20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 672824 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

nemo

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #2820 på: 18. Aug. 2009, 23:38 »
Er akkurat kommet hjem fra the Diamond etter å ha sett Arsenal slå Chelsea.
...

Hehe, du mente vel Arsenal slå Celtic, Radar?

Ellers vil innlegget ditt virke en smule useriøst, og lite troverdig.  ;)

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2821 på: 18. Aug. 2009, 23:40 »
Hvis det stemmer det du skriver Radar så er det forsvarlig å gå ut med at klubben er solgt, men det virker jo rart at dette ikke har kommet ut andre steder hvis de satt på en offentlig pub.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2822 på: 18. Aug. 2009, 23:43 »
Hvordan kan du ha sett Arsenal slå Chelsea i dag Radar når Chelsea slo Sunderland og Arsenal slo Celtic 2-0?  :P sikkert bare en liten skrivefeil  ;) er dette sant så er jo det bare helt fantastisk 8)

Mente Celtic :-) Må slutte å ta pint i uka. Offentlig og offentlig. Det er en pub der han frekventerer og klientellet er normalt ikke det som sprer rykter fortest (bortsett fra meg?) og det var lite folk på pub'en. Folk er vant til å se Shearer der med folk så det er ikke big deal

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #2823 på: 18. Aug. 2009, 23:44 »
Digg, jeg velger å stole på deg Radar. Ønsker alle sammen en god natt, også gleder jeg meg til å våkne opp i morgen for å få dette bekreftet.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2824 på: 18. Aug. 2009, 23:45 »
Dritfett hvis vi er de første som melder dette:-)
Får litt credz da kan jeg tenke meg:D
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2825 på: 18. Aug. 2009, 23:49 »
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/leagues/championship/newcastleunited/6051124/Barry-Moat-banking-on-100m-deal-to-buy-Newcastle.html

Telegraph nevner også i kveld saken. postet noen timer siden. Alt er opp til banken å dele ut pengene. mulig det er en avtale i boks men alt står å hviler på banken. Krysser fingrene for om dette faller i fisk og viser seg å være oppspinn så regner jeg med at kredibiliteten min er på minussiden  :D

Yahh

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2826 på: 18. Aug. 2009, 23:51 »
Hvis dette er sant kommer nok Duff til å angre....

Dette er uansett veldig gode nyheter hvis det er sant. Skummet litt igjennom noen comments på nufcblog og det var en del snakk om en deling av klubben mellom Moat og Ashley på 49/51% med Shearer som manager. Men regner med vi får svar på alt dette i morgen  :)

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2827 på: 18. Aug. 2009, 23:54 »
Mente Celtic :-) Må slutte å ta pint i uka. Offentlig og offentlig. Det er en pub der han frekventerer og klientellet er normalt ikke det som sprer rykter fortest (bortsett fra meg?) og det var lite folk på pub'en. Folk er vant til å se Shearer der med folk så det er ikke big deal

Da er det hvertfall tent et håp igjen for min del. I denne sagaen har det vært så mye rart som har kommet ut så det er ikke rart man er litt skeptisk før det bekreftet...

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2828 på: 18. Aug. 2009, 23:55 »
157 sider etter jeg satt i London og startet tråden, er man endelig i mål? Takk radar, for alt du bidrar med her! Spanderer en ale eller ti når jeg får kommet meg over ila høsten! Nå tar jeg dette som bankers.
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2829 på: 18. Aug. 2009, 23:55 »
Er jo allereie skeptisk når det er snakk om at Ashley og Moat skal eige samen.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2830 på: 19. Aug. 2009, 00:02 »
Er jo allereie skeptisk når det er snakk om at Ashley og Moat skal eige samen.

Det er ett av alternativene. Regner med det blir slik om Barclays slår seg vrang

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2831 på: 19. Aug. 2009, 00:32 »
Gode nyheter på en sen tirsdagskveld! Håper det stemmer og at alt går i boks nå, så vi kan få inn noen habile spillere før 1. september, og så spillere, støtteapparat og fans kan begynne å fokusere på det sportslige igjen.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2832 på: 19. Aug. 2009, 08:02 »
Høres faktisk mer sannsynlig ut nå som du har gitt en forklaring Radar :)

boeyvind

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2833 på: 19. Aug. 2009, 08:55 »
kjenner at jeg ble litt skeptisk når nyheten fra forsiden av newutd.no er borte nå...

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2834 på: 19. Aug. 2009, 10:15 »
Tok bort nyheten siden pubryktene sa at den endelige godkjenningen av laanet fra Barclays manglet. Tror ikke Barclays vil si nei siden de er sterk oekonomisk og en hel klubb for 100mill pund.... Skulle ikke tro de sier nei.

Naar Moat i tillegg moeter Shearer og de viser seg i "offentlighet" saa tviler jeg paa at det bare er for aa vaere gode venner.