20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 679919 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #1530 på: 28. Des. 2008, 17:19 »
Hvis Mike A bruker penger i januar og forsterker laget slik at vi kan nå e-cup så blir det en mye hyggliere sommer, hvor vi faktisk kan skaffe oss kvalitets spillere.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1531 på: 28. Des. 2008, 17:22 »
Make or break, Ashley. Januar 2009 er din eksamen!
Ja, også vil jeg gjerne vite om Joe Kinnear skal forbli vår manager på permanent kontrakt.
Slike dager som i dag blir jeg uansett bare trist av. Det er da faen bare Leeds som har forfallt mer av de største klubbene i England enn oss de siste åra. Er jo så ufattelig trist å tenke på.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1532 på: 28. Des. 2008, 17:26 »
Er vel kanskje ikke den som har mest sansen for Mike Ashley som eier, men overlykkelig hvis dette betyr at det blir litt roligere. Da får det heller være at han ikke er verdens rikeste. Stemmer dette at han vil satse på oss, er det positivt. Jeg godtar han som eier, men han har mye å bevise nå. Forventer heller ikke spillerkjøp i januar for over £20mill, men tre-fire spillere som hvertfall ikke er dårligere enn de vi har. Da driter jeg i om vedkommende er Bongo fra Kongo, eller Marcelo fra Real Madrid. Har de noe i klubben vår å gjøre, tar jeg gjerne i mot dem.
Jeg ser heller at vi prøver å finne en manager nå. Jo fortere han er på plass, desto bedre. Kinnear er ikke et alternativ som manager!
Spennende hva som skjer på managersiden, dog er jeg redd vi ender med en kriseløsning etter sesongen også. Type Kinnear  :-\
Få tilbake Chris Mort, fiks et ordentlig styre, og ansett en kvalitetsmanager. Shearer tas gjerne i mot!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1533 på: 28. Des. 2008, 19:17 »
Var ikke akkurat dette jeg ønska meg. Men hvis dette betyr at mannen vil åpne lommeboka så why not. Men han må nok åpne den betraktelig og ansette en manager av ypperste klasse om han skal få ro

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1534 på: 28. Des. 2008, 21:22 »
Blei nesten dårlig i magen når jeg leste dette. Jeg går og håper at King Kev skal komme tilbake, men det skjer jo ikke så lenge det ikke kommer en ny eier. Hadde ikke Mike Ashley vært så gjerrig så hadde Newcastle fortsatt hatt James Milner, samt at de også hadde fått Kamil Zayatte, mannen Lars Tjernas mener er blitt blant Premier Leagues alle beste midtstoppere.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1535 på: 28. Des. 2008, 21:25 »
Zayatte ble vel Hull-spiller av helt andre grunner enn fordi Ashley var gjerrig.

Og er det ikke på tide å glemme Keegan snart?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1536 på: 28. Des. 2008, 21:26 »
Bare så det er sagt - KK sa ikke nei til Zayatte, Zayatte vraka oss og Everton påsto han selv i ettertid. Bare sånn før alle kommer med at KK ikke ville ha ham.
King Kev eller ikke - jeg er ikke veldig glad over dette. Mannen har ihvertfall MYE å bevise fremover dersom han skal få noen form for tillit igjen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1537 på: 28. Des. 2008, 21:55 »
Okei. Trodde det var sånn at Newcastle ikke gav han den kontrakten han ville. Men Ashley er klar over hvort sterkt Newcasle fansen han mislikt han, så når jeg tenker meg om kan det hende han vil kjøpe litt ekstra for og vinne igjen litt tillitt. Håper hvertfall han bruker mye penger i januar.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #1538 på: 28. Des. 2008, 22:30 »
Håper det ikke betyr fast ansettelse av Joe Kinnear. Da legger jeg hodet i sanden.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1539 på: 28. Des. 2008, 23:24 »
Håper det ikke betyr fast ansettelse av Joe Kinnear. Da legger jeg hodet i sanden.

Så forbanna enig. Går nesten å frykter at vi skal bli det neste Leeds.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1540 på: 28. Des. 2008, 23:42 »
Så ille er ikke Kinnear... Men, er bare 2 poeng ned til nedrykk så vi må slå West Ham hjemme i neste runde.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1541 på: 29. Des. 2008, 00:11 »
Er lei av dette maset om Keegan, greit nok det var trist han forsvant osv, men fakta er at han ikkje er i Newcastle lenger og då får en prøve å komme seg vidare. For min del er det overhode ikkje snakk om å tilgje nokon som helst, eg driter i kva Ashley har gjort mot Keegan så lenge han han har lært av episoden. Det viktigaste er kva som er det beste for klubben i framtida, og det er ikkje sikkert det er så dumt å beholde den eigaren vi har no, for å få litt ro i klubben. Om vi kan ansette et kompetent styre og få spytta inn litt penger på nye spelarar så er det lite eg kan sjå for meg som kan være bedre for klubben enn at Mike Ashøey blir.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #1542 på: 29. Des. 2008, 07:13 »
Så ille er ikke Kinnear... Men, er bare 2 poeng ned til nedrykk så vi må slå West Ham hjemme i neste runde.

Jo, så ille er det.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1543 på: 29. Des. 2008, 08:43 »
Er lei av dette maset om Keegan, greit nok det var trist han forsvant osv, men fakta er at han ikkje er i Newcastle lenger og då får en prøve å komme seg vidare. For min del er det overhode ikkje snakk om å tilgje nokon som helst, eg driter i kva Ashley har gjort mot Keegan så lenge han han har lært av episoden. Det viktigaste er kva som er det beste for klubben i framtida, og det er ikkje sikkert det er så dumt å beholde den eigaren vi har no, for å få litt ro i klubben. Om vi kan ansette et kompetent styre og få spytta inn litt penger på nye spelarar så er det lite eg kan sjå for meg som kan være bedre for klubben enn at Mike Ashøey blir.

Er faktisk helt enig. Keegan er en helt, men den saken er fordøyd og drete ut for min del. Ashley vil klubben alt bra, og jeg håper han begynner å gå på kampene igjen. Tipper han spytter inn litt ekstra til transfer nå for å få tilgivelse.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1544 på: 29. Des. 2008, 09:23 »
Jeg har hele tiden sagt at det viktigste er at vi faktisk HAR en eier. Ikke hvem eieren er.. Nå som det kan bli litt ro rundt klubben kan det være en medvirkende faktor for om Owen skriver under en ny kontrakt feks.

Jeg håper nå at Ashley "steps up" og henter inn et 2-3 nye spillere i Januar og at det blir avklart når Shearer tar over ;)

Regner med at Wise og co har et par spillere i kikkerten allerede, så regner med et par raske overganger når Januarvinduet åpner opp.