20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 676810 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #2160 på: 10. Juni 2009, 19:01 »
Lurer på hvor sterk denne gruppen er økonomisk jeg.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2161 på: 10. Juni 2009, 19:08 »
Kan Gud for en gangs skyld være geordie?

Det holder visst pr dags dato ikke at julenissen er det, så vi får håpe på noen med litt mer kraft!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2162 på: 10. Juni 2009, 19:12 »
http://www.tudou.com/programs/view/JEmfBv-rytA/

Dette er vel mannen på toppen for denne gruppa, hvis jeg ikke surrer.

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2163 på: 10. Juni 2009, 19:19 »
John NORDMANN!?
Dette er for perfekt :D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2164 på: 10. Juni 2009, 19:24 »
I utgangspunktet høres han ut som den strake motsetning til Ashley. Ønsker 100% gjennomtenkte investeringer, og de driver altså med det motsatte av "reaksjonære investeringer" som han så fint kalte det. Altså det Mike Ashley gjennomførte da han fant ut at han ville ha et nytt leketøy.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2165 på: 10. Juni 2009, 19:30 »
I følge noen fra Singapor på andre Newcastle forum så er ikke denne gruppen spesielt pengesterke. De trodde egentlig ikke at de hadde nok penger til å kjøpe Newcastle heller, men kun bruker denne situasjonen som PR. Og dersom vi faktisk blir kjøpt at vi ikke kan regne med store investeringer.. Hvor sant dette er vet jeg ikke, men vi blir nok ikke "nye City" for å si det sånn.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2166 på: 11. Juni 2009, 00:19 »
I følge noen fra Singapor på andre Newcastle forum så er ikke denne gruppen spesielt pengesterke. De trodde egentlig ikke at de hadde nok penger til å kjøpe Newcastle heller, men kun bruker denne situasjonen som PR. Og dersom vi faktisk blir kjøpt at vi ikke kan regne med store investeringer.. Hvor sant dette er vet jeg ikke, men vi blir nok ikke "nye City" for å si det sånn.

Link?

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2167 på: 11. Juni 2009, 14:16 »
Ser det er skrevet på forsiden nå at 4 hold er intressert! Jeg er begyner å bli skeptisk til The Profitable Group pga. økonomien. . Hensiktene de har kommet med virker gjennomtenkte men har de penger til å gjennomføre det??
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2168 på: 11. Juni 2009, 15:52 »

Link?

Leste det i tråden som omhandler oppkjøp på newcastle-online.com . Orker ikke å lete den fram...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2169 på: 11. Juni 2009, 16:38 »
Kan også tyde på at det kan være hold i de påstandene. Står jo i dag at Ashley og co er skeptiske til om PG har pengene til å komme med et bra nok bud.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2170 på: 11. Juni 2009, 17:18 »
Når noe høres for godt ut til å være sant, så er det som regel det. Spesielt hva angår denne klubben.
Frustrerende. Akkurat nå hadde det fristet å være huleboer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2171 på: 11. Juni 2009, 19:59 »
Trur alle berre må vera forberedt på at alt går til helvette, og så tek vi det derifrå...

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2172 på: 11. Juni 2009, 20:48 »
Nå er det snart en månede siden Ashley la klubben ut for salg, og fortsatt er det vel ingen som har lagt inn noe bud. Begynner og bli utålmodig. Lurer på hvor mange signeringer vi kan gå glipp av, og hvor mange spillere vi mister, og om de eventuelt hadde blitt dersom Shearer hadde blitt ansatt med engang.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2173 på: 11. Juni 2009, 20:49 »
Tipper det går minst en måned til før det virkelig begynner å skje noe... Forbanna møkkaklubb. Jeg er så leeeeei!!!!!

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2174 på: 11. Juni 2009, 20:56 »
Vi har nok ikke en ny eier og Shearer på plass før sesongstart nærmer seg tenker jeg. Tror ting kommer til og bli mye verre.
Tror Ashley kommer til å selge MANGE spillere nå fremover, og så selge klubben til den som byr mest.
Vi må nok forberede oss på et par sesonger i Championship er jeg redd, og aldri om vi rekker å bygge et nytt lag hvis klubben ikke blir solgt i løpet av veldig kort tid.