20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 680324 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #1320 på: 27. Nov. 2008, 14:06 »
Vanskelig å ikke gjøre det! I mine øyne umulig! Wise har vel knapt opplevd press i sin karriere i Newcastle.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1321 på: 27. Nov. 2008, 17:05 »
Vanskelig å ikke gjøre det! I mine øyne umulig! Wise har vel knapt opplevd press i sin karriere i Newcastle.

Du mener det?:)

Kunne vell ikke bomme mer der. Media er overalt, Høgmo gikk vell ikke ut i sykemelding for at Trønderne sto på døra hans og kjefta. Det er jo det ekstreme media presset rundt deg som person. Det er jo rent psykisk steinhardt å være i et sånt søkelys, og når du fortsetter å jobbe steinhardt igjennom det hele, så viser vell egentlig det at du er en ressurs som er verd å satse på.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1322 på: 27. Nov. 2008, 19:13 »
Så fordi Høgmo tok sjukemelding så er Dennis Wise ein ressursperson?
Om Wise takler media og presset får me vel aldri veta så lenge han holder seg i London.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1323 på: 27. Nov. 2008, 20:27 »
Så fordi Høgmo tok sjukemelding så er Dennis Wise ein ressursperson?
Om Wise takler media og presset får me vel aldri veta så lenge han holder seg i London.

Høgmo er et eks. men ja,  jeg mener at dette viser kvaliteter i mannen. han jobber for å beholde jobben.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1324 på: 27. Nov. 2008, 20:53 »
Han hadde vel strengt tatt vert avsagt for lenge siden om han ikkje jobba. At ein må jobbe for og beholde jobben seier seg da sjøl. Skal det ikkje meir for og inponere deg så sjønner eg litt meir om kvifor du synes Ashley er ok. ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1325 på: 27. Nov. 2008, 23:03 »
Haha. Mannen har jo svingodt betalt, så det er vel ikke rart at han jobber litt. Tåler pokker meg ikke mye press når han har holdt seg vekke fra SJP og Newcastle i noen måneder nå.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1326 på: 28. Nov. 2008, 14:13 »

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1327 på: 28. Nov. 2008, 16:00 »
Betyr vertfall at klubben ikke blir solgt med det første...

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1328 på: 28. Nov. 2008, 16:11 »
Det kan man trygt si..desverre!.Men viktigste er at Ashley selger med tiden og at vi får renska unna skiten så vi kan starte om igjen.Litt tid vill det ta men vi får bare smøre oss med tålmodighet.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #1329 på: 28. Nov. 2008, 17:58 »
Skal vel ikke se helt bort ifra at der kan være noe klausul i kontrakten som gjør det enkelt for en ny eier å kvitte seg med JK om de ønsker. 
Vil nesten tro MA har tenkt på det.
sunt pueri pueri puerilia tractant

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1330 på: 28. Nov. 2008, 19:49 »
Det kan man trygt si..desverre!.Men viktigste er at Ashley selger med tiden og at vi får renska unna skiten så vi kan starte om igjen.Litt tid vill det ta men vi får bare smøre oss med tålmodighet.

Einig, men eg håpte vi skulle starta om igjen med blanke ark til sommaren... Slik som det ser ut no så kan dette vara i fleire år. Verte mange sesongar i nedrykkskampen...

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1331 på: 28. Nov. 2008, 21:28 »
Skal vel ikke se helt bort ifra at der kan være noe klausul i kontrakten som gjør det enkelt for en ny eier å kvitte seg med JK om de ønsker. 

første tanken min også! du er smart du ;D

jeg synes det er smart, vi har neppe no millionbonus til mannen ved oppsigelse, og dette gir oss tryghet og stabilitet, samt at ny eier vil kunne svare på hva han vil gjøre med manager spørsmålet med engang han kommer inn. Tror det er enklere for ny eier å vite at man kan si at jeg har manager ut sesongen, vi vil nå vurdere hvilke muligheter vi har og hva Kinnear ønsker.

Også lar de han gå ut kontrakten og henter inn en ny god mann evnt Shearer :)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1332 på: 28. Nov. 2008, 23:10 »

Selvfølgelig har han det. Men det er jo allikevel et tegn på at klubben ikke ligger ann til å bli solgt med det første, for hvis det hadde vært tilfelle ville ikke JK fått en kontrakt som varer over et halvår.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1333 på: 29. Nov. 2008, 02:27 »
Tja det spørs. Om ashley selger så er jo Ashley kvitt problemet og utgiftene så da driter nå han i det.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1334 på: 29. Nov. 2008, 08:00 »
Det går ikke ann å selge noe som ingen vil kjøpe. At JK blir satt på kontrakt ut året er en klar indikasjon at det ikke ligger noe i luften med det første.. Vi må nok belage oss på et år eller mer i den situasjon vi er nå. Og det kan fort bety at vi blir det nye Leeds med spillerflukt til sommeren.