20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 682247 ganger)

0 medlemmer og 7 gjester leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #1770 på: 09. Feb. 2009, 21:33 »
Gadd ikke å lage en ny tråd for Derek Llambias, da han ikke er verdt det!
Men han har visst svart på spørsmål fra fans, via The Evening Chronicle og The Journal.
http://www.sundaysun.co.uk/sport/newcastle-utd/newcastle-utd-news/2009/02/09/nufc-chiefs-talk-to-the-chronicle-and-journal-61634-22889398/

Overraskende!

Intervjuet er ikke i denne artikkelen, men håper den kommer ut på nett :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1771 på: 10. Feb. 2009, 15:23 »
Håper det blir lagt ut på nett etterhvert. Hvis ikke trenger vi Radar til å gjengi sentrale deler av intervjuet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1773 på: 10. Feb. 2009, 15:42 »
Mike Ashley hadde trengt en medierådgiver, som kunne fortalt ham at det å holde kjeft ikke nødvendigvis er den beste strategi. Snarere tvert imot.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1774 på: 10. Feb. 2009, 17:17 »
Det står jo ein del fornuftig der. Men for all del, eg er ikkje overbevist endå. Og einaste måten få tilbake tilliten frå fansen e jo nettopp å få til den 5 års planen der. Og då må jo ein sjå ei positiv utvikling framøve...Kan jo starta med ein manager som kan ta oss der i løpet av 5 år. Kinnear er sjølvsagt ikkje den mannen.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1775 på: 10. Feb. 2009, 18:19 »
Rakk ikke å kjøpe Chronicle på jobb i dag men den er i hånd straks og skal lage et sammendrag i nyhetene på forsiden så snart jeg har fått ungeflokken litt rolig for kvelden.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1777 på: 11. Feb. 2009, 19:37 »
Vi var på 10ende plass noen sesonger tilbake. Men uten uefacupplass eller clplass sier det seg selv at det må gå nedover.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1778 på: 11. Feb. 2009, 19:44 »
Korleis målast det der ? Er det utifra omsettning med salg av drakter osv ?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1779 på: 11. Feb. 2009, 21:32 »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #1780 på: 12. Feb. 2009, 15:28 »
Okei, nå vet jeg ikke om Kinnear får fortsette av legen eller Ashley og jeg ser at Brian Robson og Terry Venables er sett på som kortsiktige løsninger. Også spør jeg meg selv, hvorfor ansette en midlertidig løsning igjen? Er de tjukke i huet? Ansette en manager midt i sesongen, en midlertidig sådan og 3 mnd senere ansette en ny midlertidig en. Jeg gir meg ende over! Det denne klubben trenger er, som alle vet, kontinuitet, noe som vi har ingenting av.

Keegan stikker --> Ashley skal selge.
Kinnear kommer --> greier resultater, fansen roer seg ned
Ashley bestemmer seg for å satse videre på klubben --> Ny midlertidig manager.

Noe stemmer ikke helt her. Nå som han har bestemt seg for å bevilge mer engergi i form av kraft og penger syns jeg pokker meg at han kan ansette en permanent løsning som er ment over flere ÅR! Hvorfor skal de satse på fremtiden i unge spillere da de hele veien bare har midlertidige løsninger og sparer managerene i hytt og pine. Det blir på en måte som om de snakker mot seg selv, med den nye transferpolitikken.

Jeg sier ansett Shearer med en gang. Få han til å inngå kompromiss med Wise (som åpenbart har en høy stjerne hos Llambias) hvor de deler ansvaret for transfers. Det syns jeg Sheaer kan tåle i en liten periode, gjør han det bra, og Shearer vil ha han bort senere, tørr ikke styret gjøre annet enn å får bort dvergen. Høres kanskje litt lett ut, men. Shearer har for meg alle kvaliteter som kan gjøre han til en stor manger. Han har lederegenskaper til tusen, han er bestemt, vet hva han driver med og har åpenbar respekt blant spillerene og fansen. Kanskje også Owen kommer til å bli med Big Al som manager!
« Siste redigering: 12. Feb. 2009, 15:32 av Nico »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1781 på: 12. Feb. 2009, 15:51 »
Det er ikke fysisk mulig å inngå noe som helst slags kompromiss med Dennis Wise. Selv ikke Dennis Wise klarer det. Han starter heller en krangel med seg selv, før han inngår et kompromiss med seg selv.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1782 på: 12. Feb. 2009, 15:59 »
Det er ikke fysisk mulig å inngå noe som helst slags kompromiss med Dennis Wise. Selv ikke Dennis Wise klarer det. Han starter heller en krangel med seg selv, før han inngår et kompromiss med seg selv.

Nok et kløktig innlegg fra deg. Jeg skal vedde på at det er enda værre å inngå kompromiss med Kevin Keegan, og sikkert ikke så veldig mye enklere med Alan Shearer heller(som alle er ekstremt ærgjerrige personer). Uansett, tror du virkelig Dennis Wise bestemmer så jævlig mye i den klubben her? Han gjør ikke det, fordi da hadde Per Ciljan vært Newcastle spiller, mens blant annet Joey Barton hadde vært borte. Det Dennis Wise gjør og som er jobben hans, er å kartlegge spillere og ordne overganger, så er det opptil manager å bestemme; ja eller nei. Man kan si hva man vil om kvaliteten på det arbeidet Wise utfører, men så jævli mye makt har han ikke. I enkelte overganger kan styret bryte inn og overprøve manager, noe jeg regner med ble gjort i Milner saken, men dette er noe som er helt vanlig i alle klubber. Mulig Wise har en rolle der, men det blir ikke rare greiene i den store sammenhengen.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1783 på: 26. Feb. 2009, 18:02 »
I september var det:
Sitat
I was always prepared to bank roll Newcastle up to the tune of £20 million per year but no more.
Nå er det i følge Llambias:
Sitat
"He is willing to put in around £10m every year, but the rest of the money, for transfers and so on, has to be generated by the club's own business activity."

Hmm Intresangt, Om ein leser utav denne kurven så kan det sjå ut til at det kjem eit statement av Ashley til sommeren som lyder noke ala: 
Sitat
I am prepared to bankroll Newcastle up to £0 million each year but no more. That Is my bargain.

venter i spenning  :)

Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1784 på: 26. Feb. 2009, 22:58 »
Llambias said: "The reaction was so big it was naïve on our part - we didn't realise how big it would be.

"Kevin is the messiah. He is a great guy, I promise you, Kevin was where we wanted to go."

Samtidig sier Llambias at klubben er like ved å bli enig om summer til Mallorca (Gutierrez) og King Kev. Ergo King Kev-saken ser ut til å ende langt penere enn man hadde fryktet. Godt!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida