20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 680281 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #1335 på: 29. Nov. 2008, 10:06 »
det har jeg absoulutt ingen tru på....

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1336 på: 29. Nov. 2008, 10:09 »
Det går ikke ann å selge noe som ingen vil kjøpe. At JK blir satt på kontrakt ut året er en klar indikasjon at det ikke ligger noe i luften med det første.. Vi må nok belage oss på et år eller mer i den situasjon vi er nå. Og det kan fort bety at vi blir det nye Leeds med spillerflukt til sommeren.

Kva med allereie i januar? Fort mange forlet "the sinking shipe" allereie då...

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1337 på: 29. Nov. 2008, 14:15 »
Jeg synes styret har gjort mye bra i å rydde opp etter de problemene i sommer. Jeg er ikke like redd for spiller flukt nå som jeg var de 2 første månedene etter at Keegan gikk av. Da trodde jeg alle de store ville ut av klubben, nå er jeg ikke så redd lengre:)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1338 på: 29. Nov. 2008, 14:30 »
det har jeg absoulutt ingen tru på....

Det hadde ikke Leeds supportere heller.

Hva i all verden er det som tilsier at Owen skal skrive under en ny kontrakt med oss? Eller at Martins blir dersom Arsenal legger inn et bud?

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1339 på: 29. Nov. 2008, 14:39 »
Vi er milevis fra å ta en Leeds. Leeds var nøtt til å selge nøkkelspillere, som igjen gjorde at andre spillere hoppet av. Vi har ikke behov for å selge noen, men om en eller to vil vekk, så er det ikke krise i Leeds kategorien, selv om det ville vert farlig. Tror uansett det ikke er noen av dei faste spillerene som vil vekk. Owen tror eg også blir.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1340 på: 29. Nov. 2008, 15:07 »
Jeg TROR ikke vi ender opp som Leeds, men det er ingen andre klubber i PL som er like mye å kjøre som oss om dagen. Så dersom det er noen som skal dra en Leeds så er det oss...

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1341 på: 29. Nov. 2008, 15:13 »
Trur neppe vi vil bli noko nytt Leeds, vil jo medføre enorme tap for Ashley, spesielt om han virkelig har tenkt å selge klubben. Kan umulig lønne seg å rykke ned for Ashley, så med mindre Ashley blir blakk så er nok situasjonen under kontroll. Den klubben som er nermast å bli det nye Leeds må vel være West Ham.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1342 på: 29. Nov. 2008, 15:14 »
Leeds måtte jo selge spillerne på grunn av økonomien. Vi er i en annen situasjonen siden vi ikke har mye gjeld, men klubben bare har midlertidig løsninger gjør ikke at vi er en attraktiv klubb å spille til eller komme til. Drar f.eks. Owen og Martins har vi ikke sjans til å erstatte de med like gode spillere. Hvis ikke klubben blir solgt etter sesongen er jeg bekymret for hva som vil skje med spillerstallen.
« Siste redigering: 29. Nov. 2008, 15:20 av fredd »

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1343 på: 29. Nov. 2008, 15:16 »
Det meste tilsier at vi ikke får solgt klubben før godt ut i 2009, så jeg ser på det som lite sannsynlig at Owen skriver ny kontrakt dersom tingene er slik de er i dag. Og dersom Owen drar så ser jeg ikke bort i fra at vi kan miste andre sentrale spillere.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1344 på: 29. Nov. 2008, 16:41 »
Det meste tilsier at vi ikke får solgt klubben før godt ut i 2009, så jeg ser på det som lite sannsynlig at Owen skriver ny kontrakt dersom tingene er slik de er i dag. Og dersom Owen drar så ser jeg ikke bort i fra at vi kan miste andre sentrale spillere.

Enig.Vill bli overraska dersom Owen skulle signere en ny kontrakt med oss!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1345 på: 29. Nov. 2008, 20:34 »
Det er jo akkurat det som er så forbanna riktig. Jeg kan ikke se at så mange spillere med ambisjoner ser for seg en stor fremtid i Newcastle om dagen. Vi er en midlertidig drevet klubb. Eierne vil ha klubben solgt, og lite tilsier at nye eiere er spesielt interessert i å ansette Kinnear. Jeg blir svært overraska dersom Owen skriver ny kontrakt slik ståa er nå...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Chrols87

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1346 på: 30. Nov. 2008, 12:55 »
Forste post paa siden, saa greit aa aapne med en gladnyhet!

http://www.nufcblog.com/2008/11/30/newcastle-news/dennis-wise-reported-to-be-leaving-newcastle/

Faar satse paa at det er hold i dette, saa veien staar litt mer aapen Shearer i foerersetet!
(Sorry for aa og oe, men har klart aa faa internasjonale innstillinger paa tastaturet;)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1347 på: 30. Nov. 2008, 22:38 »
Ikke sikkert Ashley vil selge allikevel, og han tror at om klubben bruker penger i januar vil han bli akseptert igjen.

MIKE ASHLEY DEBT SHOCK
Billionaire Toon boss hasn't paid off the full £100million

By MARTIN HARDY, 29/11/2008
WOULD-BE buyers of Newcastle have been told Mike Ashley has NOT cleared all of the club?s debt.

A potential buy-out collapsed 10 days ago with Ashley unable to agree a fee with an American company.

It had been thought that the Sports Direct billionaire had wiped out the £100million debt he inherited from outgoing chairman Freddy Shepherd last year.

But Sport of the World has learned that he has, in fact, only serviced part of that figure.

Now Ashley, who gave Joe Kinnear a contract until the end of the season on Friday, may return to full power.

He has not been to a game at St James? Park since his spectacular row with Kevin Keegan in September.

But he has told Kinnear he believes the way will be cleared for a dramatic return if he spends in the January transfer window.

Kinnear said: ?Mike has suggested to me he will come back and I?ve said to him: ?Why not? It?s still your club.?

?He said: ?Once everything dies down I?ll see.?

?I think he will come to games again and I would like him to get a good reception.?

http://www.newsoftheworld.co.uk/sport/football/87464/MIKE-ASHLEY-DEBT-SHOCK-Billionaire-Toon-boss-hasnt-cleared-all-clubs-debts.html

Greit det er NOTW, men skader ikke med mest snnsynlig litt sladder..........

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1348 på: 30. Nov. 2008, 22:49 »
Enda en, dette er The Mirror, og vi får jo se llerede om èn uke om dette stemmer eller ei. Om Ashley er på kampen kan det se ut som at avisene har rett i at Ashley ikke er så villig til å selge allikevel men vil gjøre sitt for å bli akseptert igjen.

ASHLEY BACK IN TOON
By Brian Mcnally, sundaymirror.co.uk 30/11/2008

Newcastle owner Mike Ashley has been persuaded by his kids to return to the St James' Park ground he was driven out of in September.
Sunday Mirror Sport can reveal that the Ashley children continued to secretly watch Newcastle home matches after angry Toon Army protests forced the billionaire sportswear retailer to stay away following the dramatic departure of manager Kevin Keegan.
Magpies boss Joe Kinnear has revealed Ashley is planning to return after his plans to sell Newcastle for about £250million stalled amidst the global economic crisis.
That could mean Ashley and his siblings are back at St James' Park for next week's visit of Stoke City.
The divorced Sports Direct magnate has three children - Oliver, 18, Anna, 16, and Matilda, 11.
Oliver and Anna have been regulars at Toon games since their dad paid £134m to buy the club last year and since the acrimonious Keegan bust-up have continued to watch Newcastle despite the hostility towards their dad.
A source close to Ashley has revealed his children's passion for the Magpies has convinced him to have another go at being accepted by the Geordie public.
The source said: "The Ashley kids have really bought into the Newcastle thing and are now ardent supporters, always wearing their black and white stripes to matches.
"They were broken-hearted when the row with Keegan turned the Newcastle fans against their father.
"Mike decided it was too dangerous to attend games with the fans baying for his blood, but the kids still travelled up north by helicopter to secretly watch matches.
"A few fans recognised them from seeing them with their father in the directors box, but they were encouraged by the warm and welcoming reception they had from the Geordie supporters.
"They had a big influence on Mike's decision to reconsider his position."
When he said he was selling the club in September, Ashley told fans in a letter: "I've really loved taking my kids to games, being next to them and all the fans.
"But I am now a dad who can't take his kids to a football game on a Saturday because I am advised that we would be assaulted. Therefore, I am no longer prepared to subsidise Newcastle United."
But Kinnear (left), now staying until the end of the season, has confirmed that Ashley has had a change of heart after his bid to find a buyer ground to a halt.
He added: "Mike suggested he may still be able to come back in the future. I said, 'If you sort out the problems and invest in the club and we are up and running, it's probably your time to get a pat on the back'.
"I said, 'If I was you I'd still come up and bring the kids up. It is still your club'.
"He said, 'Once it is up and running everything is level tied down and we're running as a club without any aggravation I will see'. He probably will do.
I would welcome that."

http://www.mirror.co.uk/sunday-mirror/2008/11/30/ashley-back-in-toon-115875-20935873/
« Siste redigering: 30. Nov. 2008, 22:52 av Frode »

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1349 på: 30. Nov. 2008, 23:53 »
Jeg håper for gudsskyld det er noe i dette! Ashley er nok langt på vei vårt beste alternativ de kommende årene nå...