20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 676214 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #3660 på: 09. Juli 2011, 17:54 »
Fant ingen mer passende tråd å poste i enn her;

http://www.canalplus.no/blogg-petter-veland

Denne eieren i Malaga virker mer enn middels oppegående. Ville man foretrukket noe ala dette i NUFC i stedet for Ashley?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3661 på: 13. Juli 2011, 02:36 »
Jeg hadde glatt tatt denne mannen over Mike Ashley. Men jeg er fremdeles usikker på noen ting, ettersom jeg ikke vet noen ting om prosjekt Malaga, annet enn det som sies i denne bloggen. Jeg vet ikke helt om Qatar Stadium er noen våt drøm, og jeg er litt usikker på hans lojalitet til klubbens sjel og historie. Men ja, han virker særdeles oppegående, har mer enn nok av penger, og ser ut til å utvikle klubben sånn delvis steg for steg, i stedet for å spytte inn hundrevis av milliarder av dollar, kjøpe Messi og Ronaldo og tro han kan gjøre Malaga til verdensherskere, altså noe ala Man City-eieren.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3662 på: 13. Juli 2011, 07:29 »
Eieren i Malaga virker iallfall som en oppegående person som går inn for å drive en klubb på en seriøsg og ordentlig måte sammenlignet med de rasshøla de sliter med i Racing og Getafe.

Malagas eier over Ashley? Ja, jeg tror faktisk det, basert på det han har gjort til nå iallfall. Dessverre er faren overhengende stor for at Newcastle også fortsatt kunne kommet i hendene på en av de mindere hyggelige fyrene som har kjøpt opp eksempelvis Racing eller Burger King-klubben.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3663 på: 13. Juli 2011, 09:31 »
Må si jeg er meget skeptisk til å se Newcastle løpe ut til hjemmekamp på Al-Doha Arena.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #3664 på: 13. Juli 2011, 10:27 »
Ja, for sportsdirect.com@St James' Park Stadium er jo så mye bedre...
If it has tits or wheels, count on problems!

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3665 på: 13. Juli 2011, 11:50 »
Stor forskjell på å å ha SJP i namnet, enn å ha et arabisk navn som ikkje gir ein einaste assosiasjon til klubbhistorie. Kven er det eigentleg som bryr seg om sportsdirect-tillegget i dag?

Det er vel ingen som omtaler stadion som noko anna enn St. James' Park p.t.?

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #3666 på: 13. Juli 2011, 11:58 »
blir jo litt som komplett.no arena i sandefjord da.. :P

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3667 på: 13. Juli 2011, 12:09 »
Stadion heter vel ikke noe annet enn SJP heller? Man bruker ihvertfall ikke noe annet på den offisielle hjemmesiden heller.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3668 på: 13. Juli 2011, 12:21 »
Det var vell bare snakk om et PRØVE navn i en periode ??
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #3669 på: 13. Juli 2011, 12:31 »
Ja, tror det. Blir jo ikke noe penere av den grunn.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3670 på: 13. Juli 2011, 12:57 »
Det var vell bare snakk om et PRØVE navn i en periode ??
Var snakk om en prøveperiode i et par måneder den sesongen vi rykket ned eller noe for å se om det var verdt å satse videre på, med et annet navn sports direct for å få inn litt ekstra penger i kassa. Siden stadionen bare het det i et par måneder for lenge siden fant de vel ut at det ikke var noe å satse på, så jeg ser ikke helt hva folk griner etter :P
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3671 på: 13. Juli 2011, 13:02 »
Quatar (hjerte) St James' Park Stadium. Høres helt ok ut for meg ;D
Who else...... Alan Shearer

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3672 på: 13. Juli 2011, 14:32 »
Må si jeg er meget skeptisk til å se Newcastle løpe ut til hjemmekamp på Al-Doha Arena.

Absolutt, men som det fremgår av Petters blogg så er det her snakk om en eier som faktisk har litt omløp mellom ørene.  Det er stor forskjell på St.James Park og LaRosaleda på den måten. Og mens old-timerne sikkert ikke liker at eieren evt gjør noe med stadioen, så er St.James Park og LaRosaleda (rosehagen) relativt langt unna hverandre på skalaen over stadioener med historisk tilhørighet og ikke-historisk tilhørighet. St.James Park er også en bedre stadioen i engelsk målestokk enn det rosehagen er i spansk målestokk. Spania er ikke like dårlig stilg som Italia når det kommer til stadioener, men det er ikke gærnt å få gjort noe med noen av stadioene i Spania heller. Den første som slår meg da er Alfonso Perez hvor Burger King spiller hjemmekampene sine, men de sliter jo på alle andre måter også, så det blir neppe investert veldig mye i stadion utenfor Madrid med det første.

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3673 på: 14. Juli 2011, 14:59 »
Leser at Sports Direct har gjort det godt, og at resultatet ender på rundt £200M. Av dette går £90M ut i bonuser til ansatte, men bør fortsatt være et ganske pent utbytte igjen til feiten. Så kan jo håpe dette gir rom i økonomien hans til å spytte mer penger inn i klubben, tiden vil vise...

http://www.chroniclelive.co.uk/north-east-news/evening-chronicle-news/2011/07/14/sports-direct-workers-to-land-90m-windfall-72703-29052276/

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3674 på: 14. Juli 2011, 15:02 »
Absolutt. Er det en bedrift i England jeg håper skal gjøre det godt, så er det SportsDirect.