20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 679101 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #1695 på: 18. Jan. 2009, 23:00 »
Greit å vite litt om hva andre supportere mener om situasjonen i klubben. Dette skriver en West Ham supporter på NO forumet.

Hi guys, i'm a west ham fan. I gotta say Mike Ashley is doing is totally ruining your club. He's an absolute disgrace and you guys deserve much better.

He has absolutely no idea how to run a football club and the people he has employed are no better. There's so many areas on the pitch that needs to be addressed and he's totally ignored it for two seasons.

I hate to say it but if you guys don't invest wisely and quick it's going to go right to the wire this season.

I wasn't in favour of your support for Keegan as I don't think he is up to it anymore...but Joe Kinnear? I can't believe this Ashley bloke. What planet is he on? Why hasn't he seeked any advice from anyone with half an inkling of European football knowledge? It's a shame for English football the way he's ruined your club.

If any set of fans in England can force the removal of a chairman, then it's Newcastle. There's so many club on the continent where the fans have succeeded in their protests.

p.s Please don't ban me for being an outsider, i'm not out to wind anyone up. I have a soft spot for you guys and I love the city.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1696 på: 18. Jan. 2009, 23:08 »
Er jo lov håpa på fortsatt PL spel neste sesong og at ny eigar med Shearer som manager kjem inn...Lov å drøyma ::)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1697 på: 19. Jan. 2009, 16:53 »
Jeg ser ingen motsetning mellom det å støtte spillerne og LAGET gjennom vanskelige tider, og samtidig kreve at Mike Ashley og hans menn fordufter for godt. Vi kan ikke vente til sesongen er omme. Da kan det være altfor sent. Derfor må man handle NÅ!
Jeg kan gi Ashley en ørliten sjanse til å vise at han vil Newcastles beste, ved å hoste opp noen millioner som vi så definitvit skal ha stående i banken, med mindre Ashley har puttet dem i egen lomme og brukt dem på piker, vin og sang i statene. Men de millionene må hostes opp as we speak, for at denne klubben skal ha en ørliten sjanse til å overleve.

Det er ikke Joe Kinnears feil at stallen er syltynn, det er heller ikke Keegans eller Allardyces feil. Allardyce ville jo gjerne beholde de spillerne han hadde overtatt fra Roeder, og spe på med spillere som Barton, for å gjøre stallen bredere og mer komplett. Men det fikk han ikke lov til. Keegan maste hver dag om at stallen var tynn og liten og ikke god nok, og sa at fansen ikke skulle uroe seg over salget av Milner, fordi pengene kom til å bli brukt til å investere i forsterkninger. Hvor har du så gjort av pengene våre, Ashley?

Selvfølgelig må man protestere nå. Og man må protestere mer høylytt enn sist. Vi MÅ få bort Mike Ashley før det er for sent. Før denne klubben går i grava. Og denne klubben går så definitivt i grava om vi rykker ned. Et nedrykk er overhodet ikke godt for oss. Det vil ødelegge den klubben vi alle er så glad i, og vi vil bli stående igjen med en fjern, fjern, fjern historie om "den gang da". Vi vil robbes for talenter, vi vil robbes for klassespillere og vi vil bli sittende igjen med Joe Kinnear, Dennis Wise, Derek Llambias og Mike Ashley.'

Høres det fristende ut, alle dere som mener at vi må slikke Ashleys bakende frem til denne klubben, slik vi kjenner den, er historie?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1698 på: 19. Jan. 2009, 17:14 »
Jeg ser ingen motsetning mellom det å støtte spillerne og LAGET gjennom vanskelige tider, og samtidig kreve at Mike Ashley og hans menn fordufter for godt. Vi kan ikke vente til sesongen er omme. Da kan det være altfor sent. Derfor må man handle NÅ!
Jeg kan gi Ashley en ørliten sjanse til å vise at han vil Newcastles beste, ved å hoste opp noen millioner som vi så definitvit skal ha stående i banken, med mindre Ashley har puttet dem i egen lomme og brukt dem på piker, vin og sang i statene. Men de millionene må hostes opp as we speak, for at denne klubben skal ha en ørliten sjanse til å overleve.

Det er ikke Joe Kinnears feil at stallen er syltynn, det er heller ikke Keegans eller Allardyces feil. Allardyce ville jo gjerne beholde de spillerne han hadde overtatt fra Roeder, og spe på med spillere som Barton, for å gjøre stallen bredere og mer komplett. Men det fikk han ikke lov til. Keegan maste hver dag om at stallen var tynn og liten og ikke god nok, og sa at fansen ikke skulle uroe seg over salget av Milner, fordi pengene kom til å bli brukt til å investere i forsterkninger. Hvor har du så gjort av pengene våre, Ashley?

