20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 682716 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #1170 på: 10. Nov. 2008, 17:44 »
Selv om vi ikke vet nøyaktig hva Shearer står for, så er det ikke vanskelig å gjette seg frem til sånn noenlunde hvordan han kommer til å angripe situasjonen. Shearer vil helt sikkert ta med seg det beste fra både Keegan og Dalglish, som vel er de to managerene som har betydd aller mest for ham som spiller, så kan det vel hende at han vil spe på med litt Robson, litt Souness og litt egne tanker og ideer.
Så vet vi også at han IKKE vil prøve seg på noe "sexy football"-mantra, og at han garantert vil være en mann spillerne vil elske.

Hvorvidt det er nok til å få resultater er ikke godt å si. Men Alan Shearer har Newcastle i blodet, han ble flasket opp i det som må være ett av Englands beste fotballakademier i Southampton og ble tatt under Kenny Dalgish's vinger i Blackburn, før han ble superstjerne under barndomsidolet Kevin Keegan. Bedre skole skal det veldig godt gjøres å få.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1171 på: 10. Nov. 2008, 17:57 »
Shearer sa i et intervju, såvidt jeg husker at som manager så ville han ligne Dalglish mer enn KK. Men kan se det litt for meg, Shearer er nok en bra organisator og en som forstår rollene både offensivt og defensivt. Har veldig troen, jeg mener laget er for godt til å rykke ned og tror vi klarer oss ganske greit. Så å få inn Shearer nå når vi skal opp og frem er positivt! Håper bare det er noe sannhet i dette. :)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1172 på: 10. Nov. 2008, 18:08 »
At Shearer vil ligne KD mer enn KK er ingen stor overraskelse. Les "My Illustrated Career", så ser du hvordan han skryter hemningsløst av Kenny Dalglish og hans kone. Alan og Lainya bodde vel hos KD og fruen en periode etter overgangen til Blackburn, og jeg ikke husker feil.
Disiplin, arbeidsvilje og organisering er nok noe Shearer vil legge stor vekt på som manager.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1173 på: 10. Nov. 2008, 18:12 »
Om Shearer kommer er det nok også større sjanse for at Owen blir. Er posetiv til å la Shearer få sjansen.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1174 på: 10. Nov. 2008, 19:10 »
shearer og 15 år som newcastle manager... følger han ned en divisjon omså. stabilitet...
Han kom, ble mett og dett var dett....

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1175 på: 10. Nov. 2008, 20:00 »
shearer og 15 år som newcastle manager... følger han ned en divisjon omså. stabilitet...

Aldri i livet om jeg vil se NUFC rykke ned! Håper det ALDRI skjer, ihvertfall ikke i min levetid. Men jeg kan gå med på noen dårlige sesonger med Shearer som manager, men jeg skal se progresjon, vite at klubben beveger seg i riktig retning. Nedrykk er helt uaktuelt!!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1176 på: 10. Nov. 2008, 20:24 »
Slik utviklinga er nå, både på eierside og managerside, er det akkurat den veien vi beveger oss!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1177 på: 10. Nov. 2008, 20:43 »
Derfor har jeg etterlyst handling på begge punkter du nevner Kristoffer. Er så drittlei hele "tullballet" nå. Det er gått over 2 mnd siden Keegan stakk, vi kan ikke leve på en midlertidig løsninmg resten av sesongen! Derek Llambias må være den største gnomen i NUFC sin historie. Han klarer jo f... meg ingenting. Ashley måtte jo selv trå til for at klubben skulle få tak i en midletidig manager.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1178 på: 10. Nov. 2008, 20:43 »
Synes det har vært for mange spekulasjoner rundt eierskifte samt at det har pågått for lenge til at jeg har noe tro på det.
Men såklart, dersom Shearer blir manager under nye eiere blir jeg en glad mann.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1179 på: 10. Nov. 2008, 23:29 »
an sparker ikke Bobby Robson??

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1180 på: 10. Nov. 2008, 23:30 »
Takk Butt. Tviler for at han blir hørt da..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1181 på: 10. Nov. 2008, 23:36 »
Bra at Nicky Butt tar ansvar og åpner kjeften, Shay Given har også kritisert ledelsen og det er viktig at spillerene gjør det!

Michael Owen og Steve Harper har kontrakter som går ut 1.juli 2009, mens Viduka og Butt kun har opsjoner på et år etter 1.juli så det er klart det må gjøres noe arbeid her også! Og da er det jævli dumt at vi står midt i en ledelsekrise!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1182 på: 10. Nov. 2008, 23:55 »
Harper, Viduka og Butt kan godt gå for min del, men jeg skjønner hva du mener. man får ikke reforhandlet kontrakter når klubben skal selges, og kartlegge potensielle kjøp uten en manager...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #1183 på: 11. Nov. 2008, 13:46 »
Viduka og Butt må gjerne gå. Harper må gjerne bli.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1184 på: 11. Nov. 2008, 13:54 »
Per nå er vel Butt uten tvil den av de tre som er nærmest ny kontrakt sett ut fra behov.