20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 677967 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #2295 på: 30. Juni 2009, 14:53 »
Jeg vil ikke under noen omstendigheter at FF skal ha eierskap i denne klubben. Da vil jeg heller vente på en annen kjøper, og heller ta en ekstra sesong i CCC.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2296 på: 30. Juni 2009, 15:23 »
Jeg syns FF viser prov på at han vil langt mer fint med denne klubben enn Ashley. Fat Fred er fan i det minste, mens Ashley er Tottenham-supportert.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2297 på: 30. Juni 2009, 15:26 »
Det er tragikomisk. Jeg vil ikke ha noen av de...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2298 på: 30. Juni 2009, 15:29 »
Fat Fred er ikke ideelt, men slik situasjonen er, kan en ikke sitte å vente på at en hvit ridder skal ri inn på SJP. Det kommer nemlig ikke til å skje.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2299 på: 30. Juni 2009, 15:31 »
Shepherd er velkommen tilbake :) Alt er bedre enn Ashley. Og under Shepherd var vi jo Champions League.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2300 på: 30. Juni 2009, 15:35 »
Shepherd er velkommen tilbake :) Alt er bedre enn Ashley. Og under Shepherd var vi jo Champions League.

Hehehe, og da Ashley tok over for FF etterlot sistnevnte en klubb i ruin som hadde 1 milliard i gjeld og hadde brukt alle sponsorpengene på forskudd. Det er ikke bare Ashley som skal ha skylda for den situasjonen vi er i nå, FF var en sentral brikke også.

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2301 på: 30. Juni 2009, 15:36 »
Det paradoksale ved å selge klubben for 60 mill pund er at Christine Ronaldo ALENE er mer verdt enn hele Newcastle United... Begynner nesten å grine ved tanken.

Fikk du vite noe av "kilden" din i helga eller?

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2302 på: 30. Juni 2009, 15:37 »
Og hva hadde skjedd om ikke Ashley hadde kjøpt klubben og sletta den bunnløse gjelda som FF hadde satt oss i? Dere tenker alt for kortsiktig spør dere meg! Det blir som å kjøpe bil på kredittkort!

Ashley > Shepherd

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2303 på: 30. Juni 2009, 15:49 »

Hehehe, og da Ashley tok over for FF etterlot sistnevnte en klubb i ruin som hadde 1 milliard i gjeld og hadde brukt alle sponsorpengene på forskudd. Det er ikke bare Ashley som skal ha skylda for den situasjonen vi er i nå, FF var en sentral brikke også.

Kan jo vise seg at Shepherd gjorde noe lurt noe. Og Shepherd kommer tilbake uten Sir John Hall og de, og kan starte helt på nytt, med et nytt team rundt seg. Deler av milliarden har jo Ashley sletta, så det kan hende Shepherd tjener på dette hvis vi kommer oss tilbake dit vi var. Jeg har troa :)
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2304 på: 30. Juni 2009, 16:45 »
Ashley har bare flyttet gjelda over på seg selv...
Men jeg heller mot at jeg ønsker Sheperd inn jeg også. Hvertfall hvis alternativet blir Ashley. Da kommer vi bare til å sitte å vente på å bli solgt, og kommer oss ingen steder. Bortsett fra nedover da kanskje...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2305 på: 30. Juni 2009, 16:45 »
Jeg venter heller et halvår til dersom jeg må i stedet for Sheperd. Men nå er jo ryktene rundt Sheperd mer eller mindre avkreftet i The Chronicle i dag. Så vi må nok bare smøre oss med enda mer tålmodighet...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2306 på: 30. Juni 2009, 16:48 »
Begynner å bli litt nervøs når jeg ser at FF, sønnen Kenneth og Paul Stretford samarbeider. Det ville være litt av en eiertrio gitt..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2307 på: 30. Juni 2009, 16:49 »
Mention of the alleged Shepherd bid has brought forth a rash of contrary claims, with credence being given to the US-based consortium who undertook due diligence.

The findings of that financial process are understood to have complicated matters, with the purchase price no more than a starting point and further liabilities driving the real price up substantially. It's that latter situation that has caused doubts to surface over the Shepherd bid. 

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #2308 på: 30. Juni 2009, 17:39 »
Da Sir John solgt sin del til Ashley, fikk han så stor aksjepot at han kunne kjøpe resten av aksjene i Newcastle, så derfor var Shepherd nødt å selge sin del. Er nok derfor Shepherd er så forbanna på Ashley.

Ønsker Shepherd velkommen tilbake, for alt er bedre enn Ashley.
Newcastlesupporter siden 1992

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2309 på: 30. Juni 2009, 18:28 »
Det paradoksale ved å selge klubben for 60 mill pund er at Christine Ronaldo ALENE er mer verdt enn hele Newcastle United... Begynner nesten å grine ved tanken.

Fikk du vite noe av "kilden" din i helga eller?

Ble bare full og nedrøkt av gooood, fersk nylevert cubaner  ;D