20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 677776 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #3600 på: 10. Feb. 2011, 15:12 »
Med "the boo boys" mener jeg de som drar frem "Ashley Out"-bannere og kritiserer han for å drive klubben på en særdeles merkelig måte.

Jeg skjønner ikke hvorfor vi skal være så forbanna positive hele tida. Jeg skjønner virkelig ikke hvordan man kan mene at det å kaste ut egne supportere er en bra ting. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor det er positivt at ledelsen sier det ene og gjør det andre.

Det er greit nok å utvide bortefeltet hvis det er behov for det, men det meste tyder jo på at det IKKE er behov for akkurat det. Så hvorfor gjør man det da?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #3601 på: 10. Feb. 2011, 15:17 »
...prøve å være litt mer positive fremover. Hvor lenge kan man gå og være forbannet?
Jeg skjønner ikke hvorfor vi skal være så forbanna positive hele tida.
Jaja. Ekstreme følelser i sving ihvertfall. Lander litt midt i mellom og trekker på skuldrene jeg da...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3602 på: 10. Feb. 2011, 15:47 »
...prøve å være litt mer positive fremover. Hvor lenge kan man gå og være forbannet?
Jeg skjønner ikke hvorfor vi skal være så forbanna positive hele tida.
Jaja. Ekstreme følelser i sving ihvertfall. Lander litt midt i mellom og trekker på skuldrene jeg da...

Enig, selv om følelsene stormer når man tenker på ulike aspekt med klubben så hadde det vært alle tjent å forsøke å være noe mer nøkterne når man skal diskutere rundt klubben. La følelsene få utløp på kamp, så lar vi sakligheten få utløp ellers er mitt motto. Selv om jeg synder hardt mot dette selv. :)

Man kan si mye om Newcastle, men at supporterne svinger mer fra de store gleder og til de dype sorger enn fans flest er en understatement.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3603 på: 10. Feb. 2011, 15:48 »
Med "the boo boys" mener jeg de som drar frem "Ashley Out"-bannere og kritiserer han for å drive klubben på en særdeles merkelig måte.

Jeg skjønner ikke hvorfor vi skal være så forbanna positive hele tida. Jeg skjønner virkelig ikke hvordan man kan mene at det å kaste ut egne supportere er en bra ting. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor det er positivt at ledelsen sier det ene og gjør det andre.

Det er greit nok å utvide bortefeltet hvis det er behov for det, men det meste tyder jo på at det IKKE er behov for akkurat det. Så hvorfor gjør man det da?

Nok en glimrende vinkling fra din side hehe. Det er jo ingen supportere som er blitt kasta ut!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3604 på: 10. Feb. 2011, 20:22 »
Jo, det er jo faktisk det. Indirekte så har de stående, syngende supportere som sannsynligvis har bidratt mest til at det er liv på SJP blitt kasta ut, da sesongkortene deres er strøket, og de ikke har fått tilbud om noen ny lokalisering. Selv om de teknisk sett står fritt til å kjøpe seg sesongkort der de måtte ønske det, så er ikke det områder som er tilrettelagt for en stor gruppe mennesker som skal stå under kampene, og synge av full hals? Så indirekte så har de blitt kastet ut, da deres sesongkort har blitt strøket. Fra og med neste sesong virker det som om Newcastle ikke lenger ønsker at det skal være stående, syngende supportere på tribunen, når de for bare et års tid siden la særlig til rette for at denne gruppen supportere skulle bli tatt særlig vare på.

Er det virkelig så rart at jeg reagerer på dette?

Dette handler ikke om et hat mot Mike Ashley, dette handler om at en gruppe supportere indirekte blir kastet ut av stadion, selv om de på ingen måte er bannlyst. Det blir i mine øyne som om Rosenborg skulle gjort Øvre Adressa-tribune på Lerkendal stadion om til en ny familieseksjon, og ikke foreslått et alternativ til plassering for Kjernen. At man altså hadde fjernet Kjernens plassering, og ikke kommet med noe alternativ. Teknisk sett kan man fremdeles kjøpe seg sesongkort på andre deler av stadion, men indirekte har man tatt livet av Kjernen som en gruppe stående, syngende supportere på Lerkendal. Eller om Vålerengen hadde gjort det samme med Klanen, eller Brann med Bataljonen. Det går på nøyaktig det samme, og ikke fortell meg at det hadde vært postivt for stemningen på Ullevaal, Brann eller Lerkendal, om de respektive klubbene hadde fjernet de stående, syngende supporterne, og erstattet det med en ny familietribune.

Det er vel og bra med familietribuner, men det er ikke de som er de mest høylytte og bidrar til at det blir størst stemning på stadion. Jeg sier ikke at stående, syngende supportere er viktigere enn familier. Men det blir veldig rart å fjerne plassene deres, uten å tilby dem et alternativ.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3605 på: 28. Feb. 2011, 18:30 »
http://www.guardian.co.uk/football/2011/feb/28/newcastle-united-bolton-wanderers-premier-league

Kevin Nolan praises Newcastle owner Mike Ashley for new Cheik Tioté deal

? Captain hopes club hierarchy are 'in it for the long haul'
? Nolan says team should be built around the Ivorian

Synes MA får for lite kred. når han faktisk fortjener det. Og akkurat nå ser det ut som at hylekoret (inklusive alle oss) etter sparkingen av CH må bite i det sure eplet. Castle ser rett og slett bedre ut under Pardew. Vinner mer overbevisende mot svakere motstandere, og byttene er bedre.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #3606 på: 01. Mars 2011, 15:37 »
Jeg skal være ærlig, det er jeg faktisk alltid.
Jeg har hatt mye i mot Ashley, jeg har fortsatt det, men det er på bedringens vei.
Jeg skal i august eller september (vist jeg ikke er i midtøsten) kommentere hva jeg mener om han? Da har vi fått sett om han faktisk holder det han lover?

I`LL BE BACK 8)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #3607 på: 13. Mars 2011, 10:58 »
Newcastle United are the subject of takeover interest from India.

The Sunday Mirror says a billionaire businessman from the sub-continent is ready to try and tempt Toon owner Mike Ashley with an offer to make the Magpies the second Indian-owned Premier League club following the sale of Blackburn Rovers to the Rao family.

Intermediaries acting for the wealthy Indian have already ­begun preparatory work for a deal and have visited ­Tyneside.

But the prospective buyer won?t put his bid on the ­table until Magpies ­Premier League status is mathematically secured.

Ashley paid £134m for the club in 2007 and with ­another £111m personally owed to him it would take a minimum bid of £200m-plus to even interest him.

Indian sources suggest that Anil Ambani, head of the huge Reliance ADA group and one of Asia?s wealthiest businessmen, could be poised to rekindle his interest in Newcastle after backing off from negotiations in September 2008 when Ashley first put the Tyneside club up for sale.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3608 på: 13. Mars 2011, 11:09 »
Kan være greit med oppkjøp så lenge vi ikke drives som City. Den klubben gjør meg kvalm. Vil heller vinne noe pga at vi har gjort gode og smarte kjøp enn å kjøpe seg en tittel..

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #3609 på: 13. Mars 2011, 14:42 »
er ikke så sikker på at fansen klarer å være så subjektive om så skulle skje, men nå er det jo ikke akkurat troverdighete selv i mediaverden som melder dette. så interessen tar jeg med en SVÆRT stor klype salt.

nebur

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3610 på: 14. Mars 2011, 11:06 »
foretrekker
Newcastle United are the subject of takeover interest from India.

The Sunday Mirror says a billionaire businessman from the sub-continent is ready to try and tempt Toon owner Mike Ashley with an offer to make the Magpies the second Indian-owned Premier League club following the sale of Blackburn Rovers to the Rao family.

Intermediaries acting for the wealthy Indian have already ­begun preparatory work for a deal and have visited ­Tyneside.

But the prospective buyer won’t put his bid on the ­table until Magpies ­Premier League status is mathematically secured.

Ashley paid £134m for the club in 2007 and with ­another £111m personally owed to him it would take a minimum bid of £200m-plus to even interest him.

Indian sources suggest that Anil Ambani, head of the huge Reliance ADA group and one of Asia’s wealthiest businessmen, could be poised to rekindle his interest in Newcastle after backing off from negotiations in September 2008 when Ashley first put the Tyneside club up for sale.

foretrekker Ashley som eier.

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3611 på: 14. Mars 2011, 23:13 »
Jeg tror Newcastle klarer seg best uten et oppkjøp.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3612 på: 14. Mars 2011, 23:18 »
Jeg tror Newcastle klarer seg best uten et oppkjøp.
Jada, hvis vi ønsker å være et lag som ligger å vaker fra 12-17 plass så klarer vi oss fint. Ønsker vi derimot å se mot Europa-cup, så trenger vi en ny eier.

Vegard Nilsen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3613 på: 15. Mars 2011, 00:09 »
ingen nødvendighet med ny eier, så lenge vi klarer å styre sjappa slik den blir styrt nå vil pengene komme inn gradvis og vi kan kjempe om den ene og andre klassespilleren samtidig som vi fyller opp med mer spennende ukjente talenter.

Tror dette er veien å gå. Være smart med speiderne sine. Sku jammen ønske vi hadde flere.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3614 på: 15. Mars 2011, 10:25 »
Ser i dag på Sky at Llambarse visstnok har avkreftet også dette ryktet.
Jeg ser forsatt gjerne nye eiere inn etterhvert. Pengesterke eiere som vil ha et profesjonelt og fornuftig forhold til den daglige driften.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida