20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 682667 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #2550 på: 01. Aug. 2009, 19:45 »
Vet ikke, men jeg tror noe er på gang.

Følge agenten til blant annet A. Smith var det en transfer embargo på plass, og den er nå tatt bort. Jeg personlig tror det er pga en løsning er nære.
M. Ashley selger ikke stjerne spissen vår midt i en forhandling. Jeg tror noen har gitt dem tillatelse til å selge han..

Noe er i gang tror jeg.

http://toon-talk.net/home/index.php?option=com_content&task=view&id=96&Itemid=56

De har nok fått ryktene sine fra Thomo @ N-O :P

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2551 på: 01. Aug. 2009, 21:53 »
Det rykte som nå har startet om at en overtakelese er nær er det flere såkalte IKT-er som melder nå.

Ser ut til at Liverpool fansen må leve enda litt til med sine amerikanere og virker ikke helt fornøyd med det.

http://www.empireofthekop.com/anfield/?p=2123

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2552 på: 01. Aug. 2009, 21:57 »
Håper dette stemmer :) Synes vi fortjener litt positive nyheter nå.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2553 på: 01. Aug. 2009, 22:40 »
Enig!
Lurer litt på om "kjøperne" ønsker en annen manager enn Shearer? Om de ønsker Shearer som manager og har gjort det en stund kunne vel klubben ihvertfall gjort han til midlertidig manager inntil alt var på plass, eller?

Kan det være at de vil gjeninsette Keegan for å slippe å betale han?

Det skal bli deilig å endelig kunne starte på "scratch" igjen og forhåpentligvis begynne å forberede til en suksess sesong som blir kronet med opprykk. Det er det ingen som fortjener mer enn "oss" (ok, kansje Leeds og Nottingham Forrest, men that`s it)!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2554 på: 01. Aug. 2009, 22:44 »
Off-topic, men led Forest samme skjebne som Leeds? Eller var det bare sportslige årsaker til deres fall?

Som du sier Frode, stemmer dette, blir det digg å få litt ro. Begynne på nytt, og legge et grunnlag for en, forhåpentligvis, stor æra :)

EDIT: interessant->http://www.telegraph.co.uk/sport/football/2292055/DIC-eyeing-possible-Newcastle-United-bid.html

Ble skrevet 18.02.08
« Siste redigering: 01. Aug. 2009, 23:07 av Anders »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2555 på: 01. Aug. 2009, 23:50 »
Thomo @ N-O igjen
Sitat
Iam not backing down from what I have said, the press will never get any positive vibes because the club wont talk to them regarding the takeover. My ITK was told in a meeting with other members of the management by Derek Lambais that the takeover was in the final stages and would be confirmed early this week, it was a Dubai consortium and that was it. The papers will write negative things regarding the takeover because they know nothing, they write this to try and get information out of the club , put them in a corner, panic the fans they will talk, MA and DL do not have a good relationship with the North East press ie. Bob Cass, Lee Ryder, Luke Edwards etc. I am still more than confident my information is 100% correct, this stuff in the papers does not surprise me

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2556 på: 01. Aug. 2009, 23:52 »
Trur dessverre ikke en dritt på dette. Har vært så jævli mange som "vet noe" i hele sommer, og som bare har vært bullshit. Hvorfor skal jeg tro noe mer på dette? :P

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2557 på: 02. Aug. 2009, 00:07 »
nå er jeg dritlei av å høre "ulv, ulv!!" stadig noen som kjenner en som tømmer søppla til en eller annen sekretær på sjp, og har hørt noe som skal være så godt som i boks.. jeg har nesten sluttet å glede meg over ting da det som regel bare er piss, jeg tror på noe den dagen klubben selv sier noe offisielt
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2558 på: 02. Aug. 2009, 00:21 »
Hehe tro hva dere vil, men ha litt håp da.. Ikke vær negative og bittre.

Men transfer embargoen er tatt vekk og noe er i gjære, det tror JEG iallefall.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2559 på: 02. Aug. 2009, 00:30 »
Selvfølgelig håper jeg i det lengste, men håpet er dessverre ikke så stort.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2560 på: 02. Aug. 2009, 01:19 »
Som Magnus sier, så er tydeligvis transferembargoen borte. Det betyr at det skjer noe. Om det da betyr at vi er close ved å bli kjøpt opp, er det et fåtall som VET. Men noe skjer.

nerli

• Gjest
« Svar #2561 på: 02. Aug. 2009, 22:57 »
ikke sikkert d skjer noe lell om noen spillere blir solgt .. dette kan være for å pynte på økonomien og slipper de store lønningene ..
jeg har ikke trua på at en dritt skjer før d kommer noe offesielt ..
under 1 uke til sesongen starter .. en ting å si .. KRISE!
ikke for å være pessimist her nå .. men kampen mot WBA går til helvette .. tipper 3-1 til wba .. sitasjonen er mye bedre i klubben deres etter nedrykket .. ingenting er som d skal i newcastle desverre .. huff redd dette kan bli en stygg sesong for oss ..

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2562 på: 02. Aug. 2009, 23:19 »
ikke sikkert d skjer noe lell om noen spillere blir solgt

Jo.
Det betyr enten at Ashley har gitt opp å selge klubben, eller at en løsning er nærme. En embargo, som setter en stopper for salg/kjøp av spillere, blir innført når klubben er i samtaler om oppkjøp. Den blir fjernet når det det er oppnådd en enighet, eller at samtalene har strandet. Så vidt meg bekjent hvertfall.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2563 på: 03. Aug. 2009, 00:05 »
Hvordan har det seg at PG plutselig ikke har en taushetsavtale å forholde seg til?

Og hvordan har det seg da at PG går ut å maser på at ting må skje innen denne uken da?
Hva for noe taushetsavtale er det du prater om?

Beklager for et meget sent svar, men fant det først nå. Begynte å lure på om jeg hadde rotet :P

Sitat
but when it began due diligence, a confidentiality agreement was reached.

http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/football_league/article6736658.ece?token=null&offset=12&page=2

Det var denne avtalen jeg siktet til hvertfall.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2564 på: 03. Aug. 2009, 00:39 »
Det har jeg også lest, men betyr ikke dette bare at de involverte ikke kan spre inneholdet i klubbens bøker og finanser?