 2012, 22:35 »
Samtidig har man fordelen av at man kan angripe mot backens svake ben. Hatt stor glede av dette når jeg spilte kant.
Og at man kan angripe innover, mange som bruke vinger på "feil" kant kun av den grunn.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #3959 på: 18. Jan. 2012, 23:37 »
Abu Dhabi Golden Business Group of Uberwealthy Sons of Bitches@St James' Park

Haha ;D

:toon: :toon: :toon: