20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 679809 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #1725 på: 20. Jan. 2009, 20:41 »
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1726 på: 21. Jan. 2009, 10:56 »
Hvilken kundeservice tar ikke betalt i norge?

har du sjekket takseringen din når du ringer 815nr? det er jo sånne nummer som brukes til alle banker og etater du skal ha kontakt med. så dette er vell ikke det værste?

folk tror verden er gratis, den er ikke det. og det koster penger å drive en klubb, og når vi ønsker mer økonomi og satsing, så er dette en måte som vil kunne minke utgiftene i å drifte kundeservice, samt øke inntektene til klubben.

Har ikke Ashley også sagt at han ikke vil ta utbytte i klubben før den er 100% på bena?
Han kom, ble mett og dett var dett....

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1727 på: 21. Jan. 2009, 11:18 »
Ka har kundeservice i Norge med saken og gjer.
Så det er greit at lojale fans nå også må betale telefonavgift til Ashey for og få bestillt billetter? Eineste grunnen for nummerskifte er som sagt under.
Sitat
It's just another way of fleecing loyal fans to make money on the cheap.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1728 på: 21. Jan. 2009, 17:26 »
Eller for å få folk til å bestille billetter på nettet i steden?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1729 på: 22. Jan. 2009, 16:39 »
Eller for å få folk til å bestille billetter på nettet i steden?
Og de stakkarene som ikke tilhører vår internett-verden skal derfor flåes med vanvittige tellerskrittpriser når de ringer for å bestille billetter? Skal de snart ta inngangspenger ved døra til Box Office også?

Alle har ikke internett, og alle trenger ikke bruke internett. Noe mange har en lei tendens til å glemme. Det finnes eldre mennesker som gjerne vil se fotballkamper også, som ikke lever i vår internett-verden. Det er da nødig deres feil at de er "for gamle" for internett. Man trenger ikke flå dem av den grunn.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1730 på: 22. Jan. 2009, 16:55 »
Er 5kr minuttet det værste? alt beror jo på hvor lang ventetid en sånn samtale har, hvis du da bruker maksimalt 4 minutter på en sånn samtale så har det kostet deg 20kr. dette er penger som man knapt merker selv, men den bidrar til å styrke økonomien i klubben.

Skjønner ikke at vi ikke godtar at klubben tjener penger, men vi krever at vi skal bruke enorme summer på spillere. en plass må disse pengene hentes, og hvis vi kan med en sånn liten avgift øke inntektene på klubben med 2%, så synes jeg det er helt greit.

Er ikke snakk om å flå noen det her... overdramatisering.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1731 på: 22. Jan. 2009, 16:57 »
Syns vel også det blir vel overdrevent dette, men prinsippet er jo at Ashley henter mer og mer penger fra supporterne når vi sportslig blir dårligere og dårligere. Derfor føles det vel kjipt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1732 på: 22. Jan. 2009, 17:01 »
Og hva koster ventetiden da?
Det står det ingenting om. Verken for norske kundeservice-telefoner eller for Newcastle United Box Office.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1733 på: 22. Jan. 2009, 17:55 »
Og hva koster ventetiden da?
Det står det ingenting om. Verken for norske kundeservice-telefoner eller for Newcastle United Box Office.

Den koster vell minuttprisen. Det som oftest skjer når du ringer en samtale til en sånn telefon er du først kommer til en velkomstbeskjed, så får du ventemusikk. Da starter minutt takseringen med engang.

så hvis du venter i 2 minutt på svar, og snakker i 2 minutter så blir det 4 totalt. så er det vell en oppkobling der også såvidt jeg skjønner.. så da blir det vell 26kr for en sånn samtale hvis jeg ikke har missforstått veldig det som står på engelsk her.

Det finnes betydelig mye verre priser i Norge. F.eks 1881. Noen som vet hva det koster å ringe dit?
6,30 i oppkoblingsavgift. 17,60-19,50 i minuttpris. Det er å flå folk. Det kan jeg ikke si om penger som går til klubben i sitt hjerte.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1734 på: 22. Jan. 2009, 19:58 »
Jeg har ringt til SJP for å kjøpe billetter til Newcastle kamper før, og ventetiden har til tider vært veldig lang Husker for noen år tilbake hvor jeg skulle ha billetter til en hjemmekamp mot Arsenal. Ventet i minst 20 min før jeg kom igjennom. Fikk dog billetter
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1735 på: 24. Jan. 2009, 09:34 »
kan jo ikke sammenligne ventetiden som var mange år tilbake med den som er idag. dyrere telefon åpner jo for muligheten til bedre bemanning og mindre kø. så argumente der vil jo gå på kvist.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1736 på: 24. Jan. 2009, 11:52 »
kan jo ikke sammenligne ventetiden som var mange år tilbake med den som er idag. dyrere telefon åpner jo for muligheten til bedre bemanning og mindre kø. så argumente der vil jo gå på kvist.

Ja de vil nok bruke inntektene på nettopp det du skriver her.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1737 på: 24. Jan. 2009, 12:01 »

okei. unnskyld.. de blir nok å gå rett på bankkontoen til Ashley.... det du mener ikke sant?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1738 på: 24. Jan. 2009, 12:13 »

okei. unnskyld.. de blir nok å gå rett på bankkontoen til Ashley.... det du mener ikke sant?

Nok en gang treffer du blink. Imponerende.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1739 på: 25. Jan. 2009, 19:38 »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida