20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 680952 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #1515 på: 28. Des. 2008, 10:52 »
Det dukker nok opp et par klassespillere i januar. Det er vel noen få kroner igjen etter Milner salget, og bruker vi "Milner pengene" like godt i januar som i august kan dette virkelig bli spennende. Januar er som kjent vinduet for de virkelig store overgangene. Vi skal heller ikke se bort i fra at Ballack fra Paraguay og Ballack fra Bolivia dukker opp på lån.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1516 på: 28. Des. 2008, 11:40 »
Det dukker nok opp et par klassespillere i januar. Det er vel noen få kroner igjen etter Milner salget, og bruker vi "Milner pengene" like godt i januar som i august kan dette virkelig bli spennende. Januar er som kjent vinduet for de virkelig store overgangene. Vi skal heller ikke se bort i fra at Ballack fra Paraguay og Ballack fra Bolivia dukker opp på lån.

Eller kansje en ny Jonas Gutierrez eller en ny Coloccini eller for den saks skyld en Bassong eller Guthrie.............  Dårlige kjøp eller tilvekster til laget det, ikke sant?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1517 på: 28. Des. 2008, 11:46 »

Eller kansje en ny Jonas Gutierrez eller en ny Coloccini eller for den saks skyld en Bassong eller Guthrie.............

Skulle vi klare å hente fire slike klassespillere i januar lukter det CL lang vei.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1518 på: 28. Des. 2008, 11:51 »

Eller kansje en ny Jonas Gutierrez eller en ny Coloccini eller for den saks skyld en Bassong eller Guthrie.............

Skulle vi klare å hente fire slike klassespillere i januar lukter det CL lang vei.

Om du mener klubben har mulighet til å hente fra øverste hylle så blir du nok skuffet ja. En klubb som har kjempet på nedre halvdel siden Souness var manager kan nok desverre ikke hente spillere fra samme hylle som ManU, Chelsea, Real og Barcelona.

PS! Men så var det dette med å kunne se realiteten da, ikke alltid like lett for alle.
« Siste redigering: 28. Des. 2008, 11:53 av Frode »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1519 på: 28. Des. 2008, 11:52 »
Veldig spennende at han gjør dette rett før transfervinduet åpner! Det må jo bety at han har tenk til å bruke penger i januar!

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1520 på: 28. Des. 2008, 12:23 »
Håper med dette at Ashley vil vise litt økonomiske muskler i januar. JFK har jo selv sakt det er snakk om 4 spillere med bud på rundt 5-6 mill pund. Kanskje vi skal bruke helt opptil 25 mill pund i jan. vinduet?
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1521 på: 28. Des. 2008, 12:23 »
Han må bruke penger i januar for å få fansen bak seg! Om han bruker noen usle pund, så er vi tilbake på det samme med Ashley out og Cockney Mafia... Kan jo faktisk vere at Ashley har funnet noen av disse investorene han hadde håpet å funnet for noen måneder siden, og at det er derfor han har låget så lavt i det siste... Håper for guds skyld ikke på protester under dagens kamp!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1522 på: 28. Des. 2008, 12:32 »
dette blir spennende. Kan ikke vente til å se hvem som blir den nye WOW signeringen:)

God å få en ende på alle spekulasjonene. Nå må Ashley starte med å gi oss et par gode signeringern, så må han finne en god manager.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1523 på: 28. Des. 2008, 12:49 »
Canal + studio: "Mike Ashley sier at klubben ikke er til salgs" "Et spill for galleriet" Får Ashley bud så selger han. . 

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1524 på: 28. Des. 2008, 12:56 »
Ha, hva er det jeg har sagt?! :)

Tippet og håpet han skulle komme ut med dette før jul. Veldig fint å ha en eier igjen!:)

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1525 på: 28. Des. 2008, 14:02 »
For meg gjennsår det forsatt mange sår som må gro og fordøyes fra Mike Ashley. . Hvis Ashley sakte men sikkert får orden på tingene, kanskje jeg sakte men sikkert kan  godta at Ashley er eier av klubben, men dit er det forsatt lang lang tid . .

Tom-André

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1526 på: 28. Des. 2008, 14:05 »
Har overhodet ikke tilgitt Ashley for situasjonen han skapte med Keegan, og er svært skuffet over at vi fortsatt må ha han i klubben. Nå kan vi aldri komme oss fremover, men i beste fall stå der vi er i dag. Som strengt tatt er altfor dårlig. Mike Ashley har spilt sin rolle, og burde forsvinne fra klubben så fort som mulig. Lei av å ha en eier som ikke forstår klubbens beste!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1527 på: 28. Des. 2008, 17:07 »
Det var da vel ikke jeg som tok av etter Kinnears uttalelser etter Wigan-kampen - jeg bare påpekte at jeg foretrekker at vår manager forventer mer av spillerne våre enn å påstå at vi gjorde det eksepsjonelt bra etter en elendig forestilling. Andre som tar av fordi de er uenige.
Hva angår dagens nyheter fra Ashley håper jeg det er et spill for galleriet!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1528 på: 28. Des. 2008, 17:08 »
Veldig spennende at han gjør dette rett før transfervinduet åpner! Det må jo bety at han har tenk til å bruke penger i januar!
Jeg tror det ikke før jeg ser det...
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1529 på: 28. Des. 2008, 17:10 »
Så tjukken skal borre seg fast hos oss? Æsj.Jeg trodde at man kunne ha noe å se fram til den dagen nye eiere skulle komme men neida.Han er jo reine svultsen

Uansett.Forsterkninger MÅ vi ha i januar men så lenge svultsen kjører skuta så kan man ikke regne med å få noe!.Men man får håpe at det har vokst noe vett i skallen på han ::)