Selvfølgelig må man protestere nå. Og man må protestere mer høylytt enn sist. Vi MÅ få bort Mike Ashley før det er for sent. Før denne klubben går i grava. Og denne klubben går så definitivt i grava om vi rykker ned. Et nedrykk er overhodet ikke godt for oss. Det vil ødelegge den klubben vi alle er så glad i, og vi vil bli stående igjen med en fjern, fjern, fjern historie om "den gang da". Vi vil robbes for talenter, vi vil robbes for klassespillere og vi vil bli sittende igjen med Joe Kinnear, Dennis Wise, Derek Llambias og Mike Ashley.'

Høres det fristende ut, alle dere som mener at vi må slikke Ashleys bakende frem til denne klubben, slik vi kjenner den, er historie?

Bra skrevet Joakim
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1699 på: 19. Jan. 2009, 17:35 »
Men nå gjorde han ikke det! Derfor mener jeg det er nødvendig at fansen støtter laget nå! Så kan de heller protestere når sesongen er slutt. På den måten mister iallefall ikke spillerne konsentrasjonen i denne fasen av sesongen. En fase som er livsviktig for videre eksistens i PL!

Men for å bli kvitt det problemet må vi også bli kvitt Ashley og co.Så lenge vi har Ashley og co vill Newcastle ha en fremtid i 1 div eller kjempe om å unngå nedrykk hvert eneste år

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1700 på: 19. Jan. 2009, 17:57 »
Om det bare skal eit nedrykk til for og bli kvitt Ashley så skal det bli ein glede og rykke ned. Altså så ille er det. Men med eit nedrykk vil klubben bli enda mindre verdt og klubben i fare for og bli satt virkelig tilbake. Ser ingen "redning" uten eierskifte men eit nedrykk trenger ikkje nødvendigvis gagne eit salg. Men alt som auker sjangsen for salg er bra så om fansen går på Ashley igjen så gjerne for meg.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1701 på: 19. Jan. 2009, 18:39 »
Om det bare skal eit nedrykk til for og bli kvitt Ashley så skal det bli ein glede og rykke ned. Altså så ille er det. Men med eit nedrykk vil klubben bli enda mindre verdt og klubben i fare for og bli satt virkelig tilbake. Ser ingen "redning" uten eierskifte men eit nedrykk trenger ikkje nødvendigvis gagne eit salg. Men alt som auker sjangsen for salg er bra så om fansen går på Ashley igjen så gjerne for meg.

Her setter vi klubben over alt ser jeg!!! Du tar faen meg kaka! Du er mye mer udugelig på fotballforumet her du, enn det Ashley er til å lede Newcastle.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1702 på: 19. Jan. 2009, 18:44 »

Her setter vi klubben over alt ser jeg!!! Du tar faen meg kaka! Du er mye mer udugelig på fotballforumet her du, enn det Ashley er til å lede Newcastle.

Klubben foran alt ja. Eit nedrykk er ein liten pris og betale for og få klubben tilbake. Eg kommer til og glede meg meir til Cola fotball uten Ahsley enn Pl med Ashley for og sei det på den måten.

Lurer på om du meiner det samme etter Given Owen Martins har forlatt klubben og neste sesongs stall er enda tynnere og dårligere enn det den er i dag.
« Siste redigering: 19. Jan. 2009, 19:02 av Benson »
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1703 på: 19. Jan. 2009, 19:10 »
Tja. Så ille er det ikke, men for all del. Jeg er villig til å ligge med Moskva Marit for at denne klubben skal komme på beina igjen. Men wankership for å kvitte seg med Ashley? Nei det blir for drøyt.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1704 på: 19. Jan. 2009, 20:03 »
5 seire på 22 kamper. Herregud
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1705 på: 19. Jan. 2009, 20:19 »
Det er en enorm positivitet på forumet om dagen får en sei. Ser du mørkt på livet som Newcastle-fan, ta deg en tur på Newutd.no  :)

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1706 på: 19. Jan. 2009, 20:20 »
Er det noen grunn til at vi skal være posetive?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1707 på: 19. Jan. 2009, 20:21 »
Er det noen grunn til at vi skal være posetive?
Blir det noe bedre av å være negativ da?

Det virker faan i meg som en del her inne får ståpikk av å sitte og lire av seg negative ting døgnet rundt. Stikk heller ut å ta dere en fest da vel, drukne sorgene. Alkohol 7 dager i uka hjelper nok.

Jeg sier ikke at vi kommer noen vei ved å sitte her å prøve å leke positive, men vi kommer ihvertfall ingen vei ved å spre negativitet.
« Siste redigering: 19. Jan. 2009, 20:25 av Daniel »

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1708 på: 19. Jan. 2009, 20:23 »
Nei det blir det ikke, men vi får ikke gjort noe med situasjonen uansett.
« Siste redigering: 19. Jan. 2009, 20:33 av fredd »

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #1709 på: 19. Jan. 2009, 20:28 »
Vi må se positivt på dette.Gi Kinnear en skikkelig fair sjans.Er jo tross alt ikke han som spiller utpå banen.Vi ligger jo tross alt langt foran Sunderland på tabellen,og det er jo tross alt en god trøst 8)