20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 672831 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

bagdad bob

• Benkvarmer
  • **
  • Ny sesong nye muligheter
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #2535 på: 30. Juli 2009, 09:39 »
Finansdept. med Kristin Halvorsen i spissen ønsker å ta over den kriseramma klubben Newcastle. I en kort kommentar seie ein anonym talsmann for finansdept at den norske stat ser på invisteringa som langsiktig og veldig seriøs. Videre har Erik Soler blitt utnevnt som chairman og Nils Arne Eggen er vår nye manager. Eggen har alt klart og få med Per Ciljan og Roar Strand som våre første signeringer i sommer. Det ryktes og at Rune Bratseth og Kalle Løken ønsker å gjere comeback under sin gamle trener.

Er vel ganske truverdig ditte og. i likheit med mykje anna piss som ryktes rundt klubben no. 8)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2536 på: 30. Juli 2009, 09:49 »
http://www.nufcblog.org/2009/07/newcastle-united-sale-now-on/

Obafemi-overgangen, transferstoppen opphevet - er dette starten på fremtiden eller slanker bare Ashley lønningsbudsjettet? Er det håp?

Dette kan også være begynnelsen på noe jeg har fryktet og som jeg nevnte lenger tilbake i tråden.
Så lenge alle transfer inn og ut var blokket synes jeg ihvertfall at det var tegn på at det fremdeles var forhandlinger om evt oppkjøp av klubben. Nå som Ashley plutselig begynner å selge spillere kan det være fordi han ikke har noen kjøpere klare og er redd for å fremdeles være eier i mnd fremover. Da er slanking av klubbens dyreste spillere eneste alternativ for han og han vil ikke gi noe til å hente erstattere.

Men la oss håpe at dette er et tegn på at klubben nå blir kjøpt opp. Men Keegan igjen?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2537 på: 30. Juli 2009, 14:02 »
For et fantastisk rykte. Arabiske eiere inn og Keegan tilbake som manager?

Haha. Man kan godt være skeptisk til Shearer, men å prioritere Keegan foran Shearer virker ikke spesielt lovende. Farlig, farlig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2538 på: 30. Juli 2009, 14:38 »
Siste rykte:
http://www.arabianbusiness.com/563375-exclusive-iranian-tycoon-close-to-newcastle-utd-deal

Vet ikke helt om jeg ønsker noen iran folk til å styre klubben.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #2539 på: 30. Juli 2009, 15:33 »
Dette MÅ være piss: Finnes det en mann som heter SIRIOUS MAHJOOB? si det fort og hør etter hva du seier...

nerli

• Gjest
« Svar #2540 på: 30. Juli 2009, 16:48 »
Dette MÅ være piss: Finnes det en mann som heter SIRIOUS MAHJOOB? si det fort og hør etter hva du seier...

ja du sier noe der ... navne høres ikke helt bra ut ..
men hvor mange ganger har vi lest rykter om nye eiere nå .. det kommer jo rykter nesten hver dag og alle er usanne .. jeg tror ikke på noe av d jeg leser før d kommer noe offesielt fra newcastle!! og det skjer ikke i løpet av sommeren ..

nerli

• Gjest
« Svar #2541 på: 30. Juli 2009, 16:52 »
Llambias - Toon deal close
Keegan linked with shock return as manager

http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_5461019,00.html

for dere som vil lese .. men så er ikke denne karen til å stole på i hele tatt ..
d skjer ikke noe neste uke utenom kanskje salg av noen spillere .. men ikke noe salg av klubben .. ashley vil nok bare kvitte seg me de som har verdi og høy lønn for å pynte litt på situasjonen ..

tragedien fortsetter .. inntil videre ..

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2542 på: 30. Juli 2009, 20:09 »
Comment @ Nufcblog

Toonmania // Jul 30, 2009 at 6:53 PM

i can confirm this guy is a real business man that lives in dubui, i have some very good friends out there, in particular a gentlemen called Fozan Al Nasar he is the 2nd of state of kuwait he has confirmed to me that this businessmen is real although he didn’t know him personally but he is very well respected in those parts.
he also confirmed that the news of this has been around his area for a few days and that is was not new news to him, but he did say that he couldn’t comfirm if it was a hoax but if it was it would be frowned on, as they see it as a sign of disrespect

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2543 på: 30. Juli 2009, 21:54 »
Da håper jeg heller FF kjøper klubben. Har ihvertfall ikke lyst på en iraner som skal ansette Ali Daei som trener og som vil fremme iransk fotball ved å få iranske trenere og spillere til klubben. Det får være grenser.

Var jo dette som sto i artikkelen MaKo postet lenger oppe her.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2544 på: 30. Juli 2009, 23:12 »
Da håper jeg heller FF kjøper klubben. Har ihvertfall ikke lyst på en iraner som skal ansette Ali Daei som trener og som vil fremme iransk fotball ved å få iranske trenere og spillere til klubben. Det får være grenser.

Var jo dette som sto i artikkelen MaKo postet lenger oppe her.

FF eller ein iranar, og Keegan tilbake... For meg er det nesten som å velgja mellom pest eller kolera!
Eg vil ha ingen! Ingen iranar skal eiga denne klubben. Komeini sjølv som skal styra då eller?
 Og FF og Keegan er historie. Det siste klubben treng er dette. No må vi få inn nokon kompetente eigarar, og få Shearer som manager. Ja veit,ingenting av det skjer, men då er fan meg denne klubben historie og...
Eg sit med følelsen av at ingenting kjem til å skje, og at Ashley satsar på at CH fører oss opp at i PL med ungdomar og reservar. Noko som sjølvsagt ikkje skjer, og vi er heldige viss vi ikkje er i League 1 neste sesong.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2545 på: 31. Juli 2009, 10:14 »
Vi bør kanskje ha inn en kompetent manager også, og Shearer med null erfaring kan ikke akkurat kalles kompetent.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #2546 på: 31. Juli 2009, 11:36 »
Newcastle blir kjøpt opp av en rik ukjent man og lover oss gull og glitter.

Den har jeg hørt før.

Men å annsette Keegan som manager igjen, det vil gå 10 kamper maks så trekker han seg pga mangel av støtte.

Den har vi hørt før og.

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2547 på: 01. Aug. 2009, 19:30 »
Nye rykter på gang:

Thomo @ N-O:
Sitat
I know someone who works at the club in operations, Lambais has been at the club today with Lee Charnley and clubs solicitors, he has been told by a senior source that the takeover would be completed within the next three days, it is a consortium from Dubai, he thinks it may be DIC, they are busy completing the terms of agreement within the next 24hours. There is no truth in this Iranian guy taking over

Videre:

Sitat
SAK, I am telling you this is fact, 100% information from someone that works amongst the managment at SJP, The Iranian story was a smokescreen to enable the takeover to be completed, I have been told information from this person before and it has always been correct, he told me on Tuesday that Martins was going to Wolfsburg.

Han virker sikker på kilden sin iallefall:

Sitat
There is nothing worse than someone making up bollocks about the takeover, Iam like everyone else desperate to get this sorted.

My contact has ALWAYS told me 100% correct information and I trust him, I believe this is going to happen if he has told me.

Sitat
If it doesnt happen you can ban me for life, all I can tell you that the information that I was told today was in a conversation with someone I have known for about 10 years, he said that it was a consortium from Dubai and someone suggested that it was DIC within the team, as I said earlier I do not write things to wind people up, I only come on and post information that may interest people, Lambais was at St James Park today to help finalise things, I didnt post anything regarding Martins as I was waiting to see if he was involved against Leeds, by the time I knew he wasnt involved the information had already leaked via David Craig on SSN.

fenham_mag @ N-O:
Sitat
For anyone who missed it Lambias was on SSN earlier and the reporter said at the end of the interview " I know you're in a rush to get to London so ill let you go" . A rush is what i like to hear.

Uansett Llambias var på St. James idag, hvorfor?

Les N-O om dere er intressert er brukeren Thomo jeg har sitert.

En annen bruker på "Toon-Talk" som sier dette:
Sitat
The club is sold! Announcement early next week, I'll hopefully be able to tell you by tea time to whom.
....
Well the info is from none other than our lying f***ing chairman, albeit indirectly.
« Siste redigering: 01. Aug. 2009, 19:33 av MaKo »

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2548 på: 01. Aug. 2009, 19:36 »
DIC ja. Da griner nok LFC fansen, de har vel ropt på at disse araberne skal redde dem fra de amerikanske eierne.

Spennende og endelig, tørr jeg si det riktig enda?

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Andreas Martins