20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 676382 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #3810 på: 05. Sep. 2011, 23:25 »
Så fordi han har vært en klok mann og gjort det godt i foretningsverden, så skal han ikke få lov til å slå ut håret? Ta deg en bolle a Joakim.

vanskelig å slå ut noe mann ikke har.:)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3811 på: 06. Sep. 2011, 09:54 »
Jeg kjenner til sangen, og filmen/musikalen The Full Monty. Men er det en regel som sier at man MÅ strippe når den sangen spilles? I såfall har både jeg og de jeg av og til fester med misforstått totalt og brutt reglene gjentatte ganger. Hva er straffen for det? Å måtte se Mike Ashley ta av seg alt det man helst ser at han har på seg?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3812 på: 06. Sep. 2011, 13:14 »
Hehe - likte nufc.com sin kommentar til dette:

Sitat
One of the Sunday red tops included photos of Newcastle United owner Mike Ashley that they claim were taken during a birthday party for one of his staff at a Chinese restaurant in Mansfield.

There's been no official comment from the Sports Direct supremo or Newcastle United as yet, but obviously this was something he's been planning for months and in no way a knee jerk decision at the last minute.

A few wisecrackers have asked us if Mike passed up the opportunity to order a portion of number 9....

PS: From the "you couldn't make it up" department, the day after the above picture was published, NUFC began selling a new range of club....lingerie.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

LazyLeif

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3813 på: 06. Sep. 2011, 15:28 »
http://www.shiteseats.co.uk/post/9874897725/questions-to-nufc-board-here

Har kommet over den her på to steder men vet ikke om det er den bekrefta lista...
« Siste redigering: 06. Sep. 2011, 16:44 av LazyLeif »

xJPx

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3814 på: 06. Sep. 2011, 16:39 »
Jeg kjenner til sangen, og filmen/musikalen The Full Monty. Men er det en regel som sier at man MÅ strippe når den sangen spilles? I såfall har både jeg og de jeg av og til fester med misforstått totalt og brutt reglene gjentatte ganger. Hva er straffen for det? Å måtte se Mike Ashley ta av seg alt det man helst ser at han har på seg?

Haha. Regel? Ok.. du tuller bare nå skjønner jeg. :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3815 på: 06. Sep. 2011, 17:58 »
http://www.shiteseats.co.uk/post/9874897725/questions-to-nufc-board-here

Har kommet over den her på to steder men vet ikke om det er den bekrefta lista...

Er link inne der til Chronicle jo. Er spent på hva svarene på disse spørsmålene er, jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3816 på: 06. Sep. 2011, 18:06 »
Svarene blir nok det samme bla bla bla som vanlig. En del interessante spørsmål, men tipper svarene blir det samme gulpet som tidligere.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3817 på: 06. Sep. 2011, 18:10 »
Det blir vel noen gjennomdiplomatiske og politiske svar. Med andre ord tviler jeg på vi blir så veldig mye klokere. Men uansett flott at de blir overlevert og får (forhåpentligvis gode) svar!

Andi

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3819 på: 09. Sep. 2011, 07:33 »
http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/nytt-fc-football-hva-i-alle-dager-driver-newcastles-eier-med-her-3579754.html

Ord blir overflødige.. for å fremkalle bildene som kan gi mange og en hver lyst til å vaske øynene med stålull - scroll frem til ~27. minutt

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3820 på: 09. Sep. 2011, 10:41 »
http://www.nufcblog.org/2011/09/mike-ashley-sorting-the-facts-from-the-myths-including-that-debt/

Så strengt tatt er det største forskjellen på Venky's og Ashley at Venky's promoterer kylling, mens Ashley promoterer sportsklær via klubben :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3821 på: 10. Sep. 2011, 11:24 »
http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-columnists/2011/09/10/when-kevin-keegan-felt-that-his-opinion-in-the-transfer-market-was-not-even-considered-by-a-board-that-went-its-own-merry-way-he-walked-out-of-the-club-72703-29396104/?

Fint å se mennesker i lokalpressen som ikke har huet langt oppi rævva på MA og Llambarse. Jeg drister meg til å sitere teksten i sin helhet:

Sitat
WHEN Kevin Keegan felt that his opinion in the transfer market was not even considered by a board that went its own merry way he walked out of the club.

Well, Alan Pardew could easily have done the same in the last week.

His wish for a top striker, having limped through half a season without Andy Carroll, has been ignored and he has to get on with fashioning another survival campaign on what he has, which is precious little up front.

It seems that Pardew will accept just about anything from above given the sales of Carroll, Kevin Nolan, Jose Enrique and Joey Barton ? all players he rated as invaluable ? and the lack of depth he now has in his squad.

He tells us he never contemplated resigning. Well, he could easily have done so and no one would have blamed him.

Whatever way you look at it, however the club might wish to wrap it up, the bottom line is that United failed spectacularly in the week before the transfer window closed.

The morale of the whole city has been decimated and everyone has forgotten that United have started the season with three victories and a draw in their four competitive matches.

Once more goodwill has been shattered. Instead of building on a grand start all hope has been smashed. Reality has set in and that reality is that a huge fight is now on.

