20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 679875 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #1740 på: 25. Jan. 2009, 19:57 »
Vanskelig og vær uenig i dette ja.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1741 på: 25. Jan. 2009, 21:09 »
Ja, glimrende sagt av selveste FF.
Hadde de bare kunnet ta noe av dette til seg å satt det fra teori til praksis.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1742 på: 26. Jan. 2009, 17:34 »
Shepherd har alltid visst å snakke for seg. Men han har et poeng. Han gjemte seg aldri. Han sluntret aldri unna. Selv om han gjorde mye rart i sin tid, så var han alltid i skuddlinjen. Han satte seg der bevisst. Han tok ikke første fly til statene straks fansen begynte å sutre. Han begynte straks å se etter mulighet for å kjøpe deres tillitt igjen, for en stakket stund.

Mike Ashley gjør ikke det heller. Han gjør ingenting. Ikke stiller han penger til rådighet, ikke plasserer han seg i skuddlinjen, og han ytrer ikke et kløyva ord. Det gjør heller ikke Llambias eller Wise.

Joe Kinnear står der helt alene, og i frykt for å miste jobben, så kritiserer han sine forgjengere for å ha gjort en dårlig jobb.

Jeg vil nødig se Fat Freddy Shepherd som styreformann igjen, men han skal ha for at han elsker klubben like mye som vi gjør. Det har han alltid gjort. Han hadde bare litt snedige måter å vise det på.
Men nøyaktig hvor er Ashleys kjærlighet til denne klubben? Ashleys lojalitet ligger til pengene, og ingenting annet. Men han ser ikke ut til å ha forstått at et godt fotballag vil gi stor økonomisk avkastning på sikt. Man kan ikke spare seg til suksess. Det Mike Ashley gjør, er å spare seg til fant. Hva godt kommer ut av det, Mike?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1743 på: 31. Jan. 2009, 12:16 »
Meget god artikkel. En hel del sentrale poenger, som jeg har prøvd å messe om i ukesvis, men ikke akkurat møtt med anerkjennende nikk fra massene.

Hvorfor drar Given? Jo, fordi klubben endelig har vist sitt sanne ansikt, og tatt tjue steg bakover, bare på et halvår. Vår mest trofaste og aller beste spiller gidder ikke dette styret lenger. Manageren er inkompetent, styret er en gjeng tullinger som ikke vet opp og ned på et fotballmål. Og klubbens eier gidder ikke ytre et eneste ord til noen i klubben.

Hvorfor drar Owen? Av nøyaktig samme grunn, selvfølgelig. Owen har store ambisjoner på vegne av seg selv, og har en landslagsplass han må vinne tilbake. Da må han bort fra Newcastle. Det er åpenbart for alle og enhver. Unntatt et par stykker på dette forumet som mener Owen burde vært like lojal som Alan Shearer. Og det mot en klubb som han har absolutt ingen forbindelser med, utenom en kontrakt som går ut etter sesongen.

Hvorfor drar N'Zogbia? Hvorfor har N'Zogbia slått seg helt vrang de siste dagene? Fordi Shay Given og Michael Owen rømmer så snart de kan. Klubbens beste spillere skynder seg bort. Og i sommer kan jeg garantere at Obafemi Martins følger med. Det gidder ikke N'Zogbia å sitte å se på, så hvorfor skal vi slakte ham av den grunn?

Nei, nettopp.

Og hva er hovedårsaken til at klubben vår er i fullstendig oppløsning? Jo, han heter Mike Ashley, og er en forretningsmann fra London, som egentlig er Spurs-supporter, men som overtok denne klubben for moro skyld, og som har lagt dens fremtid fullstendig i grus.
Fra i dag av er det skuddpremie på denne kjeltringen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1744 på: 31. Jan. 2009, 12:47 »
En treffende artikkel ja, som har rett i det den sier. Ikke stort mer å si om det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1745 på: 03. Feb. 2009, 22:18 »
Flere medier melder at Mike Ashley vil sparke Dennis Wise. Her hiver også den seriøse avisen Telegraph seg på. Dette har jo også vært spekulert i noen dager nå.

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/leagues/premierleague/newcastle/4437387/Newcastles-Mike-Ashley-urged-to-part-with-Dennis-Wise.html

Noen andre medier melder videre at Ashley er interessert i å bringe enten Shearer eller Bruce inn som manager i sommer (forhåpentligvis før)!

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1134562/Newcastle-deny-Ashley-set-axe-Wise-bring-Shearer-Bruce-manager.html

Spennende! Håper det ligger noe i dette og at vi får den nødvendige forandringen i klubben før sesongen er over.
Hadde jo vært fantastisk med Bruce eller Shearer! Jo før jo bedre!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1746 på: 03. Feb. 2009, 22:34 »
Hvis Ashley har tenkt seg en fremtid som eier for denne klubben så er sparking av Dennis Wise et greit sted å begynne, videre må han kvitte seg med Derek Lliamba. Da viser han at han tar ansvar for denne klubben, så får vi se om Alan Shearer kunne tenke seg å takke ja til en jobb, jeg tviler, men hvis Shearer takker ja til managerstolen i Nufc er det et bevis på at vi kan stole på Ashley. Men det er en jævla lang vei å gå før vi kan slå oss til ro med Ashley som eier, hvis det i det hele tatt er mulig.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1747 på: 03. Feb. 2009, 23:18 »
Om han tenker og hente inn Bruce/ Shearer koffer har han då tilbudt Kinnear langtidskontrakt ? Er Bruce/ Shearer backup?  :)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1748 på: 03. Feb. 2009, 23:21 »
Kan hende Ashley merker de ganske klare signalene om at INGEN vil ha Kinnear da.
Dersom han skulle kvitte seg med Ashley og få inn en ekte styreformann, og atpåtil klare ansette Shearer og Bruce - da er han langt på vei kommet i gjennoppbygginga av et visst tillitsforhold til geordiene, selv om han fortsatt har en hel del å bevise.
Men, det verste er at det er ikke så lang vei å gå heller - ihvertfall ikke en eventuell henting av Steve Bruce! Nå står det jo i Daily Mail-linken at kilder i klubben har benektet at det er noen sannhet i sparkinga av Wise da...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1749 på: 04. Feb. 2009, 10:32 »
Ashley kvitte seg med Ashley? Jo, takk. Gjerne det.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1750 på: 05. Feb. 2009, 10:40 »
Ja nå kommer nok alt til å bli så mye bedre.

http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2009/02/05/ashley-pledges-to-spend-more-time-running-nufc-61634-22858740/

Bobby Robson fortalte vel dette til Ashley for over et år siden.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1751 på: 05. Feb. 2009, 13:26 »
Hadde helst tatt bruce. Fått til utrolig mye i Wigan og kjøpt veldig smart. Fått til mye ut av lite.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1752 på: 05. Feb. 2009, 15:00 »
Ja, dette tror jeg ikke helt før jeg for se det over en lengere periode.
Men vist han mener det, er jeg posetiv til dette fra selveste Ashley. Håper han ser det trenge flere proffisjonelle til for å drive en fotball klubb, å ansetter noen med erfaring til å styre skuta.
Vi skal være evig takknemlig, vist vi ikke rykker ned i år. Å det skal Ashley å de andra idiotene som har styrt oss til der vi er nå. Men det finnes tilgivelse å vist de innser hva de har gjort å gjør noe med det, ja da har de min støtte.
Men dette forutsetter flere ting.
Klubben skal drives proffisjonelt, det skal ansettes folk med erfaring til å styre oss\klubben videre.
Klubben må ansette flere proffisjonelle trenere å virkelig gjøre noe med fysio siden.
Klubben må ha en grundig gjennomgang om hva som gjør at vi er så skadeutsatt. Trening\treningsfelt, treningsmetoder osv.
Klubben må hente spillere sånn at vi har spillerstall som er i samsvar med hva som er målsetning for klubben. Her mener jeg det burde gjøres mye, hente spillere som kan være med å styre laget, å samtidig være inspiratorer å forbilder for alle du unge talentene vi har i klubben.
Må få en trener som er proffisjonell å som kan utvikle spillere å lage samhold i laget.(er ikke kinnear)

Om dette blir innfridd blir jeg meget glad, å jeg hadde vært en lykkelig supporter.
Ashley, du har frem til August til å vise hva du vil med Newcastle, å da vil vi å se om du virkelig mener hva som blir sagt.
Lykke til alle sammen 8)
« Siste redigering: 05. Feb. 2009, 15:02 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #1753 på: 05. Feb. 2009, 15:40 »
Stemmer for Shearer som manager med Speed som sin assistent ;D
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1754 på: 05. Feb. 2009, 16:07 »
Ser at Zog og Given kommer med velfortjent kritkk til henholdsvis klovnemanageren vår og sjefene på toppen.
Kan ihvertfall konstatere at Given kommer med velrettet kritikk...
« Siste redigering: 05. Feb. 2009, 16:12 av Kristoffer »