20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 677390 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #2205 på: 20. Juni 2009, 14:39 »
Men så vil jo du for alt i verden unngå å se Alan Shearer som manager for Newcastle United da.
Jeg lever riktignok etter den teorien at Mike Ashley ødelegger denne klubben på pur faen, og at han er gjennomsyret av ondskap. Og at det er grunnen til at han kommer til å vente en uke før han gir Chris Hughton livstidskontrakt og avblåser salgsprosessen, og heller slår klubben konkurs.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2206 på: 20. Juni 2009, 15:28 »
Men så vil jo du for alt i verden unngå å se Alan Shearer som manager for Newcastle United da.

Ja, for det har jeg skrevet før, eller?

Forbanna tosk, skjønner ikke at jeg gidder å svare deg engang. At det skal være så vanskelig å holde seg på et saklig nivå å diskutere som folk flest!

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2207 på: 21. Juni 2009, 08:33 »
kan det ikkje skje noe snart? Håper på en avklaring så fort som mulig.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2208 på: 21. Juni 2009, 13:00 »
http://www.nufcblog.com/2009/06/21/newcastle-united-could-be-sold-this-week/

Sitat
There is a report in today?s newspapers that two bids have been accepted for Newcastle United, but it?s the News Of The World reporting it.

Sitat
The bids are said to be £80M and the two groups are said to be an American based group and one from the North-East. However, if we were making up a story, like the NOTW does every Sunday,  that?s maybe what we would say.

Er selvfølgelig NoTW som er kilden her. Dessverre. Men jeg er forsiktig optimist :)

http://www.nufcblog.com/2009/06/20/bids-now-being-received-for-newcastle-club/
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Henning Fjeldheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2209 på: 21. Juni 2009, 13:06 »
Problemet her er som kjent noe vi har slitt med de siste 10 årene.
Hver gang en viktig avgjørelse skal taes, så skjer det på feil tidspunkt.
Hvor mange ganger har ikke vi ansatt manager i September, som da har spillere de ikke ønsker, eller glapp muligheten for å hente de spillerene de egentlig ville hatt i klubben.
Denne gangen har i det minste Ashley lagt ut klubben for salg før overgangsmarkedet er stengt, men det hjelper ikke så mye når han bruker så forbanna langt tid på å få den solgt. At han ikke solgte til blodpris for ett år siden, kan han takke seg selv for.

I følge "sikre kilder" i klubben, skal salget være i orden innen 28.juni, og Shearer da være ansatt som manager. Hvor sikkert dette er, kan en jo spekulere i. For alt jeg veit kan denne kilden være en eller annen tulling som jobber i sunday sun.

Jeg skjønner også godt at Shearer enda ikke er offisielt ansatt. Du betaler ikke 1,3 milliarder for en klubb, uten at du selv skal ta avgjørelser. (eller jo, kanskje i Newcastle). Det ville da sett ut som om du ikke hadde hatt handlingskraft, noe en er helt nødt til å ha i denne klubben.
Jeg er 100% sikker på at den første "signeringen" vi får i år er Shearer og da har han handlelista klar. Han har nok brukt de siste ukene godt, for å finne spillere han mener passer i klubben og ikke minst spillere han vil kvitte seg med.
Alt faller ned på om han får jobben eller ikke. Ingen kjøpere tør å legge seg ut med en hel by, ansetter de Shearer vet de hva de får. Fult hus, disiplin og ett IkON som manager.

At det tar lang tid å få inn en ny driver forundrer meg ikke. Verden går ikke akkurat på skinner om dagen, og 100 millioner pund, + de 15 millionene Ashley krever ekstra er mye penger. Tallene har heller ikke vært tilgjengelig så altfor lenge, og forhandlingene skal begge parter være fornøyde med før de signerer en avtale.
Nå må vi også huske at media sikkert ligger ett par uker før oss, ettersom de skal selge aviser. Melder de at vi har 4 bydere, har vi kanskje 2, og kun en av de har kommet med ett urofmelt bud.