I?m not certain what transfer policy United are adopting, but failure to sign for the most crucial of positions ? centre-forward ? and allowing a player like Joey Barton to go for nothing is hardly shrewd footballing business.

One of the excuses given for not buying a striker is that they wouldn?t make knee-jerk decisions. Yet isn?t that exactly what they did with Barton when handing him a free transfer instead of demanding a fee?

Didn?t they do that because he had criticised them publicly? Wasn?t it a case of getting him out of the club at all costs?

Now, of course, Barton could come back to haunt them on Monday night when he makes his debut for QPR against Newcastle at Loftus Road.

The nightmare scenario is that Barton inspires a Rangers victory and United fail to score!

There were 10,000 empty seats the last time United played at St James? Park and that after a derby victory at Sunderland.

All right, Fulham brought only a handful of supporters but didn?t the gate register with those in power?

The indications then were that fans were cynical about Mike Ashley and that was before they were further let down on the closing of the transfer window.

Ashley may be sitting on one of the best fan bases in the country, but he should take nothing for granted. He has let the Geordies down too often for that.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3822 på: 10. Sep. 2011, 11:50 »
Masse pisspreik synes eg. Overser realiteten i rein frustrasjon over at vi ikke kasta penger etter et etterlengta nr 9. Han som har skrevet artikkelen sier jo i grunn at han vil ha tilbake den gamle politikken, der nok Nolan og Barton hadde blitt værende. Da hadde vi suttet på to eldrende spillere, med sugerør i klubbkassa dei neste 5 åra.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #3823 på: 10. Sep. 2011, 12:32 »
Synes faktisk svarene var ganske gode, ble litt beroliget. Jeg sitter ikke og runker til svarene slik Hughie, Christian og InspectorC gjør, men de var faktisk helt decent ;)

Som Llambas korrekt påpekte, de sa faktisk NEI til både 25 og 30 millioner for Carroll. Det er det grunn til å gi dem tommelen opp for.

Når det er sagt - Det at vi ikke signerte Cissè for 14-15 millioner, det er meget synd. Men på den annen side, nå får Best et halvt år på seg til å bevise noe. Hvis han begynner å BØTTE inn, kan vi heller bruke penger på en midtstopper og en høyreback. Cissokho f.eks :)
If it has tits or wheels, count on problems!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3824 på: 10. Sep. 2011, 12:39 »
Den artikkelen er rett og slett pisspreik fra ende til annen. Og igjen mistforstår enkelte realitetene klubben er i. Å omtale dette vinduet som katastrofalt er på grensen til latterlig. Vi var en spiss unna å ha ett av de beste transfervinduene på mange mange sesonger. Vi kjøpte Cabaye for 4.5 mill pund,  hans reelle markedsverdi er godt over det dobbelte. Santon er ett at kjempetalent i forsvar - og som da Enrique er det mange supportere av andre klubber som lurer på hvordan vi klarte å snappe opp en spiller med så stort potensiale.  Det samme kan sies om Obertan. Etter det jeg har lest, er fleste manusupportere var skuffet over at han ble solgt. I tillegg kommer Ba- som  har en god skåringsstatistikk og gjorde det bra i et heller svakt WH. Både ham og Maveraux fikk vi for langt under markedsverdi etter at agenthhonorarer og signon var  betalt. Så sannheten er at laget er sterkere, til og med i angrep hvor vi nå har BA, hvilket vi ikke hadde i 2. halvdel av forrige sesong.

Barton og Nolan fikk kontraktstilbud som klubben mente var fornuftig. Det er rett og slett økonomisk uforsvarlig å gi en 30 år gammel spiller med tvilsom fysisk tilstand og en ustabil 29 åring med skadehistorikk og problemer på og utenfor banen langtidskontrakter.  Det er bare nufcsupportere som presterer å gi klubben skylden for at de dro. De fleste andre managere og klubber av en viss størrelse ville gjort akkurat det samme. . Ingen andre ville ha dem. Og ingen andre var villige til å betale så godt som det de nå tjener, bortsett fra en liten klubb som
QPR og en championshipklubb som WH. Begge var desperate nok og villige nok til å ta risikoen både sportslig og økonomisk. Som jeg har sagt så mange ganger før: Vi ser ikke SAF eller Wenger slike langtidskontrakter til så gamle spillere. Og det er få om ingen som stempler dem som idioter for å praktisere den politikken.

Det eneste skåret i gleden er Enrique, men han ville ha nye utfordringer.  I ingen av disse tre tilfellene er det NUFC som har skylden. Enrique ville vekk og Barton og Nolan krevde kontrakter som var utenfor deres sportslige verdi for klubben. Og jeg tror vi har fått inn erstattere med POTENSIALE til å bli bedre enn disse tre. Men det fordrer at klubben og supporterne har tålmodighet til å la dem få utvikle seg.

Forøvrig enig i det flatline sier om Best. Gutten har potensiale, og fortsetter han i samme trend kan han spare oss for store summer cash, som kan brukes til å kjøpe tre større talenter på spiss- venstre og høyreback.
« Siste redigering: 10. Sep. 2011, 12:41 av InspectorC »