20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 676051 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #3795 på: 04. Sep. 2011, 15:33 »
Nei, man må passe seg vel for å kritisere Ashley for å sprade rundt i bare trusa etter å ha drukket altfor mye på en fest. Jeg ser ikke hvilke andre klubbeiere som gjør det. Det er ikke mange som er så glade i rampelyset som Mike Ashley, til tross for at han ikke ytrer et kløyva ord offentlig. Først skulle han stå sammen med fansen på bortekamper, så styrtet han en pint under en relativt kjedelig fotballkamp, så ansetter han crowd pleasers en dag og sparker dem igjen et halvår eller et par måneder etterpå. Så ansetter han det som absolutt ikke er noen crowd pleaser. Så sparker han en unlikely crowd pleaser totalt uten grunn. Mike Ashley er en konstant full sjømann som aldri ytrer et ord offentlig, men som elsker rampelyset.

Beklager, men jeg kommer til å benytte enhver passende anledning til å kritisere denne mannen for ting jeg ikke liker ved han.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3796 på: 04. Sep. 2011, 15:48 »
Det var da litt av en oppsummering. Ser ikke hva alt det har å gjøre med en fest for ansatte i Sports Direct, men for all del, kritiser i vei du. Er det en person her på forumet jeg er 100% sikker på at aldri har gjort noe lignende som dette, så er det deg.

Er nok dog en del andre som kaster stein i glasshus når de fnyser av oppførselen til Ashley i dette tilfellet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3797 på: 04. Sep. 2011, 18:22 »
Det var da litt av en oppsummering. Ser ikke hva alt det har å gjøre med en fest for ansatte i Sports Direct, men for all del, kritiser i vei du. Er det en person her på forumet jeg er 100% sikker på at aldri har gjort noe lignende som dette, så er det deg.

Er nok dog en del andre som kaster stein i glasshus når de fnyser av oppførselen til Ashley i dette tilfellet.
Og hva f... har det med saken å gjøre?
Og jeg driter en lang i om det var en fest for de ansatte i Sports Direct eller om han var på heisatur til sydligere strøk, det er uvesentlig. Det er også uvesentlig hva slags sjef han er for sine ansatte i SD. Det som betyr noe er hva han har gjort for NUFC, og hvordan han blir oppfattet som eier av NUFC.

Det er det jeg kritiserer. Men som eier av NUFC, så er det også vitkig å huske på at akkurat det styrer veldig mye av Mike Ashleys offentlige liv, enten han vil det eller ei. Og hva han gjør på en tilfeldig fest, enten omstendighetene er sånn eller sånn, har også veldig mye å si for hans omdømme som eier av NUFC. Og dette er ikke en mann som Ashley verdig.

Jeg gir blanke faen i hva folk gjør i fylla, jeg er ikke noen stordrikker selv, men jeg ser da for faen ikke hva det skal ha med saken å gjøre. Jeg har sett mye rart, og jeg rister bare på hodet av det. Men det er ungdommer fra 17-30 år jeg snakker om da. Ikke en godt voksen mann på snart 50.

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3798 på: 04. Sep. 2011, 18:44 »
Hva tror du jeg mente Joakim?

Jeg synes om ikke annet at omdømmet hans steg etter den artikkelen. Han kan kanskje ikke noe om å styre en fotballklubb, men han virker som en artig fyr. Han må få lov til å ha det gøy og leve som han vil som alle andre.

xJPx

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3799 på: 04. Sep. 2011, 19:00 »
Haha. Det e jo bærre hud. :P

Ja. Jeg syntes MA virka som en artig fyr pga saken også. Han gir litt F. Good on him. Han er jo sikkert en veldig ålreit fyr å ha med å gjøre som mange sier også, men i NUFC sammenheng så føler han seg kanskje litt lurt av sine forrige medhjelpere og har nå DL som kjører hard sado linje med tanke på transfers.

Kan hende han ble såret av nedrykk og at fansen snudde seg mot han og gir rett og slett en god porsjon F nå. Selge vil han nok gjøre en dag ihvertfall. Er han kanskje litt som'n NUFC's George W. Bush? :P

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3800 på: 04. Sep. 2011, 23:26 »

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #3801 på: 05. Sep. 2011, 12:20 »
http://nufc.nu/news/390-ashley-striptease.html

Dette styrker nok ikke Aksje prisen på selsapet hans! Men; HAHAHAHAHA! Artig da!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3802 på: 05. Sep. 2011, 12:23 »
Tror ikke jeg skal åpne den linken på jobb, eller kanskje ikke i det hele tatt...  :P

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3803 på: 05. Sep. 2011, 16:10 »
Tror ikke jeg skal åpne den linken på jobb, eller kanskje ikke i det hele tatt...  :P

Ettersom du tydeligvis vet hva som er der, må du jo ha åpnet den. :P

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3804 på: 05. Sep. 2011, 16:14 »
Nope, jeg leste det som sto etter "390-"...  :P

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3805 på: 05. Sep. 2011, 19:45 »
Du er som ei gamle tante nå Joakim. Ser virkleg ikkje problemet med Ashley tar seg ein god fest. Sammenlikningen mellom Ranger og Ashley er ganske på jordet.
Det er forskjell på å ta seg en god fest, og å begynne å strippe i full offentlighet.
Jeg synes ikke dette tar seg særlig godt ut for menn i hans alder, og særlig ikke med det yrket han har.
Det er lov å stoppe å drikke før det går så langt. Det er bare det jeg sier.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3806 på: 05. Sep. 2011, 19:47 »
Så fordi han har vært en klok mann og gjort det godt i foretningsverden, så skal han ikke få lov til å slå ut håret? Ta deg en bolle a Joakim.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3807 på: 05. Sep. 2011, 19:52 »
Han får da lov å slå ut håret, men han trenger ikke ta av seg klærne.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3808 på: 05. Sep. 2011, 21:24 »
Han får da lov å slå ut håret, men han trenger ikke ta av seg klærne.

:P

xJPx

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3809 på: 05. Sep. 2011, 22:11 »
"At a birthday party he was throwing for an employee of his company, Sports Direct, Ashley, who had knocked back a few drinks, couldn?t resist leading a striptease to the tune of  ?You Can Leave Your Hat On? from the film The Full Monty."

Selv jeg hadde vel begynt å "strippe" til låten "You can leave your hat on", mest kjent fra nemlig verdenskjente The Full Monty som både er film og satt opp som musikal verden rundt. En fenomenal komedie i mine øyne, og det viser bare at Ashley også synes det, full eller ei. Han var jo heller ikke alene om å gjøre som de folka i filmen på festen der. Det er jo tross alt en sang som for de aller fleste vil forbinde med mannlig stripping, uansett størrelse og utseende.  :P