Er klubben solgt innen utgangen av juni, er vi tilbake på sporet. Da kan shoppingen begynne 1.juli, selv om jeg kanskje er mest opptatt av salgene før vi kjøper noen nye.

Stolt supporter siden 7.juli 1989!
20 years of pride & glory!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2210 på: 21. Juni 2009, 21:26 »
Det viktigeste er helt klart å få på plass Shearer. Eg mener også at det er viktig at han blir ansatt før 1. juli, så spillerne kommer tilbake og veit kem dei kommer til å måtte forholde seg til som manager. Dei viktigste spillerne er dei vi har, ikke dei vi kanskje får.
« Siste redigering: 21. Juni 2009, 21:38 av Sebastian Eriksson »

Peter

• Gjest
« Svar #2211 på: 21. Juni 2009, 21:31 »
Det viktigeste er helt klart å få på plass Shearer. Eg mener også at det er viktig at han blir ansatt før1.juni, så spillerne kommer tilbake og veit kem dei kommer til å måtte forholde seg til som manager. Dei viktigste spillerne er dei vi har, ikke dei vi kanskje får.

Hmm. Jeg tror du mener 1.Juli? ;)

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2212 på: 21. Juni 2009, 21:37 »
Gjør vel det  ;)

Henning Fjeldheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2213 på: 22. Juni 2009, 10:32 »
Bra artikkel:

http://www.twohundredpercent.net/?p=1549

Skjønner at et salg kan ta litt tid, forutsetningene er vel ikke akkurat de beste.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2214 på: 22. Juni 2009, 11:01 »
En oljesheik har hatt over en ny toppklubb i england visst. Ryktene er pompey, men det hadde vært kult om det hadde vært oss.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2215 på: 22. Juni 2009, 11:09 »
En oljesheik har hatt over en ny toppklubb i england visst. Ryktene er pompey, men det hadde vært kult om det hadde vært oss.

Etter hva jeg har lest er det en klubb i PL og alt tyder vel på at det er pompey.

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2216 på: 22. Juni 2009, 13:02 »
Etter det en journalist på et britisk blackburn forum sier, gjelder dette IKKE pompey, men en well-known club OUTSIDE the premier league..

Dette sa han igår:

"I'm not in a position to write anything official here, but a bit more on the Arab 'buyer.'
Just checked back on some old notes and need to put something right.
It was Manchester City and NOT Portsmouth he tried to buy last August.
That potential deal was teed up by, among others, Keith Harris at Seymour Pierce and Dave Richards from the Premier League.
I believe Keith Harris is currently working on finding a buyer for a well-known club...OUTSIDE the Premier League.

You can join the dots, I don't want to do so in print yet."

Pluss han sa dette idag:

"Newcastle United are likely to be bought by a foreign investor in the next few days...that's from someone currently inside the camp.
Whether it's this Qassimi chap or not remains to be seen."

Hvor ofte er det du hører media sier "in the next few days"?? alltid og skjer som regel aldri.

Så hvem vet, Keith Harris er iallefall ansvarlig for salget vårt.. Jeg vil først og fremst ha en løsning, så en manager kan bli ansatt..
« Siste redigering: 22. Juni 2009, 14:42 av MaKo »

Henning Fjeldheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2217 på: 22. Juni 2009, 13:33 »
Sjeiken kjøpte 60% av klubben.
Det ville aldri skjedd i Newcastle. Ashley skal ut 100%

pompey har jo allerede en sjeik i ryggen, så det er nok de

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2218 på: 22. Juni 2009, 13:36 »
Jeg blei litt spent nå, flere andre jeg har snakka med nå som sier dem er rimelig sikre på at det IKKE er pompey.

Henning Fjeldheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2219 på: 22. Juni 2009, 13:38 »
Jeg blei litt spent nå, flere andre jeg har snakka med nå som sier dem er rimelig sikre på at det IKKE er pompey.

For guds skyld, kommer det en araber full av gryn så sier ikke jeg nei takk  :)