20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 682644 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #2325 på: 04. Juli 2009, 20:33 »
Fy faen så lei jeg begyner å bli. . Når klubben ble lagt ut for salg så var det 4 kjøpere i følge media som stod klare til å kjøpe klubben, det virker jo som ren svada. Jeg begyner å lure på om Ashley prøver å selge klubben for 100 M.P + lånet på over 100 M.P. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2326 på: 04. Juli 2009, 22:56 »
Håper det skjer noe her nå jeg også. Ser helst at vi får en eier som tenker langsiktig og ikke mer med for flashe cash. Forøvrig er Kinnear friskmeldt, og det er bra. Alt er bedre en Chris Hougton. Kinnear fikk faktisk castle langt opp på tabellen over formlag før han fant ut han skulle bli syk

fredd

• Kaptein
    • Vis profil

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2328 på: 05. Juli 2009, 12:11 »
nufc.com:

Stalling and laughing:
Sale could take four more weeks

News reaches us from a reliable source that Mike Ashley's parting shot could be to hold out until the start of the new season, in an attempt to squeeze a few more million out of the sale of Newcastle United.

With our first pre-season game less than a week away the club is still in total limbo, with no manager and a squad full of players, many of whom are likely to be leaving the club.

As our rivals do deals left, right and centre the club are missing out on new players with each day that passes, scuppering our chances of a Championship challenge.

History suggests that bouncing back at the first attempt is our best chance of returning to the Premier League and anything that hampers that could see us in the same boat as Leeds, Forest, Sheff Wed, Southampton, Norwich etc. etc.

Just when you thought things couldn't get any worse....

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2329 på: 05. Juli 2009, 14:45 »
det er vanvittig fælt det her ???

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #2330 på: 05. Juli 2009, 14:48 »
Det er rett og slett ein håplaus situasjon. Ikkje får vi inn ein manager til sesongstart, og ikkje får vi gjort eit heilhjerta forsøk på transferbiten.
Det at Joke Kinnear driv og flørta med jobben no får meg til å grøsse, tenk kor mykje møkk han kjem til å hente til klubben.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2331 på: 05. Juli 2009, 15:22 »
Et jævla mareritt. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2332 på: 05. Juli 2009, 15:50 »
Ser ingen andre enn nufc.com som påstår at salget kan ta fire uker til. Nufcblog har troa at salget kan være fullført innen neste helg (men det har de trodd i flere uker da).
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2333 på: 05. Juli 2009, 19:55 »
Mike Ashley er rett og slett en real drittsekk. Hadde jeg fått sjansen, skulle jeg gjerna spydd han i trynet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2334 på: 05. Juli 2009, 20:06 »
Kjenner jeg blir oppgitt, lei meg og deprimert av situasjonen i Newcastle om dagen. Er ikke mye en fattig stakkar på tettstedet Raufoss får gjort med saken, men hadde jeg hatt muligheten, skulle jeg faktisk ha sendt en mail til Mike Ashley og bedt han selge asap. Trist hvordan han ødelegger klubben vår, trist...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2335 på: 05. Juli 2009, 20:10 »
Jeg er ingen voldsmann, men jeg hadde ikke hatt noe mot at Ashley fikk litt brutal behandling av noen. Ærlig talt. Den fyren er tvers igjennom ond, eller så er han tvers igjennom så dum at han faktisk blir ond.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2336 på: 06. Juli 2009, 15:06 »
http://www.chroniclelive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2009/07/06/newcastle-united-receive-bids-of-100m-for-club-72703-24086316/

DEREK LLAMBIAS has revealed that  “more than two bids at £100m” have been received for crisis club Newcastle United.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2337 på: 06. Juli 2009, 15:28 »
Da må vel Ashley akseptere. Nå har han hvertfall fått det han ba om.

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2338 på: 06. Juli 2009, 15:49 »
ja,selg din JÆVEL!!!!!! SELG!!!!!!! >:(
Joey Barton 7

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2339 på: 06. Juli 2009, 16:17 »
Beklager så mye til dere som ikke kan fordra min pessimisme, men jeg tror ikke et jævla sekund på ordene til Derek Llambias. Den tullingen kan si hva faen han vil, han har ALDRI snakket et eneste sant ord!

ALDRI!

Hvorfor skulle vi plutselig begynne å tro på ham nå, når samtlige rykter i media tilsier bud på £60-80 millioner?

Jeg tror faktisk mer på engelske tabloider enn jeg tror på Derek Llambias.

Beklager, men jeg tror fortsatt at klubben ikke blir solgt, og jeg tror heller ikke Ashley er så forbanna ivirig på å selge, som han gjerne vil ha det til.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon