20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 676066 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #2040 på: 02. Juni 2009, 20:12 »
Nå består jo denne oman gruppen av flere partnere med han sultanen i spissen. . Sultanen har 1,1 Milliard pund på bok mens de andre, gudene vet hva! Alt er bedre enn Ashley. . Bare se nå som vi rykker ned, han feiger ut med en gang. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2041 på: 02. Juni 2009, 20:29 »
Ja er egentlig ALT bedre enn Ashley?? Ja, jeg vil ha han vekk så fort som mulig. Men jeg er meget skeptisk til å selge klubben til hvem som helst. Jeg har aldri vært noe fan av at styrtrike arabere og russere kommer å kjøper klubber for å gjøre de til sitt leketøy. Eller som denne sultanen har planer om, å gjøre Oman til et mer kjent sted for å konkurrere med Dubai osv.

Klart det er morro hvis det viser seg at denne sultanen har fotballkløkt og tar alle de riktige beslutningene, men hva er egentlig sannsynligheten for det? For all del, det kan fungere. Men jeg er meget skeptisk, å ser heller at vi prøver å selge til en gruppe "lokale" investorer..

Vi har klaget på at Ashley og co oppholdt seg i London. Tror vi at Sultanen flytter til Newcastle?? Neppe.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2042 på: 02. Juni 2009, 20:40 »
Jeg tror ikke sultanen flytter til Newcastle og jeg godtar ikke hva som helst, men tenk på hvor ille det har vært å være Newcastle supporter de siste 2 årene. . Media har nærmest sendt haggelskudd etter oss all time. . Mike Ashley er og forblir en jævel som jeg håper taper store summer ved et salg nå. Han har lagt ut denne klubben før med en prislapp på 400 mill pund!!!! Er han riktig klok? Dubai gruppen har etter all sannsynelighet vært og snust på oss men heller kjøpt Man City for de var tilgjengelig for en  billigere penge. Får vi inn en eier uten penger tror jeg det kan ta langt tid før vi rykker opp igjen men er disse oman folka villige til å spytte inn flere hundre millioner pund så synes jeg vi skal være fornøyde, og håper inndelig vi også vil være gjeldsfrie inn mot sesongen nå.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2043 på: 02. Juni 2009, 20:46 »
Det jo kun rykter at denne sultanen skal skyte inn så mye penger i klubben. Når Ashley kom gikk jo ryktene om at vi skulle handle for en milliard !

Jeg er også dritt lei Ashley, men vet ikke om dette er riktig vei å gå. Jeg håper i det lengste at det kommer lokale investorer som VET nok om Newcastle som by og som klubb til at vi får en stabil og sikker fremtid. En eier som bor i Oman og som bruker Newcastle som en markedsføringskampanje har jeg virkelig ikke så veldig stor tro på! Men for all del, dersom de kommer med tonnevis av penger og fotballkløkt er jeg ikke negativ!

En på NO utrykker det er frykter :

What i can tell you about arabs is that they are impatient bastards and status mad. NUFC have no profile in the middle east just as portsmouth and man city didnt have, but the Premier league has a massive profile which is why all these stupidly rich arabs are throwing cash at it, its the latest must have and anyone in the middle east wants a piece just to try and prove they are the wealthiest. So trying to convince an arab consortium to buy a non premier league club regardless of the size is virtually impossible, they would rather buy one of the newly promoted teams and throw wedge at it than be associated with a second tier team. Sorry but thats the truth. I say virtually because there are some consortiums out there who have not got the funds they claim to have, they want the status without the wedge, and they may attempt a purchase of NUFC in attempt to increase their social standing.

Most likely there is a UK consortium making Ashley a low offer, he has "leaked" this arab rumour to panic push the price up to the UK consortium. Dont anyone get your hopes up because it isnt going to happen. And if it does it will be a disaster in terms of funds, arabs are ruthless bastards expect the club to loaned up to the hilt and the cash to disappear.
« Siste redigering: 02. Juni 2009, 20:52 av Lars Thomas Nistad »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2044 på: 02. Juni 2009, 23:02 »
Må skyte inn en liten ting - om eieren bor i London eller Burma er forsåvidt uvesentlig - det folk klagde på var at administrasjonen av klubben lå i London og ikke Newcastle.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2045 på: 03. Juni 2009, 13:40 »
Er det noe nytt ang salg av klubben? Håper dette løser seg ASAP med tanke på managersituasjonen, spillerer som vil bli/ikke vil bli og hele dritten som Ashley har dratt oss ned i..   :-\

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2046 på: 03. Juni 2009, 14:42 »
Det jo kun rykter at denne sultanen skal skyte inn så mye penger i klubben. Når Ashley kom gikk jo ryktene om at vi skulle handle for en milliard !

Jeg er også dritt lei Ashley, men vet ikke om dette er riktig vei å gå. Jeg håper i det lengste at det kommer lokale investorer som VET nok om Newcastle som by og som klubb til at vi får en stabil og sikker fremtid. En eier som bor i Oman og som bruker Newcastle som en markedsføringskampanje har jeg virkelig ikke så veldig stor tro på! Men for all del, dersom de kommer med tonnevis av penger og fotballkløkt er jeg ikke negativ!

En på NO utrykker det er frykter :

What i can tell you about arabs is that they are impatient bastards and status mad. NUFC have no profile in the middle east just as portsmouth and man city didnt have, but the Premier league has a massive profile which is why all these stupidly rich arabs are throwing cash at it, its the latest must have and anyone in the middle east wants a piece just to try and prove they are the wealthiest. So trying to convince an arab consortium to buy a non premier league club regardless of the size is virtually impossible, they would rather buy one of the newly promoted teams and throw wedge at it than be associated with a second tier team. Sorry but thats the truth. I say virtually because there are some consortiums out there who have not got the funds they claim to have, they want the status without the wedge, and they may attempt a purchase of NUFC in attempt to increase their social standing.

Most likely there is a UK consortium making Ashley a low offer, he has "leaked" this arab rumour to panic push the price up to the UK consortium. Dont anyone get your hopes up because it isnt going to happen. And if it does it will be a disaster in terms of funds, arabs are ruthless bastards expect the club to loaned up to the hilt and the cash to disappear.

Sjølvsagt hadde det beste vore at ein eller fleire frå Newcastle hadde kjøpt klubben. Men ein veit jo aldri kva ein får. Verdt å merka seg, er kva Sir Hall sa når han solgte sin del til Ashley:

"We've had quite a few people come to us, but many of them weren't right. I feel Ashley and his team are right. He'll take us to a new dimension. I'm certain he'll be good for the club or I wouldn't have sold to him."

"He knows the passion of the fans, he knows how much it means on Tyneside. I've talked to him enough to be assured they've got the passion for the club as we all have.

"You can't run a club without being attached to it. You can't run a club without feeling for it because it is about people, it's about the passion of the people. He knows the supporters are passionate."

Vi har alle sett korleis det gjekk. Kanskje ein av dei andre som prøvde seg var arabiske oljesjeikar, i ettertid kan ein vel sei at dei kunne ikkje gjort det vere enn Ashley. Så ein ting er sikkert, vi veit ikkje kva eigar vi får uansett kor ein kjem frå og kor mykje pengar han har.
« Siste redigering: 03. Juni 2009, 14:45 av lgrinde »

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #2047 på: 03. Juni 2009, 14:46 »
Kloke ord, men snakk om skivebom ::)
sunt pueri pueri puerilia tractant

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2048 på: 03. Juni 2009, 16:41 »
Helt på jordet var han ikke.
Mike Ashley har latt seg styre av supporterne i for stor grad.
På samme måte som Shepherd. Men Shepherd ville denne klubbens beste. Mike Ashley vil sitt eget beste.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2049 på: 04. Juni 2009, 11:53 »

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2050 på: 04. Juni 2009, 12:39 »
http://newutd.no/index.php/arkiv/2009/06/04/ny-eier/

Skeptisk. Både til om det skjer eller om det er det beste for klubben.

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2051 på: 04. Juni 2009, 13:55 »
hmmm... hvor mye solgte shepard klubben for? Han er hvertfall villig til å kjøpe gode spillere. Hvis han kjøper klubben for det den er verdsatt til nå, så burde han jo ha gjort et kupp! tviler sterkt på ryktene men...
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2052 på: 04. Juni 2009, 13:57 »
Det er neppe det beste, men en soleklar forbedring fra Mike Ashley.
Nå syns jeg det er langt fra et slag golf til en sånn ting - nå vet jeg dog ikke hvor nær Mary Poppins og Fat Fred har vært hverandre tidligere?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2053 på: 04. Juni 2009, 14:33 »
Etter det jeg har forstaatt saa har Shearer 3-5 faste golfkompiser og han bruker golf som moeter ifm business saa det er derfor ryktene om dette begynte aa gaa i dag.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2054 på: 04. Juni 2009, 15:56 »
Jeg blir faktisk fornøyd dersom Shepherd og de nye folka hans tar over klubben jeg. En kan si hva en vil om Shepherd, men da han var her var i Champions League og kom på 3.plass i ligaen. Og jeg tror han vil gi Shearer god tid samt penger til de spillerne han ønsker. Ser positivt på det hvis han kommer. Økonomien var vel litt skakkjørt sist, men han har sikkert lært, får vi håpe :)
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.