20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 678354 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #2340 på: 06. Juli 2009, 16:27 »
Nej jeg tror heller ikke klubben blir solgt med det første!
Men jeg håper det, eneste jeg går åg tenker på når jeg er på jobb, er så forbanna at den klubben man virkeligt elsker blir heilt ødelagt av ein jævla løk
Joey Barton 7

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #2341 på: 06. Juli 2009, 16:28 »
Jeg må si meg enig med Joakim her, tror nok dette er et av de eldste triksene i salgsboka. Gi inntrykk for at det er interessenter som gjerne betaler det de krever.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2342 på: 06. Juli 2009, 16:35 »
Hadde det kommet bud på 100 millioner pund hadde vel Ahsley akseptert budet. . Tror ikke en dritt på det denne Derek hobbitten skriver. Dette har faen meg vært min mest frustrerende sommer som Newcastle supporter hittil. Ashley og hans lederstil har gjort denne klubben vondt værre. Hvorfor i svarte kan han ikke bare komme seg ut av klubben så slipper vi detta her. .

Begynner å lure på om han setter klubben ut for salg så han slipper å tenke en dritt på de ansatte på st. james park som nå har fått sparken. . At han slipper å tenke på kjøp av spillere. At han slipper å tenke på hvem som skal være manager. . At han slipper å tenke på media, siden Derek er verdens største fatale løgner. Slik at han 1. Sept. kan annonsere at klubben ikke er tilsalgs lenger og vi stiller med et svakt B-lag..  >:(
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #2343 på: 06. Juli 2009, 17:30 »
Det er vell snakk om 200 mill. Siden de nye eierne må overta gjelden også. Det vell kanskje noe der.

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2344 på: 06. Juli 2009, 19:09 »
skal bli spennende å se hvordan status er i klubben 1. september... Når man ikke trodde det kunne bli værre slutter denne klubben aldri å overaske
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #2345 på: 06. Juli 2009, 20:35 »
Ser tilsynelatende ut som at spillerene klarer å holde humøret oppe og distansere seg fra kaoset i klubben :)

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1715100,00.html

Ps: er det forresten mulig å få ei sånn underbukse som Kadar har med TAN logoen...
« Siste redigering: 06. Juli 2009, 20:37 av ratatosk »
sunt pueri pueri puerilia tractant

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2346 på: 06. Juli 2009, 20:42 »
Dersom vi klarer å holde på de spillerne vi har, og får en manager som ikke er heeeeelt ute på jordet, så rykker vi nok rett opp igjen!

Men jeg krysser alle fingre og tær for at klubben blir solgt innen kort tid.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2347 på: 06. Juli 2009, 21:10 »
Har forresten lest at det er Shearers opplegg Hughton følger i sesongoppkjøringa. Shearer hadde tidlig gjort klart planene for treningsprogrammet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

nerli

• Gjest
« Svar #2348 på: 06. Juli 2009, 21:21 »
nå melder også skysports at newcastle har mottatt bud .. hele tre bud på den prisen mike ønsker .. nå som flere melder dette burde d forhåpentligvis være noe sannhet i dette .. og skysports er jo heldigvis seriøse av seg ..

http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_5417512,00.html

Newcastle have received at least three bids for the club which meet owner Mike Ashley's £100million asking price.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2349 på: 06. Juli 2009, 21:28 »
De gjengir bare det Llambias sier. Altså ikke noe nytt, og like forbanna mye løgn som alt det andre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2350 på: 06. Juli 2009, 21:47 »
Llambias sa vel kun 2 bud var motatt, men i skysports artikkel står det plutselig mer enn 2 bud var motatt. Da forventer jeg at klubben i løpet av de neste 2 ukene er solgt!
« Siste redigering: 06. Juli 2009, 21:49 av Frode »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2351 på: 06. Juli 2009, 21:51 »
Llambias sa at det var mottatt "mer enn 2 bud", så det går vel an å tolke det som en vil :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2352 på: 06. Juli 2009, 22:33 »
Noen som spleiser på en kule til Cashley? >:( Makan til idiot. Vi er de nye leeds
Who else...... Alan Shearer

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2353 på: 06. Juli 2009, 23:27 »
Håpløs situasjon!
Får nå bare krysse fingrene for at det er en ny eier på plass innen sesongen starter.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2354 på: 07. Juli 2009, 11:12 »
Sitat
NEWCASTLE United supporters should know the identity of the club's new owners by the end of the week as the bank in charge of the sale prepares to make a recommendation on which bid to accept.

http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2009/07/07/new-owners-will-be-unveiled-this-week-61634-24089491/

Nå skal det vel sies at dette er basert på det Llambias har sagt, så jeg vil ikke ha for store forhåpninger inn mot helga.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