20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 683286 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #2655 på: 10. Aug. 2009, 17:41 »
Jeg vil ikke tro på noe før Ashley evt velger å selge, ansette ny manager eller beholde klubben. Er dritt lei av de forskjellige nyhetene. Jeg får ta det som det kommer den dagen noe skjer.

Men hvis det finnes en gud, så selger Ashley klubben til noen som vil ha den.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2656 på: 10. Aug. 2009, 19:29 »
Mike Ashley sa vel noe slikt som "Å ansette Alan Shearer er den beste avgjørelsen jeg har tatt i min tid i Newcastle".
Jeg kan ikke beskrive hvor patetisk Ashley er. Den fyren MÅ ha flakset til seg alle penga han har, for han er rett og slett en jævla dum fyr.

Vi har vel snakket om dette før også, og jeg klarer fremdeles ikke komme med en eneste forklaring på hvordan Mike Ashley har blitt så rik :S Fyren virker jo ikke å være den tjukkeste boka i bokhylla akkurat.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #2657 på: 10. Aug. 2009, 21:05 »
Av de managerene som Kristoffer nevnte, vil jeg isåfall ha Strachan. Men aller helst Shearer

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #2658 på: 10. Aug. 2009, 22:53 »
Before anyone asks, i'm sorry but i can't give the source of this information at this time. Earlier today i heard from an aquaintance, that a rumour thats started in the financial sector. Apparently Barry Moat can't come up with the funds to buy the club from Ashley, so with no other interested parties and Ashley himself not wanting to pump substancial amounts of money into the club, Ashley will offer Moat a large share of the club thats rumoured to be upto 45%. This would still leave Ashley in overall control, but he will no longer brunt the burden of money for transfers, and he would be still be looking for a buyer for his remaining shares.

Link:

http://www.nufc-forum.com/nufcforum/index.php?topic=25944.2415

Tror lite på dette, men poster det alikevel...
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2659 på: 10. Aug. 2009, 22:55 »
Av de managerene som Kristoffer nevnte, vil jeg isåfall ha Strachan. Men aller helst Shearer

Enig! Curbs er også en godkjent løsning! Men aller helst Shearer...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #2660 på: 10. Aug. 2009, 22:57 »
Strachan kunne fungert bra tror jeg!
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2661 på: 10. Aug. 2009, 23:02 »
Det rykte du kom med SuperAlmeida, kan nesten garantere at ikke stemmer. Nå skal ikke jeg være for bråkjekk her, men det har jo blitt sagt, hvis det stemmer da, at Moat og hans konsortium har pengene, og derfor har Keith Harris anbefalt det budet til Ashley. At det ikke var noe fare for at pengene ikke var der.
Jeg la merke til at du sa du i grunn ikke tror på det selv, så jeg sikter ikke til deg. Bare det du la ut ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2662 på: 10. Aug. 2009, 23:04 »
Det er jo fortsatt et spørsmål om Moat har de pengene Ashley vil ha for salget.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #2663 på: 10. Aug. 2009, 23:07 »
Det rykte du kom med SuperAlmeida, kan nesten garantere at ikke stemmer. Nå skal ikke jeg være for bråkjekk her, men det har jo blitt sagt, hvis det stemmer da, at Moat og hans konsortium har pengene, og derfor har Keith Harris anbefalt det budet til Ashley. At det ikke var noe fare for at pengene ikke var der.
Jeg la merke til at du sa du i grunn ikke tror på det selv, så jeg sikter ikke til deg. Bare det du la ut ;)
Det er godt mulig han har pengene, og forhåpentligvis får vi en ny eier + manager snart. Det hadde vært deilig.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2664 på: 10. Aug. 2009, 23:10 »
Ja, det er sant. Men slik jeg har oppfattet det, er det ikke Moat selv som stiller med pengene. Hans pengesterke (?) amerikanske venner. Men ser ikke hvorfor Moat og vennene hans skulle være interessert i å kjøpe 45% av klubben. De får ikke nok makt til å overprøve Ashley på noen ting, men må spytte inn penger der det trengs? Hvis jeg har skjønt dette riktig, virker det helt ulogisk på meg hvertfall.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2665 på: 10. Aug. 2009, 23:11 »
Uansett kan jeg ikke se for meg at Moat eller noen andre vil gå med på å kjøpe kun 45% av aksjene. Det vil jo si at Ashley eier 55% og fremdeles styrer butikken.

Ingen med sunn fornuft vil spytte så mye penger inn i klubben om Ashley fremdeles skal styre. Det ville vært galskap.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2666 på: 10. Aug. 2009, 23:13 »
Det er godt mulig han har pengene, og forhåpentligvis får vi en ny eier + manager snart. Det hadde vært deilig.

Ja, det hadde vært det beste. Hvertfall en manager som får oppgavene og tilliten en manager skal ha! :P

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #2667 på: 10. Aug. 2009, 23:18 »
Det jeg er mest interessert i er å se hvor mye han er villig til å gi i transferbudsjett , hvis han overtar kontrollen. Etter min mening trenger vi en forsvarer som kan både spille midstopper og back. En extra spiss hadde også vært greit slik at Ameobi kan få litt konkuranse. Jeg har også lagt merke til at vi er tynt besatt på vingene om jonas går, dermed burde nok det bli første prioritet. Det blir også spennende å se hvor mye Ashley vil gi til overganger om han velger å ikke selge.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2668 på: 10. Aug. 2009, 23:36 »
I mine øyne MÅ vi ha en midtstopper som er god nok til å kjempe ut Colo. Vi har Kadar som kan spille både midtstopper og v.back som backup.
Ideelt kunne gjerne to gode vinger kommet inn portene på SJP også. Samt en spiss.
Hadde vi hatt råd, ville jeg ha sett vi kjøpt h.back, midstopper,2x vinger og en rask og teknisk god spiss. God avslutningsteknikk, tar de rette løpene osv. Og da helst uten å selge noen, bortsett fra Colo da kanskje. Det vet jeg vi ikke har råd til pr dags dato, men en spiss, midtstopper og haøyreback må vi nesten ha inn. Og da gjerne noen som er gode i CCC-sammenheng.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2669 på: 11. Aug. 2009, 03:52 »
Hvorfor skal vi kjøpe vinger?? Midtbanen vår er god nok i CCC. Det vi trenger er to forsvarsspiller og en spiss.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM