20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 680484 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #1350 på: 30. Nov. 2008, 23:56 »
Jepp, håper også Ashley blir og bestemmer seg for å satse på klubben. Så får han heller rydde litt opp i styret, og ansette en manager som får være manager.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1351 på: 01. Des. 2008, 09:25 »
Trur dette har vore planen hans heile tida og at mi er stuck med JFK lenger enn kun ut sesongen...

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1352 på: 01. Des. 2008, 10:45 »
Hvis Ashley velger å fortsette, må wise vekk. På denne måten får han lagt litt av skylda over på den wise of resten av bandittene. Så bør han si til media at han tok et feil valg ved å ansette en DOF. 
Og sist men ikke minst, må vi bruke penger i januar.

Jeg klarer ikke å se hvirdan han skal vinne over fansen. Hvis han gjør de tingene over + at vi får noen resultater på nyåret får han sikket litt ro, men med en gang ting begynner å gå mot oss vil han ha fansen mot seg med en gang.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1353 på: 01. Des. 2008, 13:04 »
Trur dette har vore planen hans heile tida og at mi er stuck med JFK lenger enn kun ut sesongen...

Du tror altså at Ashley hele tiden planla å ansette Keegan, for så å presse han ut, få Toon Army på nakken, og deretter ansette Joe Kinnear?

Ok.... ::)

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1354 på: 01. Des. 2008, 13:23 »
Han meinte nok at det har vore planen heilt sidan han ansatte Kinnear og fekk litt resultater.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1355 på: 01. Des. 2008, 13:29 »

Du tror altså at Ashley hele tiden planla å ansette Keegan, for så å presse han ut, få Toon Army på nakken, og deretter ansette Joe Kinnear?

Ok.... ::)

Come on! Eg er ikkje so paranoid... :P

Men heilt sidan KK vart pressa ut og Ashley sa han skulle selgja so har han sikkert hatt i tankane at dette kjem til å roa seg og då slepp han selgja...Viss han pynta dette med eit par store signeringar i januar foreksempel så roar det seg endå meir. Men tvila på han gir Jfk pengar til det.  

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1356 på: 01. Des. 2008, 15:07 »
jeg gleder meg så jævlig til januar vinduet nå!!!

jeg lever i limbo framtil det vinduet er over:) nå har vi manager inntill videre, nå gjelder det bare å få satt et lag og forsterket det i de leddene vi trenger.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1357 på: 01. Des. 2008, 16:29 »

Forbered deg på ein gedigen skuffelse. Blir meget overraska om det skjer noke i Januar å rope hurra for!

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #1358 på: 01. Des. 2008, 16:45 »
Der må jeg si meg enig med Øyvinden, er redd det heller blir noe å gråte over- som f.eks salg av Owen til LFC....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1359 på: 01. Des. 2008, 16:51 »
Gleder meg til vi har fått ny eier jeg...
Kinnear som permanent manager under Ashley og Wise utover denne sesongen - grøss og gru.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

luny_81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1360 på: 01. Des. 2008, 16:56 »
og selger vi owen får å få penger for han så rykker vi ned..

vem skal erstatte han?og tror dere vi virkelig får inn forsterkninger i januar???tviler veldig....HATER DET SOM SKJER......

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1361 på: 01. Des. 2008, 17:52 »
men, hvis Owen ikke vil bli, skal vi bruke han framfor Martins og miste begge til sommern da?

Vil ikke Owen bli så burde vi få penger for mannen, og forsterke med en skikkelig spiss i januar. blir vanskelig, men det er bedre en å miste våre 2 største stjerner.
Han kom, ble mett og dett var dett....

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1362 på: 01. Des. 2008, 18:00 »

jeg lever i limbo framtil det vinduet er over:) nå har vi manager inntill videre, nå gjelder det bare å få satt et lag og forsterket det i de leddene vi trenger.

Kvifor gleda du deg? Kan ikkje alle her inne inngå ein avtale om å ikkje ha forventninga til Januar. Så slepp vi "stormen" etterpå når alle er så misfornøydde og ingen nye spelarar har komme inn :) Det gjer alt så mykje enklare.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1363 på: 01. Des. 2008, 18:01 »
Gleder meg til vi har fått ny eier jeg...
Kinnear som permanent manager under Ashley og Wise utover denne sesongen - grøss og gru.

Eg og. Når trur du det skjer, når vi er pensjonistar? :(

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1364 på: 01. Des. 2008, 18:07 »
Hvis Ashley faktisk ønsker å bli i Newcastle, så er jeg ganske sikker på at han forstår at han må forsterke i januar. Både for hans egen del og for laget sin del.